• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ρίχνουμε στην «παλαίστρα» του Auto Τρίτη τρία προσιτά δικίνητα SUV που θα σε βάλουν σε μονοπάτια light περιπέτειας έχοντας την οικονομία σε πρώτο πλάνο. Ποιο θα βγει νικητής;

Suzuki Vitara Vs SEAT Ateca Vs SsangYong Tivoli

Διαβάστηκε από 15271 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2017

Το καθένα από τα 3 δικίνητα crossover του συγκριτικού μας εστιάζει με διαφορετικό τρόπο στην οικονομία καυσίμου αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους έχουν budget από 17.500- 20.000 ευρώ. Ποια όμως είναι η καλύτερη;

 
Κοινό χαρακτηριστικό των μοντέλων της συγκριτικής παρουσίασης, εκτός φυσικά από το περιπετειώδες που το crossover προφίλ τους επιτάσσει, είναι η προσπάθεια για χαμηλή κατανάλωση μέσω διαφορετικών τεχνολογιών. Έτσι το βενζινοκίνητο SEAT Ateca υιοθετεί την φιλοσοφία του downsizing όντας το πρώτο μικρομεσαίο crossover με 1.000άρη κινητήρα. Το SsangYong Tivoli χρησιμοποιεί εργοστασιακό κιτ υγραερίου (με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση) για να μπορεί ο 1,6 ατμοσφαιρικός του βενζινοκινητήρας να λειτουργεί με το οικονομικό αυτό καύσιμο. Το Suzuki Vitara από την άλλη χρησιμοποιεί τον 1,6 turbodiesel κινητήρα της Fiat. Tι γίνεται τελικά στην πράξη;

Εμφάνιση: Πιο όμορφα Ateca και Tivoli
Με μήκος 4,363 μ. το SEAT Ateca χαρακτηρίζεται από τις ευθείες, «καθαρές» γραμμές θυμίζοντας ένα Leon, που «κάθεται» ψηλά. Η αιχμηρή μάσκα και τα όμορφα φώτα, εμπρός πίσω, σίγουρα ξεχωρίζουν. Από την άλλη το SsangYong Τivoli είναι (4,202 μ.) και δείχνει πιο compact, αλλά και πιο διαφορετικό. Η επιθετική μάσκα, οι τονισμένοι ώμοι και οι συνολικά μοντέρνες γραμμές, του χαρίζουν ένα ιδιαίτερο στυλ αν και τα φώτα είναι υπέρ του δέοντος φαντεζί θυμίζοντας after market επιλογές. Με μήκος στα 4.175 χλστ., τo Suzuki Vitara είναι το μικρότερο και το πιο ουδέτερο σχεδιαστικά από τα τρία μοντέλα. Ωστόσο και αυτό αποπνέει ένα ιδιαίτερο στυλ, που αφήνει «αιχμές» για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΘΑΝΟΣ

    TRIVOLI???ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

      6
  • Ioannis

    Ολα ωραία το καθένα με το δικό του τρόπο!! Εμένα προσωπικά πιο πολύ με εκφράζει το Seat. Καλουτσικο το βιταρα αλλά χιλιοφορεμενο..κ δεν ξέρω αν η φήμη του προηγείται τού ίδιου του αυτοκινήτου, επίσης πολύ όμορφο και ολοκληρωμενο το Τίβολι, αλλά έχω επιφιλαξ για την μαρκα. Στο ατεκα, με τσούζει η τιμή.. πιστεύω είμαι αντικειμενικός, επίσης τα εχω δεί ΚΑΙ οδηγήσει κ τα 3