Δεν έχει τις επιδόσεις της συμβατικής έκδοσης 1,5 TSI ACT, αλλά η διαφορά δεν είναι δραματική. Το ίδιο ισχύει και για την ζωντάνια της οδικής συμπεριφοράς.

Πιο έντονο το οδηγικό ταμπεραμέντο της έκδοσης FR χάρη στη σφιχτότερη ανάρτηση, τα μεγαλύτερα φρένα, τους τροχούς των 17 ιντσών και φυσικά τις πιο δυναμικές επιταχύνεις.

Στο δρόμο και στην καθημερινότητα

19.702 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2020)

Το SEAT Leon διαθέτει σχετικά σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, αλλά απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ οι περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές, η επάρκεια ροπής από τον κινητήρα και η καλή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του, το καθιστούν ως ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αυτή η αίσθηση τονίζεται στην ελαφρύτερη έκδοση FR με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις, τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις φρένα και φυσικά τις πιο δυναμικές επιταχύνσεις.

Όπως σε όλα τα CNG μοντέλα έτσι και στην περίπτωση του Leon 1,5 TGI το βασικό μειονέκτημα είναι το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, καθώς συνολικά αυτή τη στιγμή, ο ανεφοδιασμός γίνεται από τα 14 πρατήρια Fisikon σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Λαμία, Βόλο, Λάρισα και Ιωάννινα. Παράλληλα το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι 9 λτ. σε αντίθεση με τα 50 λτ. της συμβατικής έκδοσης 1,5 TSI ACT.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw