• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SUV μάχη κάτω από τα 1.200 κυβικά. Είναι όμως καλό ή SUV και τούρμπο δεν αρέσει;

SUV και 1.000άρι γίνεται;

Διαβάστηκε από 16452 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2017

Θυμάστε τις εποχές που αν ήθελε κανείς SUV έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε 2,3 και 2,0 λίτρα; Που το SUV πήγαινε πακέτο με τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας και ένα σωρό έξοδα συντήρησης. Αυτή η εποχή τελείωσε. Τα SUV έγιναν με το ντίζελ 1.600άρια, και τώρα με τα βενζινοκίνητα τούρμπο έπεσαν κάτω από τα 1.200 κυβικά. Εσείς όμως τι λέτε;

 
Τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι, λέει το ρητό, εμείς δεν έχουμε κουτάλι. Γιατί όσο τα δίλιτρα ήταν απαγορευμένος καρπός, ήταν και ο μόνος τρόπος να αποκτήσουμε SUV. Και τώρα που τα SUV έχουν μικρούς οικονομικούς κινητήρες, η αγορά είναι τόσο πεσμένη που μόνο λίγοι τα χαίρονται.

Όμως εσείς πως βλέπετε τον χαμηλό κυβισμό στα SUV; Ένα Qashqai σήμερα προσφέρεται με κινητήρα 1,2 λίτρα τούρμπο, ενώ στα ίδια κυβικά βρίσκεται και η Toyota με το άρτι αφιχθέν CH-R. Μπορεί τα Vitara και Renegade να «κρατάνε» στα 1,4 λίτρα, όμως το Seat Ateca κατέβηκε πλέον στα 1.000 κ.εκ. Παράδεισος.

Γιατί πλέον αγοράζεις SUV χωρίς να σε απασχολεί ούτε το τεκμήριο, ούτε τα τέλη κυκλοφορίας, ούτε η ασφάλιση, ούτε και η κατανάλωση. Τουλάχιστον «στα χαρτιά», αφού αρκετοί θα σπεύσουν να πουν πως τα SUV με τη μεγάλη μάζα τους και την κακή αεροδυναμική τους, καίνε για να επιταχύνουν, καίνε και για να ταξιδέψουν με μεγάλες ταχύτητες.

Σαφώς. Όμως καίνε λιγότερο από ένα 2λιτρο μοτέρ. Και σίγουρα ρυπαίνουν λιγότερο. Οπότε και πάλι δεν πρέπει να δημιουργείται καμία γκρίνια. Ή όχι; Γιατί υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν πως τούρμπο και SUV δεν ταιριάζουν. Πως ο χαρακτήρας του ενός είναι ασυμβίβαστος με αυτόν του άλλου. Και όμως όχι.

Το τούρμπο πλέον δεν έχει lag, δρα αμέσως και κάνει την απόκριση αντίστοιχη με ατμοσφαιρικού. Από κει και πέρα η ροπή αναλαμβάνει να κάνει την κίνηση των SUV αξιοπρεπή, και σίγουρα πιο σβέλτη από τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα του πρόσφατου παρελθόντος.

Οπότε τι μένει; Η ανησυχία για την μακροζωία και την αξιοπιστία. Όμως μια δεκαετία μετά το επαναλανσάρισμα του τούρμπο στα επιβατικά αυτοκίνητα, και αυτό έχει λυθεί.

Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Πως σας ακούγονται τα SUV με 1,2 λίτρα ή 1.000 κ.εκ; Είστε ακόμη δύσπιστοι απέναντι στο τούρμπο, ή απλά σας χαλάει ο συνδυασμός του με SUV;

Tags: SUV, TURBO
 
  • Grepogoal

    Υποθετω πως εξαρταται απο τις αναγκες του καθενος.Εαν καποιος δεν ταξιδευει πολυ,ισως το 1000αρι να ειναι η επιλογη του.Απο την αλλη,δε βλεπω το λογο που καποιος ο οποιος δε κανει πολλα ταξιδια,αλλα κινειται σχεδον αποκλειστικα στη πολη,θα επιλεξει suv.Εκτος αν θελει να πουλησει και λιγο "μουρη".Προσωπικα δεν θα επελεγα 1000αρι κινητηρα.Ακομη κι αν μου χαριζαν το-πολυ ομορφο ateca-της φωτο,δεν θα το επαιρνα με αυτον το κινητηρα.

      7
  • Κωστας

    Δλδ ένα αυτοκίνητο 1800-2000kg κινείται άνετα με χιλιάρι κινητήρα με ροπές ψηλά; ΌΛΟΣ ο δυτικός κόσμος βάζει μοτέρ θηρία στα suv εκτός από τις αγορές με υψηλές φορολογίες της Μεσογείου. Μεγάλος κινητήρας μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια στο δρόμο. Ο χιλιαρης είναι καλός για βολτούλες μέσα στα φανάρια όπου καις 15λτ/100 χλμ και μόνον κακά τα ψέμματα

      4
  • IMAGINOS

    Όχι δεν γίνεται. Αλλά στο χώρο των SUV έχουμε δει και άλλα τρελά. Πχ δεν τολμούσαν μέχρι και πρόσφατα να βάλουν τετρακίνηση σε SUV κάτω από τα 2 λίτρα... !!! Τώρα βάζουν χιλιάρηδες κινητήρες σε SUV έστω και χωρίς τετρακίνηση. Ε ας δούμε και κάνα 1.3 με 1.6 τετρακίνητο SUV επιτέλους. Μόνο η Dacia έκανε τη μαγκιά;

      2
  • Filos

    Αν το βαρος σε σχεση με την ιπποδυναμη ειναι λογικό, όπως στο Ateca, τότε γινεται. Η τετρακίνηση προσθετει αρκετά κιλά γι αυτό και δεν διατίθεται τόσο χαμηλά. Κατα τα άλλα, μόνο το σχήμα θυμίζει SUV, αφού τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούντσι όπως τα επιβατικά , χωρις άλλες αναζητήσεις ή απαιτήσεις. Τα τουρμπο και τα ηλεκτρονικά κάνουν καλή δουλειά.

      1