• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SUV μάχη κάτω από τα 1.200 κυβικά. Είναι όμως καλό ή SUV και τούρμπο δεν αρέσει;

SUV και 1.000άρι γίνεται;

Διαβάστηκε από 19232 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2017

Θυμάστε τις εποχές που αν ήθελε κανείς SUV έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε 2,3 και 2,0 λίτρα; Που το SUV πήγαινε πακέτο με τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας και ένα σωρό έξοδα συντήρησης. Αυτή η εποχή τελείωσε. Τα SUV έγιναν με το ντίζελ 1.600άρια, και τώρα με τα βενζινοκίνητα τούρμπο έπεσαν κάτω από τα 1.200 κυβικά. Εσείς όμως τι λέτε;

 
Τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι, λέει το ρητό, εμείς δεν έχουμε κουτάλι. Γιατί όσο τα δίλιτρα ήταν απαγορευμένος καρπός, ήταν και ο μόνος τρόπος να αποκτήσουμε SUV. Και τώρα που τα SUV έχουν μικρούς οικονομικούς κινητήρες, η αγορά είναι τόσο πεσμένη που μόνο λίγοι τα χαίρονται.

Όμως εσείς πως βλέπετε τον χαμηλό κυβισμό στα SUV; Ένα Qashqai σήμερα προσφέρεται με κινητήρα 1,2 λίτρα τούρμπο, ενώ στα ίδια κυβικά βρίσκεται και η Toyota με το άρτι αφιχθέν CH-R. Μπορεί τα Vitara και Renegade να «κρατάνε» στα 1,4 λίτρα, όμως το Seat Ateca κατέβηκε πλέον στα 1.000 κ.εκ. Παράδεισος.

Γιατί πλέον αγοράζεις SUV χωρίς να σε απασχολεί ούτε το τεκμήριο, ούτε τα τέλη κυκλοφορίας, ούτε η ασφάλιση, ούτε και η κατανάλωση. Τουλάχιστον «στα χαρτιά», αφού αρκετοί θα σπεύσουν να πουν πως τα SUV με τη μεγάλη μάζα τους και την κακή αεροδυναμική τους, καίνε για να επιταχύνουν, καίνε και για να ταξιδέψουν με μεγάλες ταχύτητες.

Σαφώς. Όμως καίνε λιγότερο από ένα 2λιτρο μοτέρ. Και σίγουρα ρυπαίνουν λιγότερο. Οπότε και πάλι δεν πρέπει να δημιουργείται καμία γκρίνια. Ή όχι; Γιατί υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν πως τούρμπο και SUV δεν ταιριάζουν. Πως ο χαρακτήρας του ενός είναι ασυμβίβαστος με αυτόν του άλλου. Και όμως όχι.

Το τούρμπο πλέον δεν έχει lag, δρα αμέσως και κάνει την απόκριση αντίστοιχη με ατμοσφαιρικού. Από κει και πέρα η ροπή αναλαμβάνει να κάνει την κίνηση των SUV αξιοπρεπή, και σίγουρα πιο σβέλτη από τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα του πρόσφατου παρελθόντος.

Οπότε τι μένει; Η ανησυχία για την μακροζωία και την αξιοπιστία. Όμως μια δεκαετία μετά το επαναλανσάρισμα του τούρμπο στα επιβατικά αυτοκίνητα, και αυτό έχει λυθεί.

Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Πως σας ακούγονται τα SUV με 1,2 λίτρα ή 1.000 κ.εκ; Είστε ακόμη δύσπιστοι απέναντι στο τούρμπο, ή απλά σας χαλάει ο συνδυασμός του με SUV;

Tags: SUV, TURBO