• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτή είναι η απεικόνιση για το Q8 όταν θα ξεκινήσει την πορεία του στην αγορά από τα τέλη του 2017 ή τις αρχές του 2018.

Το πίσω μέρος έχει πολύ ιδιαίτερη διάταξη φώτων, ωστόσο οι πιθανότητες είναι υπέρ της επιβίωσης και στο τελικό μοντέλο.

Το ταμπλό αναμένεται να περάσει σχεδόν αυτούσιο από το πρωτότυπο (φωτ.) στην έκδοση παραγωγής.

Scoop: Νέο Audi Q8

7.965 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/2/2017

Όχι σε χαμηλό επίπεδο τιμής, αλλά σίγουρα σε ένα χαμηλότερο από αυτό του SUV της Bentley θα τοποθετηθεί το Audi Q8. Στο Ντιτρόιτ προ ημερών «είδατε» το πρωτότυπο και εδώ παίρνετε μια πρώτη ιδέα για το τελικό μοντέλο, όπως αυτό εκτιμάται ότι θα κυκλοφορεί από τα τέλη του 2017 ή αρχές του 2018.

 
What is new
- SUV με ρόλο ναυαρχίδας 
- Μήκος 5,0 μέτρων
- Υβριδικό και με μοτέρ ντίζελ
- Η Audi θέλει και RS Q8 
 
Έπειτα από αρκετά χρόνια φημολογίας φαίνεται ότι μπήκε πια στην τελική του ευθεία το πλάνο της Audi για ένα νέο μεγάλο SUV, με κουπέ στοιχεία και ρόλο ναυαρχίδας του στόλου της. Τα πράγματα στο Ίνγκολσταντ δεν κύλησαν όμως τόσο αρμονικά για να φτάσουμε ως εδώ. Οι ουκ ολίγες αλλαγές στρατηγικής τις οποίες εξέτασε η Audi τα τελευταία χρόνια φαίνεται εκ του αποτελέσματος ότι δεν απειλούσαν τόσο την έγκριση του Q8 αυτή καθΆεαυτή όσο το ρόλο που θα είχε το νέο μοντέλο. Στο πρόσφατο «Ντιτρόιτ» είδαμε ότι οι Γερμανοί κατέληξαν σε αυτό που ήθελαν εξΆαρχής: ένα μεγάλο SUV, τόσο πληθωρικό όσο απαιτεί ο ηγετικός θώκος σε μια εταιρεία όπως η Audi. 
 
Σχεδίαση: Το πρώτο βήμα μιας νέας εποχής 
Το Q8 είναι σημαντικό διότι θεωρείται ότι εγκαινιάζει μια νέα εποχή στο σχεδιασμό των μοντέλων της Audi, μια νέα φιλοσοφία η οποία θα πάρει τις κανονικές της διαστάσεις με το επερχόμενο Αudi Α8. To όχημα που είδαμε στο Ντιτρόιτ είναι ομολογουμένως πολύ επιθετικό. Είναι σα να βλέπουμε κατευθείαν την RS έκδοση ενός μοντέλου. Οι αναλογίες όμως αναμένεται να είναι αυτές που θα κλέβουν την παράσταση καθώς το μήκος είναι πάνω από τα 5,0 μέτρα ενώ η οροφή απέχει μόλις 1,7 μέτρα από το έδαφος. Ξεκάθαρα λοιπόν, αυτό το Audi θα είναι επιβλητικό με μια νέα προσέγγιση. Οι συνεργάτες-κατάσκοποι από το εξωτερικό μας μεταφέρουν, όπως βλέπετε και από τη σχετική επεξεργασμένη φωτογραφία, ότι το τελικό Q8 δε θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και θα διατηρήσει αρκετή από την «αγριάδα» του. 
 
Plug-in υβριδικό αλλά σε διπλό ταμπλό 
Αυτό που μάθαμε μετά το Ντιτρόιτ είναι ότι η υβριδική γραμμή κίνησης με τρίλιτρο βενζινοκινητήρα δίπλα στο ηλεκτρικό μοτέρ θα περάσει αυτούσια και στο μοντέλο παραγωγής, πιθανότατα με τη συνδυαστική ισχύ των σχεδόν 450 ίππων. Αυτό που δεν ειπώθηκε επίσημα όμως είναι ότι θα υπάρχει και δεύτερη υβριδική επιλογή, επίσης plug-in, με τον θερμικό κινητήρα όμως να είναι diesel. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ο μεγάλος V6 πετρελαιοκινητήρας της Audi με 270 ίππους και βοήθεια 126 ακόμα ίππων από τον ηλεκτρικό συνεργάτη του. Αυτά τα σύνολα θα διεκδικήσουν το ενδιαφέρον του κοινού ανάμεσα σε μια σειρά από συμβατικά μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, έξι και οκτώ κυλίνδρων. Η επιθετικότητα της σχεδίασης πάντως δεν είναι τυχαία καθώς η Audi θεωρεί όντως υποψήφιο το Q8 για να αποκτήσει εκδόσεις S και RS. Εξάλλου πώς αλλιώς θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στα Μ της BMW σε Χ5 και X6 ή στα AMG της Mercedes GLE. 
 
Ακλόνητο το εσωτερικό 
Ένα από τα στοιχεία τα οποία δεν πρόκειται να αλλάξουν μέχρι να βγει το Q8 παραγωγής είναι το εσωτερικό. Η μινιμαλιστική λογική με τον ελάχιστο αριθμό μπουτόν και διακοπτών και τις μεγάλες οθόνες φαίνεται να έχει εγκριθεί ήδη όπως και οι ζάντες των 23 ιντσών οι οποίες δείχνουν φυσιολογικές σε ένα τέτοιο αμάξωμα. Τώρα για τις πόρτες με αισθητήρες αφής είναι μάλλον δύσκολο να τις περιμένει κανείς, στη βασική έκδοση έστω.