Τα Mitsubishi Space Star και Suzuki Celerio είναι δύο μοντέλα που σου βγάζουν την αίσθηση του «παλιού» παρά το γεγονός πως είναι καινούργια!
Space Star VS Celerio
5.335 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2015)
Μη χείρον βέλτιστον έλεγαν οι αρχαίοι αλλά στην προκειμένη περίπτωση και με πληθώρα άλλων μοντέλων, έχει σημασία ποιο είναι το λιγότερο κακό;
autotriti team
Τα Mitsubishi Space Star και Suzuki Celerio είναι δύο μοντέλα που σου βγάζουν την αίσθηση του «παλιού». Παρότι δεν έχουν χρόνια στην πλάτη. Συγκεκριμένα, το μεν Mitsubishi παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2013, το δε Suzuki ένα χρόνο πιο μετά. Και μάλιστα, κανένα από τα δύο δεν αποτέλεσε αμιγώς την επόμενη γενιά κάποιου υπάρχοντος μοντέλου. Αμφότερα παρουσιάστηκαν ως δύο «νέα» project.Στην ουσία όμως, αν και «νέα», ελάχιστα φρέσκα είναι.Ξεκινώντας με την εμφάνιση, παρόλο που απευθύνονται κατά βάση στο νεανικό κοινό, κανένα από τα δύο δεν έχει κάτι το μοντέρνο, το όμορφο που θα σε κάνει να το κοιτάξεις. Το αντίθετο, περνούν από μπροστά σου και μένουν εντελώς απαρατήρητα. Κάποιοι από εσάς μάλιστα ίσως προσθέσουν στα σχόλια παρακάτω και το ότι δεν βλέπονται… Ποιο είναι, πάντως, το λιγότερο άσχημο; Με μικρή διαφορά θα πούμε το Space Star, γιατί δείχνει λίγο πιο αερο-δυναμικό από το Celerio.Έπειτα είναι η αίσθηση «παλαιάς κοπής» που σου βγάζουν όταν ανοίγεις την πόρτα και μπαίνεις στην καμπίνα. Αντικειμενικά δεν είναι… χαρχάλα σε ποιότητα κατασκευής, όμως πάλι δεν έχουν και «κάτι» να σου πουν. Κάτι για να σε κερδίσουν ρε παιδί μου. Και τα δύο έχουν σκληρά πλαστικά μέτριας ποιότητας, λιτή απλοϊκή σχεδίαση για τα δεδομένα της κατηγορίας και φινίρισμα με μικροατέλειες. Τουλάχιστον είναι εργονομικά, ενώ το Suzuki Celerio είναι ελάχιστα πιο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές. Και αυτό το «σώζει» έως ένα βαθμό.Από την άλλη, όσον αφορά στους κινητήρες τους, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι παρόλο που είναι αργοί σε επιδόσεις (μιλάμε για τα 1.000 κυβικά), είναι οικονομικοί σε κατανάλωση και δεν αγκομαχούν μέσα στην πόλη. Οι 71 ίπποι του Space Star, βέβαια, έχουν ένα μικρό προβάδισμα σε σχέση με τους 68 του Celerio τόσο στην κατανάλωση, όσο και στο 0-100 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα το ερώτημα είναι: είναι αυτό αρκετό για εσάς ή θέλετε περισσότερα άλογα;Μετά έρχεται η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση που σου βγάζουν πίσω από το τιμόνι. Εδώ, κανένα από τα δύο δεν σε φοβίζει, κανένα όμως δεν σε εξιτάρει κιόλας. Απλά σε ικανοποιούν μεταφέροντάς σε μέσα στην πόλη. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.Και τέλος, είναι η τιμή. Το Suzuki Celerio ξεκινάει από τα 8.990 ευρώ με απόσυρση, ενώ το Mitsubishi Space Star από τα 9.290. Διαφορά τριακοσίων μόλις ευρώ η οποία μπορεί να φαίνεται μικρή, είναι όμως σημαντική. Ίσως τόσο ώστε να αποτυπωθεί και στις πωλήσεις, αφού το μεν Space Star βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις, αντίθετα με το Celerio πουβρίσκεται στην πρώτη πεντάδα. Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ποιο από τα δύο μοντέλα είναι το λιγότερο κακό;
Τα αυτοκίνητα είναι μια χαρά και τα δύο. Ότι πρέπει για αστική μετακίνηση. Ούτε glamour, ούτε lifestyle. Δύο αυτοκίνητα, με καλές εγγύησεις. καλό ιστορικό αξιοπιστίας και καλούς χώρους. Όποιος θέλει να ξεχωρίζει και αναζητά φρεσκαδούρες ας κοιτάξει αλλού. Όποιος αναζητά "οδηγική απόλαυση" να αλλάξει κατηγορία και μηχανικά σύνολα. Και κάτι τελευταίο. Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης απευθύνονται σε όλους και όχι "κατά βάση στο νεανικό κοινό". Αφορά κατηγορία αστικών μετακινήσεων και όχι νεανικών αξεσουάρ.
Μου θυμίζουν τα πρώτα κορεάτικα και ιαπωνικά που εμφανίστηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά...Δεν είχαν να επιδείξουν κάτι σαν εμφάνιση και δεν ξεχώριζαν κάπου...Είναι για κάποιον που θέλει ένα μέσο να μετακινείται εντός των τειχών και δε θέλει να σκάσει παραπάνω από 9 χιλιάρικα...
Τα αυτοκίνητα είναι μια χαρά και τα δύο. Ότι πρέπει για αστική μετακίνηση. Ούτε glamour, ούτε lifestyle. Δύο αυτοκίνητα, με καλές εγγύησεις. καλό ιστορικό αξιοπιστίας και καλούς χώρους. Όποιος θέλει να ξεχωρίζει και αναζητά φρεσκαδούρες ας κοιτάξει αλλού. Όποιος αναζητά "οδηγική απόλαυση" να αλλάξει κατηγορία και μηχανικά σύνολα. Και κάτι τελευταίο. Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης απευθύνονται σε όλους και όχι "κατά βάση στο νεανικό κοινό". Αφορά κατηγορία αστικών μετακινήσεων και όχι νεανικών αξεσουάρ.
Μου θυμίζουν τα πρώτα κορεάτικα και ιαπωνικά που εμφανίστηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά...Δεν είχαν να επιδείξουν κάτι σαν εμφάνιση και δεν ξεχώριζαν κάπου...Είναι για κάποιον που θέλει ένα μέσο να μετακινείται εντός των τειχών και δε θέλει να σκάσει παραπάνω από 9 χιλιάρικα...