Εσείς τι πιστεύετε προσφέρει τελικά όσα υπόσχεται το σύστημα Start&Stop ή απλά είναι ένα μέτρο φαινομενικό που δεν κάνει και τόσο καλό σε περιβάλλον και τσέπη;
Stop στο Start&Stop;
15.060 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2015)
Έχει νόημα η ύπαρξη του start stop; Μήπως πέρα από τη μείωση σε ρύπους και κατανάλωση αυξάνει το κόστος του οδηγού, λόγω του κόστους αντικατάστασης των μπαταριών ή την τυχόν επισκευή της μίζας;
autotriti team
Ας τις δούμε μία, μία:• Ειδική μίζαΟι μίζες των μοντέλων με Start/Stop είναι ενισχυμένες με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και ένα αθόρυβο, ενισχυμένο μηχανικό σύστημα εμπλοκής, τα οποία εγγυώνται ασφαλείς, γρήγορες και ήσυχες εκκινήσεις του κινητήρα.• Ενισχυμένη μπαταρίαΤα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα θέλουν προφανώς και πιο ικανή μπαταρία, ανθεκτική σε βαθιά φόρτιση. Tο κόστος της είναι έως και πάνω από 75% μεγαλύτερο από ενός απλού συσσωρευτή ενέργειας.• Εξελιγμένο δυναμόΤο δυναμό έχει ενισχυθεί (ακόμα και 20 φορές παραπάνω από ένα συμβατικό) προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεγαλύτερες απαιτήσεις ενέργειας των συνεχόμενων εκκινήσεων του κινητήρα.• Αισθητήρας μπαταρίαςΑυτός ελέγχει την τρέχουσα κατάσταση της μπαταρίας και προωθεί αυτή την πληροφορία στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Έτσι εξασφαλίζεται το σταμάτημα του κινητήρα, μόνο εφόσον η μπαταρία έχει συσσωρεύσει επαρκή ενέργεια για γρήγορη επανεκκίνησή του.• Λογισμικό ελέγχουΥπάρχει ειδικό λογισμικό ελέγχου που ενσωματώνεται στον εγκέφαλο του κινητήρα. Από εκεί και πέρα, η ταχύτητα λειτουργίας και η ομαλότητα είναι θέμα εξέλιξης του κάθε κατασκευαστή.• Λοιποί αισθητήρεςΤο σύστημα ολοκληρώνεται με έναν αισθητήρα στροφαλοφόρου άξονα και με αισθητήρες στα πεντάλ του συμπλέκτη, του φρένου και του γκαζιού. Πλέον τα συστήματα είναι τόσο «έξυπνα», που μπορούν να επιλέξουν ακόμα και με ποια σειρά θα ενεργοποιήσουν τους κυλίνδρους για βέλτιστη λειτουργία και απόδοση!Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τη κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, αυτό που αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι πως η χρήση του start&stop δεν μειώνει μόνο την κατανάλωση, αλλά και τους ρύπους CO2. Αλλά μήπως αυτό είναι ένα οικολογικό τρικ που χτυπάει τις ευαίσθητες χορδές των οικολόγων;Αφού στην πράξη άλλη είναι η πραγματικότητα; Οι εκπομπές CO2 είναι πάντοτε ανάλογες της κατανάλωσης. Οπότε αν εσείς πατάτε τέρμα το γκάζι για να ξεκινήσετε λίγο σβέλτα στο φανάρι, τότε οι εκπομπές διοξειδίου ανεβαίνουν και ότι δεν εκπέμψατε με το start/stop το βγάζετε από την εξάτμιση με μια γκαζιά.Ένα άλλο ερώτημα που τίθεται στο τραπέζι είναι γιατί αφού έχουμε ένα σύστημα που συνδράμει τόσο στην προστασία του περιβάλλοντος, όσο και στην τσέπη του οδηγού με την μειωμένη κατανάλωση που προσφέρει, υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησής του απλά με ένα κουμπάκι; Μήπως γιατί και οι ίδιοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι καταντάει ολίγον εκνευριστικό;Εσείς τι πιστεύετε προσφέρει τελικά όσα υπόσχεται το σύστημα Start&Stop ή απλά είναι ένα μέτρο φαινομενικό που δεν κάνει και τόσο καλό σε περιβάλλον και τσέπη;Εσείς πώς το αντιμετωπίζετε;
Χαίρεται κύριε Στέλιο, με παραξηγήσατε, δεν είναι κακό γιατί ο γραπτός λόγος είναι πιο απόμακρος, δεν αποτυπώνει συναισθήματα, δεν αποτρέπει παρεξηγήσεις λόγω γρήγορων εξηγήσεων, κ.τ.λ. αν απευθυνόμουν προς εσάς να είστε σίγουρος πως θα το έκανα ευθέως και όχι με πλάγια μέσα, τα οποία δεν είναι προς την ιδιοσυγκρασία μου γι'αυτό ΚΑΙ ΧΑΝΩ!Ορμώμενη από ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ και έγραψα ότι έγραψα.ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΧΘΗ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΜΙΛΗΣΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ, ΩΡΑΙΑ ΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣΑ! Στα ίδια πατήματα με εσάς κινούμαι και εγώ...ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ, ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ!!!
Την τεχνική μου γνώμη την έχω πει σε ίδιο θέμα παλιότερα...Όταν δεν είχαμε αυτό το υποσύστημα παλιότερα δεν ζούσαμε άραγε με λιγότερα έξοδα;Δηλαδή δεν μπορούμε να σβήσουμε τον κινητήρα μας με το κλειδί;Πρέπει απαραίτητα να έχουμε το υποσύστημα start/stop;Και με τις βλάβες τι γίνεται αργότερα;Το πρώτο κομβίο του στροφάλου τις καταπονήσεις που δέχεται, όλα αυτά για μισό λίτρο καύσιμο; Διάβασα περί παιδείας και περί δημοσίων υπαλλήλων και κρατικών λειτιυργών, σώφρον είναι όλοι να σβήνουμε τον κινητήρα μας με το κλειδί σε πολλά λεπτά αναμονής, δεν είναι θέμα ότι δεν σβήνουν τον κινητήρα οι οικολόγοι δημόσιοι υπάλληλοι και κρατικοί λειτουργοί με τα υπηρεσιακά οχήματα...ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το ότι υπηρεσίες δεν έχουν οχήματα να κινηθούν δεν σας "ακούω" να τα γράφετε, το ότι τα οχήματα είναι παλιά με πάνω από 900000 χιλιόμετρα και πρέπει να κόβει και 300 χιλιόμετρα την ημέρα, δεν σας "ακούω" να τα γράφετε, το ότι δεν υπάρχουν έμπειροι και μόνιμοι οδηγοί και παίρνουν συμβασιούχους που δεν γνωρίζουν που πρέπει να πάνε, δεν τους ενδιαφέρει το όχημα να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, το μέχρι να μάθουνε φεύγουνε, κ.τ.λ. δεν σας "ακούω" να τα γράφετε, το ότι τα καύσιμα είναι μετρημένα και γίνονται ΠΑΡΑΚΑΛΕΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΩΝ, δεν σας ακούω να τα γράφετε, κ.τ.λ. οι οικολόγοι σας μαράνανε!ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΔΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΟΓΟΥ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΤΕ! Έχετε εντρυφήσει στην ΛΟΓΙΚΗ ΠΑΓΚΑΛΟΥ, για όλα φταίει το δημόσιο και καλά και ο άγιος ιδιωτικός τομέας, γιατί δεν θέλετε, δεν μπορείτε, κ.τ.λ. να δείτε την αλήθεια...Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥΤΙΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΦΤΩΧΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ 50% ΤΗΣ GAZ PROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;;;;;;;;Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ, ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;;;;Και μεγάλο όχημα είχε και καύσιμα ξόδευε, Ο ΥΙΟΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕ 1,8 ΔΙΣ. ΕΚ.ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΑΛΛΑ 5!!!ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ, 60 ΕΚ. ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;;;;; κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ, αλλά εμείς οι Έλληνες έχουμε στο dna τον εμφύλιο...ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΝΕΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 500 EURO ΤΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αθάνατη Ελλάδα με τους Ελληνάρες σου.-Ποτέ μα ποτέ δίχως εμπάθεια, κ.τ.λ. ως τρίτοι να μην μιλάμε συνολικά για όλα, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΘΕΛΟΥΜΕ, ΜΙΣΟΥΜΕ, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ.
Πολύ σωστά τα είπαν όλοι οι προηγούμενοι. Εγώ θα ήθελα να προσθέσω και μια άλλη παράμετρο. Μέσα στην πόλη, σε πολλά φανάρια το πράσινο διαρκεί για πολύ λίγο. Εκεί λοιπόν αν θέλουμε να ενεργήσουμε σωστά, μόλις ανάψει το πράσινο, θα πρέπει τα αυτοκίνητα να ξεκινήσουν γρήγορα, ώστε να προλάβουν να περάσουν όσο περισσότερα γίνεται. Σε όσους όμως υπάρχει σύστημα start&stop, καθυστερεί η εκκίνηση τους (έστω λίγο από τον καθένα) και έτσι χάνεται πολύτιμος χρόνος, ο οποίος συμβάλλει στο μποτιλιάρισμα.
To το μόνο που κάνει το Start/Stop είναι να καταστρέφει τον κινητήρα. Με την συνεχόμενη ενεργοποίηση - απενεργοποίηση δεν λιπαίνεται σωστά ο κινητήρας. Το λάδι δεν λιπαίνει μόνο τον κινητήρα άλλα και τον ψύχει.
Ουσιαστικά το σύστημα αυτό έχει δημιουργηθεί για τη βελτίωση των μετρήσεων κατανάλωσης και καυσαερίων. Φυσικά είναι αποτελεσματικό, αλλά όταν το σταμάτημα του αυτοκινήτου είναι βραχυχρόνιο, δηλ για μερικά δευτερόλεπτα, είναι μάλλον εκνευριστικό. Πολλές φορές, κρίνοντας από τις κυκλοφοριακές συνθήκες το απενεργοποιώ, καθώς το ίδιο το σύστημα δεν έχει (προς το παρόν!) τρόπο να προβλέψει πόσο θα διαρκέσει το σταμάτημα οπότε θα μπορούσε να αγνοήσει τα σύντομα σταματήματα. Είναι ένα σημείο που τα υβριδικά (και τα ηλεκτρικά φυσικά) έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα.
Εγω το απενεργοποιώ γιατι πιστευω οτι φθείρονται όλα μίζα μπαταρια κτλ συνήθως εχω και και τον ανεμιστήρα μεσα και λειτουργεί .Πιστεύω ότι καταπον
απενεργοποιω το start-stop
Έχω ένα smart από καινούργιο, μοντέλο 2009 με start-stop και το σύστημα δούλεψε καλά μόνο τον πρώτο χρόνο. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι κάποιες φορές όταν σβήνει μετά δεν παίρνει μπροστά. Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο ειδικά σε κατηφορικές διασταυρώσεις, γιατί νομίζεις ότι ξεκίνησες και πας να περάσεις και αυτό απλά τσουλάει. Η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να μου δώσει λύση και δυστυχώς πολλά smart με mhd έχουν αυτό το θέμα.
Ουσιαστικά, τα συστήματα start/stop ωφελούν μόνο σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Και όταν λέμε «μποτιλιάρισμα» εννοούμε καταστάσεις όπου το αυτοκίνητο παραμένει ακίνητο για πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα. Λιγότερο από αυτό το διάστημα το άψε/σβήσε του κινητήρα καταντά ενοχλητικό. To παραπάνω κομμάτι κρύβει όλη την αλήθεια. Προσωπικά με εκνευρίζει και αγχώνει και για το λόγο αυτό το απενεργοποιώ!
kalhmera, eimai katoxos bmw 116i montelo 11' h alh8eia einai pws merikes fores einai ekneyristiko eidika se syn8hkes mpotiliarismatos pou eisai me 1h se nekra synexeia...se aytes tis syn8hkes to apenergopoiw...epishs otan xrhsimopoiw to klimatismo...dioti otan svhnei o kinhthras meiwnetai k h apodosh tou klimatistikou. oso afora thn katanalwsh afhste ta... 9lt/100xlm kaiei....to mwro mou :)
το συγκεκριμενο συστημα το μονο που μπορει να κανει ειναι να σε βγαλει αβαριες , το ιδιο συστημα το εχει βαλει και η honda στα scooter της καταπονουν την μπαταρια και μεσα σε ενα χρονο την βγαζει off..
άκρως αναποτελεσματικό και εκνευριστικό σύστημα που το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει το κόστος αγοράς και επισκευών του αυτοκινήτου. πότε επιτέλους θα αλλάξει ο τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης για να παίρνουμε δεδομένα πιο κοντά στην πραγματικότητα? υποτίθεται οτι στην ευρώπη έχουν ξεσηκωθεί οι καταναλωτές που αγράζουν ένα ι.χ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστής 3,2 λίτρα μικτή και δεν πέφτει κάτω από 4 που να το τσουλάς σβηστό στην κατηφόρα, όχι μικτή.....επίσης θέλω να σχολιάσω αρνητικά αρκετούς "οικολόγους" ανάμεσά μας που δουλεύουν με τις ώρες τα αυτοκίνητά τους στο ρελαντί (κυρίως κρατικών υπηρεσιών που δεν τους νοιάζει το κόστος του καυσίμου) και κοιμούνται μέσα με το a/c ανοικτό....αυτοί πάλι απενεργοποιημένο θα το έχουν το start/stop....παιδεία μας λείπει και οικολογική συνείδηση, όχι τόσο αμφιβόλου απόδοσης μαρκετινίστικα συστήματα....
Λουκία από ότι βλέπω στη χρησιμότητα του start/stop συμφωνούμε. Τις ύβρεις σου τις προσπερνάω λέγοντάς σου ότι είμαι ένστολος και εργάζομαι ως οδηγός εδώ και 10 χρόνια συνεπώς ξέρω από πρώτο χέρι τι γίνεται....ΝΑΙ λοιπόν καύσιμα δεν υπάρχουν, ανταλλακτικά δεν υπάρχουν, τα οχήματα είναι παλιά και με πολλά χιλιόμετρα αλλά ξέρεις γιατί? μάντεψε! ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! σου είπε κάποιος οτι μου αρέσει να είμαι μέσα σε ένα παλιό-ασυντήρητο όχημα δέκα ώρες την ημέρα? όχι. τι κάνω λοιπόν? ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ! το πλένω με δικά μου χρήματα, το προσέχω όσο περισσότερο μπορώ, το επισκευάζω ΜΟΝΟΣ γιατί λεφτά δεν υπάρχουν και ΣΒΗΝΩ τον κινητήρα όταν δεν χρειάζεται για να κάνω οικονομία... εγώ όμως είμαι η μειοψηφία... τους περισσότερους συναδέλφους μου ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ. όπως δεν νοιάζει και πολλούς οδηγούς ιδιωτικών εταιριών αν καίνε τα καύσιμα του αφεντικού και ρυπαίνουν το περιβάλλον. Για να μην μιλήσω για τις περιττές μετακινήσεις όλων... Για οικονομία μίλησα - οικολογική συνείδηση και έπεσες να με φας. Οικονομία από όλους μας γιατί όλοι μας έχουμε ένα (άλλος μικρότερο, άλλος πολύ μεγαλύτερο) μερίδιο ευθύνης...ΟΛΟΙ ΜΑΣ....
Θα ήθελα να επισημάνω στον "Στάθη", ότι η ουσιαστική καθυστέρηση από το Start Stop είναι ελάχιστη και δεν είναι αυτή που δημιουργεί τις καθυστερήσεις και τα μποτιλιαρίσματα. Αυτό που κάνει τα αυτοκίνητα να καθυστερούν την εκκίνησή τους, είναι ότι σταματώντας μειώνουν κατά πολύ τις αποστάσεις μεταξύ τους, οπότε στο ξεκίνημα θα πρέπει προοδευτικά να τις ανακτήσουν. Αν σταματούσαν όλοι ταυτόχρονα διατηρώντας τις αποστάσεις πορείας, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν και ταυτόχρονα. 'Ενας ακόμα παράγοντας μποτιλιαρίσματος είναι το κλείσιμο των διασταυρώσεων από αυτούς δεν υπολόγισαν (ή δεν τους ενδιέφερε) ότι δεν θα προλάβαιναν να περάσουν, αν και τελευταία νομίζω ότι υπάρχει κάποια βελτίωση προς την κατεύθυνση αυτή.
έχουν βαρύνει επειδή έχουν παραφορτώσει τα αυτοκίνητα με κλιματισμους, με ηχοσυστηματα. με GPS πυξίδες και οθονες τηλεόρασης ..με ηλεκτρονικα συστηματα αμφιβολου αποτελεσματικότητας ..με καθίσματα που κανουν μασαζ....και μετα τοποθετουν και άλλο επιπροσθετο βαρος για να κανουν λεει τελικα ..οικονομια...μας δουλευουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.......ακομη και τα ντιζελ είναι μεγαλη απάτη....ουτε τα υβριδικα..το μελλον είναι η ηλεκτροκινηση που να τροφοδοτείτε η ενεργεια από εναλακτικες οικολογικες πηγες....αλλα εχουν επενδυση στα πετροχημικα ..και την καθυστερουν..κοροϊδεύοντας τους καταναλωτες...
Θυμάμαι όταν πρωτοβγήκε τι διαφήμιση είχε πέσει. Τότε όμως δεν είχε γίνει ενημέρωση σχετικά με αισθητήρες κλπ που μπορεί να χαλάσουν....