• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

T-Roc ή Kona και 3 χιλιάρικα στην τσέπη;

Διαβάστηκε από 13747 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2019
 

Έχει το Τ-Roc κάτι που να το κάνει να αξίζει 2.700 ευρώ περισσότερο από το Kona;

Στη μάχη της μικρής κατηγορίας, τόσο η VW όσο και η Hyundai είναι νέοι κατασκευαστές. Όμως τα κοινά ανάμεσα στο T-Roc και το Kona να τελειώνουν εκεί αφήνοντας μόνο τον κυβισμό ίδιο. Εκεί που η διαφορά όμως βγάζει μάτι είναι στην τιμή. Αξίζει;
 
Με πρώτη ματιά τόσο το Kona όσο και το T-Roc είναι δύο μικρά 1.000άρια δικίνητα SUV. Τα δύο τούρμπο μοτέρ αποδίδουν στο άνω άκρο της γκάμας τους, με το VW στα 115 άλογα και το Hyundai στα 120. Μέχρι εδώ, θα περίμενε κανείς οι τιμές να είναι παραπλήσιες. Η διαφορά όμως είναι κοντά 3.000 ευρώ.
 
Για την ακρίβεια 2.700 ευρώ χωρίζουν τις δύο βασικές εκδόσεις. Το βασικό Τ-Roc ξεκινάει μια ανάσα κάτω από τις 20.000 ενώ το Kona αφήνει τα ίδια ρέστα από τις 17.000 ευρώ. Το T-Roc είναι 16% ακριβότερο και παραμένει έτσι σε όλη τη γκάμα. Για να φτάσει το Kona τη βασική του T-Roc, πρέπει να ανεβεί στην πλουσιότερη έκδοσή του. Τότε οι τιμές είναι ίδιες, όμως το επίπεδο εξοπλισμού του Kona είναι σαφέστατα πληρέστερο.
 
Εκεί που το VW κερδίζει πάντα, όμως, είναι στις επιδόσεις. Μπορεί στα χαρτιά τα αμάξια να καίνε το ίδιο και το Kona να είναι ισχυρότερο, το VW όμως δίνει το καλύτερο 0-100, σχεδόν 1,5 δλ. καλύτερο, στα 10,5 δλ. Για κάποιους αυτή η διαφορά και μόνη αξίζει τα 2.700, για άλλους αυτή μαζί με την εικόνα και το πρεστίζ του γερμανού κατασκευαστή είναι αρκετά για να δικαιολογήσουν το άλμα.
 
Για άλλους πάλι όχι. Ειδικά όταν στα λεφτά του T-Roc αγοράζεις πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα από διάφορες μάρκες, και όχι ένα μικρό SUV. Για παράδειγμα με 300 ευρώ ακόμη πας σε ένα Skoda Karoq, σημαντικά μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Δεν είναι όμως VW.
 
Θα περίμενε κανείς πως δεδομένης της μαζικής χρήσης της πλατφόρμας και των μηχανικών μερών του T-Roc το κόστος να είναι χαμηλό. Αντίθετα η Hyundai στην ίδια πλατφόρμα έχει μόλις άλλα 3 μοντέλα (έναντι 8 του ομίλου VW) ενώ και το μοτέρ της είναι ολοκαίνουργιο ενώ της VW έχει κάνει και τη σχετική του απόσβεση τόσα χρόνια. Χώρια η εγγύηση, που στο Kona είναι 5 χρόνια έναντι 2 της VW.
 
Με την διαφορά να βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό στην τιμολογιακή πολιτική της κάθε μάρκας, και στην εικόνα που έχει περάσει στο κοινό της, εσείς τι λέτε; Αξίζει 2.700 παραπάνω το Τ-Roc από το Kona; Εσείς θα τα δώσετε; Ή θα πάτε στα ίδια λεφτά στην πλούσια έκδοση του Hyundai κρατώντας ένα χαμόγελο κάθε φορά που θα βλέπετε το T-Roc στο δρόμο; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

Βάλε υγραέριο χωρίς... λεφτά!

Γιατί κολλάει η δαγκάνα;

Πόσο «κρατάνε» τα αμορτισέρ;

Πρώτο επίσημο teaser του νέου Nissan Juke

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Video: Η νέα S-Class δοκιμάζεται στο Ring

Περισσότερες και πιο ευκολοδήγητες οι νέες Ferrari

Διαγωνισμός για 1.000 νέα αστικά λεωφορεία

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »