Πιο ισχυρά full hybrid σύνολα αλλά και Plug-in

58.514 Επισκέψεις στο άρθρο
Πιο ισχυρά full hybrid σύνολα αλλά και Plug-in

Το νέας γενιάς C-HR δεν θα μπορούσε να μην συνεχίσει στο μονοπάτι του υβριδισμού, όμως σε σχέση με πριν, τροφοδοτείται με αναβαθμισμένα υβριδικά σύνολα. Συγκεκριμένα, ενώ η πρώτη γενιά συνδυαζόταν με δύο υβριδικές επιλογές στα 122 και 184 άλογα με βάση έναν 1.800άρη και έναν 2λιτρο θερμικό κινητήρα αντίστοιχα, το νέο C-HR λαμβάνει την full hybrid έκδοση των 140 ίππων (ξανά με 1.800άρι μοτέρ) που είδαμε στην ανανεωμένη Corolla αλλά και μια δεύτερη με ισχύ στα 197 άλογα (με 2λιτρο μοτέρ), η οποία θα μπορεί να συνδυαστεί πλέον και με σύστημα τετρακίνησης χάρη σε έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς. Νέα προσθήκη είναι η Plug-in υβριδική έκδοση δάνειο από το καινούριο Prius, το οποίο αποδίδει 223 άλογα και προσφέρει αυτονομία 66 χιλιομέτρων (WLTP).


Όλες οι υβριδικές ηλεκτρικές εκδόσεις επωφελούνται από επανασχεδιασμένα εξαρτήματα μπαταρίας που ενισχύουν την απόδοσή της και μειώνουν το βάρους της κατά 1,5 κιλά. Η νέα μπαταρία υψηλής ισχύος είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, είναι πιο συμπαγής και παρέχει 14% περισσότερη απόδοση. Τα σύνολα διακρίνονται επίσης για την καλύτερη ανταπόκρισή τους στο πάτημα του γκαζιού, ενώ έχουν γίνει επίσης βελτιώσεις στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου με νέες 16 ιντσών διπλοπίστονες δαγκάνες και δίσκους για τις υβριδικές εκδόσεις (17 ιντσών στην Plug-in υβριδική έκδοση).

Σελίδα 1Τα 5 κρυφά τρικ που έχει το νέο Toyota C-HR
Σελίδα 2Έχει φουτουριστική εμφάνιση λες και είναι concept car
Σελίδα 3Έχει αλλάξει επίπεδο στο εσωτερικό
Σελίδα 4Πιο ισχυρά full hybrid σύνολα αλλά και Plug-in
Σελίδα 5To καλύτερο C-HR στον δρόμο
Σελίδα 6Κοστίζει από 29.300 ευρώ και έχει πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS