ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Διαβάστε τα μυστικά της Γενεύης.

Διαβάστε τα μυστικά της Γενεύης.

Τα μυστικά της Γενεύης

2.254 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2016)

Πέντε πράγματα που μάθαμε στη Γενεύη. Ποια όμως αξίζουν πραγματικά;

autotriti team

Γιατί γίνονται οι

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

διεθνείς εκθέσεις; Τα νέα μοντέλα τα βλέπουμε στο ίντερνετ και κατόπιν ταδοκιμάζουμε στο δρόμο. Ποιος ο λόγος να πάμε να δούμε όλα αυτά τα αυτοκίνηταμαζί; Ακριβώς γι αυτό. Γιατί όλα μαζί δείχνουν τις τάσεις. Και αυτές είναι οιπέντε που είδαμε φέτος στη Γενεύη. Αξίζουν τον κόπο;

5. SUV και ακόμη περισσότερα SUV. Τα έχουμε πει, με τηνκατηγορία να έρχεται στην πρώτη θέση στην Ευρώπη, όλο και περισσότερα SUV θαδούμε να ρίχνουν οι κατασκευαστές στην μάχη του μερίδιου της πίτας της αγοράς.Τουλάχιστον έξι νέα μοντέλα από τους κύριους κατασκευαστές είδαμε φέτος: Skoda VisionS, Seat Ateca, Opel Mokka X, Maserati Levante, Audi Q2 καιToyota C-HR είναι τα πιο κοντινά, αν όχι έτοιμα για παραγωγή. Ακόμη μια τάση πουδυστυχώς διαπιστώσαμε; SUV Cabrio. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο με το Citroen Mehari, που είναι συμπαθές,αλλά με την ιδέα του Range Rover Evoque Convertible.

4. Όλοι θέλουν μερίδα από ταpremium. Και όχι άδικα. Την τελευταία δεκαετία οικατασκευαστές επιδόθηκαν σε μία κούρσα επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες για ναεπιβιώσουν (διοξείδια, ρύποι, κατανάλωση, ασφάλεια), όμως η συμπίεση της αγοράςμείωσε σημαντικά τα περιθώρια κέρδους. Εκτός από τους premium κατασκευαστές.Οπότε δεν είναι περίεργο που εκτός από τη Citroen με τηννέα μάρκα της DS, τώρα και η Ford θέλει κομμάτι από την premium πίτα μετις εκδόσεις Vignale. Ποιος θα ακολουθήσει;

3. Οθόνες παντού. Σας αρέσειή όχι, ετοιμαστείτε να δείτε τα αναλογικά όργανα για πάντα στο χρονοντούλαποτης αυτοκινητιστικής ιστορίας. Φέτος στη Γενεύη δεν υπήρξε ούτε ένα πρωτότυπομε προορισμό την παραγωγή που να μην είχε οθόνες παντού. Αυτό που ξεκίνησε η Tesla με τηντεράστια κεντρική οθόνη αντί κονσόλας, έρχεται ήδη σε μοντέλα παραγωγής, ενώστο ταμπλό τα όργανα άλλαξαν με ψηφιακά σε μοντέλα της Renault, της DS και της Peugeot. Είστε έτοιμοι;

2. Τα υβριδικά καλπάζουν.Μπορεί να τα αφήσαμε στην άκρη όσο ασχολούμασταν με τους ρύπους, τα τούρμπο καιτην έλευση του ντίζελ στην Ελλάδα, όμως εν τω μεταξύ οι περισσότεροικατασκευαστές απέκτησαν ολόκληρη γκάμα. Την ίδια στιγμή στη γωνία παραμονεύουνκαι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που πλέον περιμένουν την υποδομή στουςδρόμους για να γεμίσουν τις πόλεις. Εσείς θα αγοράσετε υβριδικό ή θα επιμένετεστα συμβατικά;

1. Η Toyota επανέρχεταιστα όμορφα αυτοκίνητα. Οι Ιάπωνες δεν επαναπαύονται στις δάφνες της πρώτηςθέσης ή στην εικόνα της μάρκας σε οτιδήποτε έχει να κάνει με υψηλή τεχνολογία.Η Toyota ετοιμάζεται για τη νέα δεκαετία ξεδιπλώνοντας τα σχέδιά της για μίαγκάμα αυτοκινήτων που πλέον θα πουλάει λόγω των παραδοσιακών αρετών της μάρκας,αλλά και γιατί είναι όμορφα. Το νέο C-HR βάζει τέλος στην εικόνα της«λευκής συσκευής» που είχε η μάρκα την προηγούμενη δεκαετία, ενώ ακόμημεγαλύτερα βήματα γίνονται στη Lexus, όπως είδαμε στο LC500h. Πόσο καιρό τοπεριμένατε αυτό από την Toyota;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN