Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές στο νέο Volkswagen Tayron

3.217 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)
Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές στο νέο Volkswagen Tayron

- Θα είναι ο διάδοχος του Tiguan Allspace
- Κυκλοφορεί στην Κίνα από το 2018
- Θα έχει παρόμοια σχεδίαση με το Tiguan, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο
- Ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 100 χλμ., εκτιμώμενη τιμή τα 46 χιλιάρικα

Θα είναι ο διάδοχος του Tiguan Allspace

Το Volkswagen Tayron έχει χαρακτηριστεί ως ο διάδοχος του Tiguan Allspace και η ώρα της αλλαγής της σκυτάλης πλησιάζει. Το 7θέσιο SUV της Volkswagen προσεγγίζει το τέλος του κύκλου ζωής του, την θέση του οποίου ετοιμάζεται να λάβει το-αποκλειστικά- επταθέσιο Volkswagen Tayron.

Κυκλοφορεί στην Κίνα από το 2018

Αν και η αλήθεια είναι ότι το όνομα «Tayron» δεν λέει ιδιαίτερα πράγματα στο ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό, δεν ισχύει το ίδιο και για την Ασία. Η κινεζική αγορά γνωρίζει καλά το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς κυκλοφορεί εκεί από τον Οκτώβρη του 2018. Πρόκειται για μια δημιουργία η οποία προέκυψε από την συνεργασία μεταξύ της Volkswagen και της κινεζικής FAW, κατασκευάστριας αυτοκινήτων με έδρα την Κίνα.

Θα έχει παρόμοια σχεδίαση με το Tiguan, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο

Το εξωτερικό φέρει πολλές ομοιότητες με το Tiguan, όπως η μάσκα, η γρίλια και τα πίσω φώτα. Οι πιο τρανταχτές διαφορές βρίσκονται στο μπροστινό προφυλακτήρα και τους ογκώδεις εισαγωγείς αέρα. Το μήκος του αναμένεται να ξεπεράσει αυτό του Tiguan (4,7 το Tayron έναντι 4,5 του Tiguan), ενώ θα διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο από του Tiguan. Ακόμη, παρατηρούμε ότι οι πίσω πόρτες έχουν επιμηκυνθεί για να εξυπηρετήσουν την διάταξη επτά θέσεων και να βοηθήσουν στην παροχή αυτού του επιπλέον χώρου. 

Εσωτερικά, θα διαθέτει την οθόνη αφής 15 ιντσών(όμοια με αυτή που βρίσκουμε τόσο στο ID.7 όσο και το Tiguan) ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να δούμε πως θα διαμορφωθεί η κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου καθώς η VW βρίσκεται σε διαδικασία αντικατάστασης των χειριστηρίων αφής, όπως τα κουμπιά στο τιμόνι. Επομένως, μπορεί να δούμε περισσότερα φυσικά κουμπια  στο νέο μοντέλο.

Ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 100 χλμ., εκτιμώμενη τιμή τα 46 χιλιάρικα

Στα του κινητήρα , αναμένεται να μιμηθεί το Tiguan και όχι το Touareg. Τι σημαίνει αυτό; Θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα MQB Evo στην εξελιγμένη της έκδοση και θα τροφοδοτείται από ήπια υβριδικές μονάδες βενζίνης και diesel. Ακόμη, θα γίνουν διαθέσιμες δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα προσφέρουν αυτονομία έως 100χλμ. Το κόστος του αναμένεται να είναι γύρω στα 46.000 ευρώ.

Mercedes
KIA