" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εθιστικό λοιπόν. Αυτό είναι το επίθετο που σου έρχεται αμέσως στο νου από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα μαζί του. Εθιστικό και ταυτόχρονα καθημερινό το νέο Ford Fiesta ST.

Σπορτίφ πινελιές σε τιμόνι, πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων για το εσωτερικό του νέου Fiesta ST.

Σφιχτή ανάρτηση, κοφτερό τιμόνι, μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και δυνατότητα να παίξεις με την ουρά, τα χαρακτηριστικά του Ford Fiesta ST στο δρόμο.

Τα μπάκετ της Recaro κρατούν γερά το σώμα στις στροφές και σε ωθούν να ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς.

Test: Ford Fiesta SΤ

Διαβάστηκε από 34888 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2015

Το Fiesta ST σε παρασύρει… Λίγο η σπορτίφ εμφάνισή του, περισσότερο οι εκρηκτικές επιδόσεις και πάνω από όλα η σπορ οδική του συμπεριφορά σε ωθούν να κινείσαι συνεχώς στο όριο εμποδίζοντας την απεξάρτησή σου από την αδρεναλίνη που σε έχει εθίσει…

 
Στα γρήγορα: 
• Με 1,6 turbo βενζινοκινητήρα 182 ίππων
• Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 152 ευρώ τέλη κυκλοφορίας

Σπορ οδική συμπεριφορά, Eπιδόσεις, Εμφάνιση, Αίσθηση τιμονιού, Φρένα
Τεχνητός ήχος κινητήρα, Κατανάλωση υπό πίεση

Εθι-ST-ικό
Εθιστικό λοιπόν. Αυτό είναι το επίθετο που σου έρχεται αμέσως στο νου από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα μαζί του. Εθιστικό και ταυτόχρονα καθημερινό, θα συμπληρώσεις, όταν για κακή σου τύχη βρεθείς κολλημένος στην κίνηση. Το νέο Fiesta ST είναι το γρηγορότερο Fiesta παραγωγής, 220 χλμ./ώρα -παρακαλώ- η τελική του και 7,3 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, όμως μπορεί να κινηθεί άνετα μέσα στην πόλη παρότι είναι φτιαγμένο για την πίστα. Και λέμε «φτιαγμένο για την πίστα» γιατί στρίβει με σιγουριά, έχει σφιχτή ανάρτηση, πολύ γρήγορο τιμόνι, όμως καταναλώνει λίγες ποσότητες βενζίνης (5,9 λτ./100 χλμ.) δεδομένων των 182 ίππων του. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…


Εμφάνιση ST και όχι RS
Η εξωτερική εμφάνιση του Fiesta ST είναι όπως πρέπει. Διακριτικά σπορ και όχι εξεζητημένη, κραυγαλέα ή σκληροπυρηνική. Για αυτό και φέρει το ακρωνύμιο ST αντί του RS (που σημειωτέον δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει στο μέλλον). Οι γνώστες λοιπόν θα το αναγνωρίσουν από μακριά, και χωρίς δυσκολία μάλιστα χάρη στην τεράστια κυψελωτή μάσκα μπροστά, τον διαχύτη και την αεροτομή πίσω ή τις τεράστιες, ειδικής σχεδίασης ζάντες 17 ιντσών και τα πλαϊνά skirts. Υπάρχουν βέβαια και τα ανάλογα λογότυπα μπροστά και πίσω.

Tags: FORD, FORD FIESTA
 

Πως η εξάτμιση συνδέεται με την απόδοση

Ποιες προαιρετικές καλύψεις είναι value for money

Τι χρώμα να το βάψω;

One STOP shop Συνεργεία!

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανεωμένα Skoda Karoq & Kodiaq

Δοκιμή: SEAT Arona TGI

Διαρροή: To Μazda2 facelift

Αποκλειστικό: BMW Urban X

Τα 3 best seller μίνι στις πωλήσεις λιανικής

Nέα Lotus Evija

Νέα Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake

Σκληρή κριτική στον Vettel από τον ιταλικό Τύπο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »