Ο αξιόλογος 1,5 diesel κινητήρας της Renault- Nissan προσφέρει καλές επιδόσεις και κυρίως, αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο αξιόλογος 1,5 diesel κινητήρας της Renault- Nissan προσφέρει καλές επιδόσεις και κυρίως, αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας-επιδόσεις: Με έμφαση στην οικονομία

155.811 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2015)

Η diesel έκδοση του Nissan Note δεύτερης γενιάς έρχεται με το γνωστό, αξιόλογο και δοκιμασμένο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα της Renault-Nissan κάτω από το καπό της. Το μοτέρ αυτό στην περίπτωση του Note αποδίδει 90 ίππους ισχύος και κυρίως, 200 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου και παρά τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου 5 σχέσεων, οι επιδόσεις που προσδίδει κρίνονται αρκετά καλές και ικανές να κινήσουν με άνεση το Note τόσο εντός των τειχών της πόλεως, όσο και εκτός αυτών. 


Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά οικονομικά με το αυτοκίνητο εκμεταλλευόμενος το μακρύ κιβώτιο εκτός πόλεως, το στάνταρ σύστημα start/stop εντός πόλεως, αλλά και την επιλογή «Eco» που αλλάζει σε πιο οικολογικό το set-up του κινητήρα. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι στην πράξη εύκολα κρατά κανείς τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ και οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 92 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον κάτοχό του από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του κινητήρα, η Nissan ανακοινώνει σημαντική βελτίωση σε κραδασμούς και θόρυβο σε σχέση με το παρελθόν, κάτι που στην πράξη δεν επιβεβαιώνεται πλήρως μιας και πάνω από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, το μοτέρ αυτό θα γίνει αισθητό στο εσωτερικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto