• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα άφηνες εσύ μια Mercedes ή μια Porsche για να αγοράσεις μία Maserati;

Θα έπαιρνες Maserati αντί για Mercedes;

Διαβάστηκε από 3918 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2019
 

Ιταλική πολυτέλεια, αλλά εσύ θα αγόραζες Maserati αντί για Mercedes; Είσαι τόσο ιταλόφιλος;

Μπορεί να είσαι κατά βάθος ιταλόφιλος, μπορεί η ιταλική φινέτσα, παράδοση και το ταμπεραμέντο να είναι ότι πιο ελκυστικό στα μάτια σου, όταν όμως έρθεις στο δια ταύτα, θα αγοράσεις Maserati αντί για γερμανικό πολυτελές;

Η Maserati δεν είναι μια οποιαδήποτε μάρκα. Πρόκειται για μία από τις πιο ιστορικές μάρκες με θρυλικά μοντέλα, αν και κάποια από αυτά για τους λάθους λόγους. Βλέπεις η Maserati αγοράστηκε από τον όμιλο Fiat το 1990, περίοδο κατά την οποία περνούσε μια κρίση ταυτότητας, σχεδίασης και αξιοπιστίας.

Μέσα στον όμιλο η Maserati χρειάστηκε δεκαεπτά χρόνια για να ξεκινήσει μια ανάκαμψη, που από το 2007 μέχρι το 2017 την έφερε από τις 7.500 πωλήσεις στις 50.000. Η τεράστια αυτή αύξηση έγινε μέσα από μια σειρά από μοντέλα, όπως η GranTurismo, η Ghibli, η Quattroporte και η Levante.

Παρόλα αυτά, η Maserati παραμένει ειδική μάρκα, με κύριο κοινό στην ιταλική και αμερικανική αγορά, έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα κυρίως της Mercedes και της Porsche, αλλά και της Aston Martin και της Jaguar.

Τo πρόβλημα με την Maserati είναι πως δεν είναι Γερμανική, σε μία κατηγορία που οι Γερμανοί έχουν το πάνω χέρι. Ακόμη χειρότερα, η Maserati βρέθηκε στον ίδιο όμιλο με τη Ferrari, και έτσι παρά την τεχνική βοήθεια που είχε από την κόκκινη μάρκα, έπρεπε να βρίσκεται πάντα ένα σκαλί πιο κάτω για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Με την Ferrari όμως πλέον εκτός ομίλου, πολλοί περιμένουν την Maserati να ξεδιπλώνεται πλήρως και να φέρνει τη μάχη στους Γερμανούς, κυρίως στην Porsche, αλλά και στην Aston Martin. Στο άνω άκρο δηλαδή της κατηγορίας.

Ακόμη κι έτσι όμως, η Maserati δεν έχει να αντλήσει τεχνολογίες υψηλού επιπέδου, αφού ο όμιλος στον οποίο ανήκει παράγει κυρίως μαζικά μοντέλα. Αντίθετα η Mercedes είναι ειδική μάρκα, ενώ και η Porsche αντλεί από τον όμιλο VW και την Audi. Έτσι συχνά βρίσκεται ένα σκαλί πίσω σε τεχνολογικές καινοτομίες, και παρά την πολυτέλεια που προσφέρεται στα μοντέλα της, η ποιότητα δεν είναι πάντοτε αντίστοιχη του ανταγωνισμού.

Φυσικά τα μοτέρ της είναι διαμάντια, ενώ η σχεδίαση των μοντέλων της παραμένει το σήμα κατατεθέν της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι όμως αυτό αρκετό;

Θα άφηνες εσύ μια Mercedes ή μια Porsche για να αγοράσεις μία Maserati; Είσαι τόσο ιταλόφιλος;

Tags: MASERATI
 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Νέο concept της Mercedes

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

H νέα BMW Σειρά 1;

Ανανεώθηκε το SsangYong Tivoli

Η κίνηση στους δρόμους

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Πρώην ΟΔΔΥ: Νέα δημοπρασία στις 28 Μαΐου

Νέα έκδοση για τα Scenic και Grand Scenic

Νέα ειδική έκδοση του Mazda CX-3

Audi Q7 κόπηκε κυριολεκτικά στα δύο!

VW: «Θαυμάσιο το επόμενο Golf GTI»

«Έφυγε» ο «θρύλος» Νίκι Λάουντα

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »