ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Που δώσατε περισσότερο βάρος όταν αγοράσατε αυτοκίνητο; Στον κινητήρα, τα αξεσουάρ, το κιβώτιο ή την τετρακίνηση; Και οι ζάντες; Τι σας «έφαγε» τα περισσότερα;

Που δώσατε περισσότερο βάρος όταν αγοράσατε αυτοκίνητο; Στον κινητήρα, τα αξεσουάρ, το κιβώτιο ή την τετρακίνηση; Και οι ζάντες; Τι σας «έφαγε» τα περισσότερα;

Τι «έφαγε» τα περισσότερα χρήματα στο αυτοκίνητο που αγοράσατε;

7.276 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2014)

Που δώσατε περισσότερο βάρος όταν αγοράσατε αυτοκίνητο; Στον κινητήρα, τα αξεσουάρ, το κιβώτιο ή την τετρακίνηση; Και οι ζάντες; Τι σας «έφαγε» τα περισσότερα;

autotriti team

Λοιπόν, ας πάρουμε ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει. Διάλεξε το μοντέλο και μετά πήγαινε στα ψαχτήρια του AutoΤρίτη και βρες την τιμή της βασικής έκδοσης με τον μικρότερο ή φθηνότερο κινητήρα. 
Αυτό είναι το αυτοκίνητο που θες στην απολύτως χαμηλότερη τιμή. Πάμε πρώτα στον κινητήρα. Δες λοιπόν στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, πόσο ανεβαίνει η τιμή με το μοτέρ που θέλεις. Η διαφορά ανάμεσα στις τιμές είναι το κόστος του κινητήρα. 
Τώρα δες τι εξοπλισμό θέλεις. Ψάξε να δεις τι από το μοντέλο στην απολύτως βασική έκδοση σε εκείνο στην έκδοση που εσύ θες πόση διαφορά τιμής έχει. Με το ίδιο μοτέρ, ακόμη και αν δεν είναι αυτό που θες. Μόνο την έκδοση κοιτάμε.
Έχουμε λοιπόν τα δύο βασικά. Το επιπλέον κόστος του μοτέρ που θες, και το επιπλέον κόστος του εξοπλισμού που θες. Τώρα μπορείς να δεις τα επιπλέον. Αν θες αυτόματο κιβώτιο η χρέωση είναι η ίδια ασχέτως εξοπλισμού. Γράφτην ξεχωριστά. Θες μεγάλη ηλιοροφή; Και αυτή ξεχωριστά. Το ίδιο και τα άλλα στοιχεία εξοπλισμού που πάνε χώρια.
Αν τώρα θες και διαφορετικό αμάξωμα, δηλαδή αντί για 3θυρο πεντάθυρο ή στέισον βάγκον ή σεντάν ή ακόμη και καμπριολέ, θα συγκρίνεις τιμές στην ίδια έκδοση και τον ίδιο κινητήρα, άσχετα με το αν είναι η έκδοση ή ο κινητήρας που ψάχνεις. Σε νοιάζει η διαφορά ανάμεσα στα δύο αμαξώματα. Γράφ το και αυτό χώρια.
Και τώρα έχεις μία λίστα. Πόσο έχει το αυτοκίνητο απολύτως βασικό. Πόσα λεφτά θα δώσεις για μοτέρ, για εξοπλισμό, για αμάξωμα, και για επιπλέον ανέσεις. Ποιο είναι το ακριβότερο; 
Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική για να δεις πόσο καλύπτεις τις ανάγκες που θέλεις. Γιατί αν ξεκινάς για κάτι με χώρους και χαλάς περισσότερα σε μοτέρ απ ότι σε αμάξωμα, πληρώνεις λάθος τις προτεραιότητές σου. Αν θες οπωσδήποτε αυτόματο, μήπως να κόψεις λίγο εξοπλισμό; Και αν θες οπωσδήποτε «γκάζι», μήπως να κόψεις την ηλιοροφή;
Που πάνε λοιπόν τα περισσότερα λεφτά; Στο αυτοκίνητο που αγοράσατε τι «έφαγε» τα περισσότερα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN