mono-sto-autotriti
Τι γκάφα έχει κάνει ο κατασκευαστής στο δικό σου μοντέλο;

Τι γκάφα έχει κάνει ο κατασκευαστής στο δικό σου μοντέλο;

4.502 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2023)

Μπορεί οι μηχανικοί που σχεδιάζουν να ξέρουν καλύτερα, όμως κάποιες φορές φαίνεται πως δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Είναι αστεία ή σου σπάει τα νεύρα;

Και όμως, κάποιες φορές οι κατασκευαστές κάνουν γκάφες. Άλλες μικρές, και άλλες μεγάλες. Εσύ στο δικό σου αυτοκίνητο έχεις βρει κάποια;
 
Το να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και μετά την παραλαβή να διαπιστώσεις πως δεν υπάρχει κανένας τρόπος ούτε να δεις, και ούτε να φτάσεις το χειριστήριο του cruise control, γιατί είναι κρυμμένο μονίμως πίσω από το τιμόνι, είναι γκάφα. Και δική σου που δεν το είδες πριν, αλλά και του κατασκευαστή που έβαλε το cruise control εκεί. Δεν είναι όμως μεγάλη γκάφα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όπως για παράδειγμα αυτή που έκανε η Mini στο πρώτο Clubman, αυτό που είχε μόνο μία πίσω πόρτα, από την πλευρά του συνοδηγού. Που είναι η γκάφα; Όχι, δεν ξέχασαν την άλλη πόρτα, μία ήθελαν, και στην Ευρώπη, η πόρτα αυτή ανοίγει στο πεζοδρόμιο. Στην Αγγλία όμως, ανοίγει στην κίνηση. Το τιμόνι αλλάζει θέση, η πόρτα όχι. Για μια μάρκα που ήθελε να αναβιώσει έναν βρετανικό θρύλο, όταν ξεκάθαρα δείχνει ότι η βρετανική αγορά δεν ήταν ο στόχος της, είναι γκάφα.

Γκάφα είναι επίσης να μετατρέπεις ένα 5πορτο αυτοκίνητο σε δίπορτο κάμπριο, και να μην έχεις τρόπο να περνάνε οι επιβάτες στις πίσω θέσεις. Το Chrysler PT Cruiser Cabrio όχι μόνο είχε μπάρα πάνω από τα κεφάλια των εμπρός επιβατών, κάτω από την οποία έπρεπε να σκύψουν όσοι περνούσαν πίσω, όχι μόνο τα καθίσματα δεν έπεφταν αρκετά για να χωρέσουν, αλλά δεν είχαν προνοήσει να μην είναι οι εμπρός ζώνες ασφαλείας μέσ-στη μέση. Όσοι ήθελαν να κάτσουν πίσω, έπρεπε να τις πατήσουν κάτω με το πόδι.

Λεπτομέρεια, όμως και αυτό σε σχέση με το πως άναβαν τα φώτα της πρώτης γενιάς της Alfa Romeo Mito. Όποιος είχε, ξέρει. Από το μενού της οθόνης, ήθελε 7 κλικ για να τα ανάψεις. Και μόνο με το αυτοκίνητο σταματημένο. Η Mito  δεν είχε μόνο αυτή την «ιδιαιτερότητα» αλλά δέχθηκε και την πρώτη γενιά TwinAir κινητήρα, μαζί με το Fiat 500. Με τους δύο κυλίνδρους να «βαράνε» τόσο αραιά, οι κραδασμοί έκαναν το αυτοκίνητο να ακούγεται και να τραντάζεται σαν τράτα. Το πρόβλημα διορθώθηκε σύντομα όμως η ρετσινιά έμεινε.

Ρετσινιές που έμειναν επίσης ήταν τόσο η αστάθεια του πρώτου Audi TT που έχανε την αεροδυναμική του σταθερότητα και έφευγε από το δρόμο, όσο και η αποτυχία της Mercedes να προβλέψει και να αποφύγει την αποτυχία στην αποφυγή ταράνδου της πρώτης Α-Class. Το πρόβλημα λύθηκε, αλλά η γκάφα και στις δύο περιπτώσεις ήταν τεράστια.

Εσύ έχεις βρει στο δικό σου αυτοκίνητο μικρές ή μεγάλες τέτοιες γκάφες; Και ξέρεις αν διορθωθήκαν; Ή τι έκανες εσύ για να τις αποφύγεις ή να τις συνηθίσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
DEH NEOS TAXYFORTISTIS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel