Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι μας αρέσει & τι μας «χαλάει» στη νέα 4άρα της BMW

4.050 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2020)

3 πράγματα που μας αρέσουν, 2 που μας ενοχλούν και 1 που μας διχάζει στην καινούργια 4άρα των Βαυαρών. Συμφωνείτε;

autotriti team


Δεν υπάρχει 3άρα κουπέ και 4άρα κουπέ που να μην γίνεται αμέσως το αμάξι που θέλει ο κάθε αγοραστής της BMW, και όχι μόνο. Αυτή τη φορά η BMW όμως μπορεί και να το παράκανε. Ας δούμε τρία σημεία που μας αρέσουν, δύο που όχι και ένα που μας διχάζει.

Τα τρία πράγματα που μας αρέσουν:

1. Η καμπίνα ακόμη πιο πίσω

Η BMW με κάθε νέα γενιά του μεσαίου της κουπέ κάνει και ένα βήμα να φέρει την καμπίνα όσο πιο πίσω γίνεται. Το cab-rearward είναι το σήμα κατατεθέν που φωνάζει από μακριά πως το αμάξι δεν είναι «ένα ακόμη» κουπέ, αλλά ένα καθαρόαιμο πισωκίνητο μοντέλο. Με την καμπίνα ακόμη πιο πίσω η νέα 4άρα κερδίζει ακόμη μακρύτερο καπό, παρμπρίζ με μεγαλύτερη κλίση και φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο.

2. Η μακριά ουρά
Η νέα 4άρα είναι λιγότερο μέρος της Σειράς 3 από ποτέ. Για την ακρίβεια ανήκει πλέον στην κουπέ γκάμα της μάρκας που ηγείται η νέα 8άρα. Και το κύριο χαρακτηριστικό της 8άρας είναι η μακριά και κομψή πίσω ουρά, που κληρονομεί και η νέα 4άρα και την κάνει μακρύτερη ακόμη και από τη Σειρά 3.

3. To οδηγοκεντρικό πάτωμα
Η 4άρα μοιράζεται όλα της τα μηχανικά μέρη με την Σειρά 3. Και η 3άρα στην τρέχουσα γενιά της έκανε πραγματικό άλμα σε ότι έχει να κάνει με το στήσιμο, βάζοντας την μεσαία γκάμα της BMW ξανά στο παιχνίδι στην κούρσα για την πιο σπορ οδηγική εμπειρία στην κατηγορία.

Τα δύο πράγματα που ενοχλούν:

1. Εξακύλινδρη μόνο με τετρακίνηση

Στην πρώτη φάση της ζωής του μοντέλου, η μόνη εξακύλινδρη έκδοση, η 440i συνδυάζεται μόνο με έκδοση Μ που με τη σειρά της διατίθεται αποκλειστικά με τετρακίνηση. Που σημαίνει πως οι απλές πισωκίνητες εκδόσεις είναι μόνο τετρακύλινδρες.

2. Τέλος στο Ηofmeister kink
Το σχεδιαστικό σήμα κατατεθέν της μάρκας, μετά τα διπλά νεφρά στη γρίλια, είναι το κοφτό κόντρα τελείωμα στο τριγωνο του πίσω παραθύρου. Και για πρώτη φορά μοντέλο της BMW δεν το έχει. Το αποτέλεσμα είναι από το πλάι η 4άρα να μην «φωνάζει» BMW, και να μοιάζει με Audi.

Τέλος, το κύριο πράγμα που διχάζει: Φυσικά η γρίλια!
Η γρίλια σίγουρα αφήνει τις απόψεις διχασμένες. Για κάποιους είναι τεράστια και άκομψη. Για άλλους είναι δυναμική και «ζυγισμένη» χάρη στο χώρισμα που της κάνει ο προφυλακτήρας με την πινακίδα. Για κάποιους είναι αναφορά στην κλασσική 328 του 1936.

Εσείς τι λέτε όμως; Συμφωνείτε; Τι σας αρέσει, και τι σας χαλάει στη νέα 4άρα;