Πόσο άλλαξε το εσωτερικό των αυτοκινήτων τα τελευταία 20 χρόνια; Αν η απάντηση είναι όχι πολύ, μια ματιά στην καμπίνα της επερχόμενης A-Class είναι αρκετή για να σας αλλάξει την άποψη. Η καμπίνα του σύγχρονου αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Τι άλλαξε;
Με πρώτη ματιά, το εσωτερικό της A-Class δείχνει μάλλον το ίδιο με κάθε άλλο αυτοκίνητο που έχουμε τα περασμένα 20 ή 30 χρόνια. Φυσικά υπάρχουν αλλαγές, τα βασικά συστατικά όμως είναι τα ίδια. Ένα τιμόνι, λεβιέδες, αεραγωγοί, κουμπιά και πίνακες οργάνων.
Και φυσικά τα δύο πρώτα δεν αλλάζουν και πολύ. Τα τιμόνια λίγο μικρότερα, λιγότερο στρογγυλά και με ένα κάρο κουμπιά. Τόσα όσα δεν υπάρχουν στην υπόλοιπη καμπίνα. Οι λεβιέδες φυσικά απαραίτητοι για τα φλας, τα φώτα και τους γυαλοκαθαριστήρες, αν και τα δύο τελευταία πλέον τείνουν να εξαφανιστούν.
Οι αλλαγές όμως είναι πλέον εμφανείς. Στη νεά Α-Class έχουμε δύο βασικές ρίξεις με το παρελθόν. Τα κουμπιά είναι ελάχιστα. Πέρα από αυτά στο τιμόνι, μόνο μια σειρά λεπτών πλήκτρων για το χειρισμό του κλιματισμού στην κονσόλα έχουν απομείνει. Τα υπόλοιπα έχουν μεταφερθεί στο λογισμικό που πλέον λειτουργεί όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου.
Σε αυτή τη λογική η καμπίνα έχει μετατραπεί σε ένα κέντρο ελέγχουν με μια σειρά οθονών, σχεδόν από άκρη έως άκρη μπροστά από τον οδηγό. Οθόνη πληροφόρησης πίσω από το τιμόνι και αφής στο κέντρο για χειρισμό. Αυτοκίνητα με οθόνες φυσικά έχουμε ξαναδεί, αλλά στην κατηγορία αυτή δεν έχει υπάρξει μοντέλο με τόση αντικατάσταση των συστημάτων με ψηφιακό τρόπο.
Με όλα τα συστήματα στις οθόνες, η κονσόλα μένει ελεύθερη για μεγαλύτερους αεραγωγούς και πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα. Αυτό που έχει εξαφανιστεί τελείως είναι η μονοκόμματη κεντρική κονσόλα. Τώρα το ταμπλό και η κονσόλα είναι ξεχωριστά.
Από κει και πέρα λείπει τελείως (και για πάντα) το χειρόφρενο ανάμεσα στα καθίσματα. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι αυτόματο στην εμπλοκή και απεμπλοκή, και έχει μετατραπεί σε ένα κουπί που σχεδόν ποτέ δεν χρειάζεται να πατήσει κανείς. Μετά το χειρόφρενο, τείνει να εξαφανιστεί και ο λεβιές των ταχυτήτων. Με τα αυτόματα κιβώτια να είναι πλέον τόσο συνηθισμένα, και να απειλούν τα χειροκίνητα με εξαφάνιση, ο λεβιές έχει αντικατασταθεί με ένα μικρό μοχλό. Και είναι θέμα χρόνου να φύγει και αυτός τελείως, αφήνοντας και αυτό το σημείο ελεύθερο για περισσότερες θήκες.
Στο σύνολο του, το εσωτερικό της καμπίνας, με τις οθόνες, τις λεπτές γραμμές του ταμπλό, τα χειριστήρια αφής, την έλλειψη λεβιέ χειροφρένου και ταχυτήτων, ο συνολικά μικρότερος όγκος όλων των επιφανειών και ο κρυφός φωτισμός, δείχνει ξεκάθαρα πως θα είναι οι καμπίνες από εδώ και στο εξής, ακόμη και στις μικρότερες κατηγορίες.
Εσάς σας αρέσει το εσωτερικό της Α-Class; Και πως σας φαίνεται το μέλλον της καμπίνας; Πολύ φουτουριστικό; Πολύ ψηφιακό; Ή ιδανικό και ότι πρέπει; Τι λέτε;
Ένωσαν δύο tablet κατακόρυφα και το αποτέλεσμα το "ξάπλωσαν" στο ταμπλό...
Ξεχειλίζει από φαντασία και σχεδιαστική δεινότητα το εσωτερικό της νέας Α CLASS...
Χειρότερο εσωτερικό δεν έχω ξαναδεί. Και η τελευταία εταιρεία χωρίς να διαθέτει σχεδιαστή θα μπορούσε να το παρουσιάσει... Κρίμα για τη Mercedes που επέλεξε αυτή τη φιλοσοφία σχεδίασης...
Για μένα ένα άσχημο εσωτερικό αποτελεί λόγο απαξίωσης ενός αυτοκινήτου όσο καλό κι αν είναι.
Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου το νέο εσωτερικό, Δυστυχώς όμως πολλές εταιρείες υιοθετούν το συγκεκριμένο σχεδιασμό, με πολλές οθόνες. Είναι να μην αρχίσουν οι δυσλειτουργίες, δεν θα προλαβαίνεις να πληρώνεις. Χώρια ότι δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν τα συνεργεία, πλην των αντιπροσωπειών, με ακριβότερο τίμημα φυσικά. Θα μας αναγκάσουν να αλλάζουμε τα αμάξια μας μόλις λήξει η εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή. Ο νοών νοείτω...
Ολες οι εταιρείες αντιγράφουν τεχνολογικά την audi. Βλέπε κινητήρες, 48V κύκλωμα, αρχιτεκτονική πλατφόρμας πάνω από όλα κτλπ... Και ειδικά στον μινιμαλ και touch σχεδιασμό του εσωτερικού είναι χρόνια μπροστά από όλες τις υπόλοιπες για αυτό ακόμη και η Mercedes στην αντιγραφει.
Προσπαθώντας η audi να γίνει mercedes κατέληξε...skoda, μια ζωή τρίτη στη Γερμανία πίσω από mercedes kai bmw
Να εύχεται κανείς να μην χαλάσει κάτι εκτός εγγύησης μόνο..
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΟΘΟΝΕΣ.
Εμενα παλι, δεν μου αρεσει καθολου αυτου του στυλ το ταμπλο. Προτιμώ να εχει και κουμπια και ας θεωρείτε πως αποσπουν την προσοχη.
Ένωσαν δύο tablet κατακόρυφα και το αποτέλεσμα το "ξάπλωσαν" στο ταμπλό... Ξεχειλίζει από φαντασία και σχεδιαστική δεινότητα το εσωτερικό της νέας Α CLASS... Χειρότερο εσωτερικό δεν έχω ξαναδεί. Και η τελευταία εταιρεία χωρίς να διαθέτει σχεδιαστή θα μπορούσε να το παρουσιάσει... Κρίμα για τη Mercedes που επέλεξε αυτή τη φιλοσοφία σχεδίασης... Για μένα ένα άσχημο εσωτερικό αποτελεί λόγο απαξίωσης ενός αυτοκινήτου όσο καλό κι αν είναι.
Τραγικο...ακομψο...αψυχο...λειπει στοιχειωδης φινετσα...κρυο...μπρρρ
Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου το νέο εσωτερικό, Δυστυχώς όμως πολλές εταιρείες υιοθετούν το συγκεκριμένο σχεδιασμό, με πολλές οθόνες. Είναι να μην αρχίσουν οι δυσλειτουργίες, δεν θα προλαβαίνεις να πληρώνεις. Χώρια ότι δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν τα συνεργεία, πλην των αντιπροσωπειών, με ακριβότερο τίμημα φυσικά. Θα μας αναγκάσουν να αλλάζουμε τα αμάξια μας μόλις λήξει η εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή. Ο νοών νοείτω...
Ολες οι εταιρείες αντιγράφουν τεχνολογικά την audi. Βλέπε κινητήρες, 48V κύκλωμα, αρχιτεκτονική πλατφόρμας πάνω από όλα κτλπ... Και ειδικά στον μινιμαλ και touch σχεδιασμό του εσωτερικού είναι χρόνια μπροστά από όλες τις υπόλοιπες για αυτό ακόμη και η Mercedes στην αντιγραφει.
Ο κόσμος πάει μπροστά όχι πίσω , μπράβο mercedes.