ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά τι συμβαίνει με τις εκπομπές CO2; Πως καταφέρνουν οι εταιρείες να έχουν μία ισορροπία και να είναι πιστές στις απαιτήσεις της Ε.Ε.;

Τελικά τι συμβαίνει με τις εκπομπές CO2; Πως καταφέρνουν οι εταιρείες να έχουν μία ισορροπία και να είναι πιστές στις απαιτήσεις της Ε.Ε.;

Τι συμβαίνει με τους ρύπους;

3.217 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2016)

Ποιος κάνει το αντίβαρο στους ρύπους για να οδηγούν κάποιοι τα ρυπογόνα θηρία μεγάλου κυβισμού;

autotriti team

Πως γίνεται το δικό μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αυτοκίνητο να πρέπει να έχει 89 γραμμάρια διοξειδίου σε κάθε χιλιόμετρο καικάποιου άλλου να μπορεί να έχει 300; Πως γίνεται η πίεση στους κατασκευαστές νατους υποχρέωσε να παράγουν μοντέλα με χαμηλούς ρύπους και την ίδια στιγμή νακατασκευάζουν και τα ρυπογόνα μεγαθήρια;

Μέσα σε μία δεκαετίαολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε να πιέζεται από τη... Σκύλα τηςκατανάλωσης και τη Χάρυβδη των ρύπων. Η Ε.Ε. έβαλε τα δύο πόδια τωνκατασκευαστών στο ένα παπούτσι του διοξειδίου του άνθρακα και τους υποχρέωσεμέχρι το 2012 να μειώσουν τους ρύπους τους. Και το έκαναν.

Αν δεν έκαναν αλλιώς ταπρόστιμα θα τους είχαν κλείσει. Και έτσι από την Fiat μέχρι την Mercedes όλοι οικατασκευαστές ρυπαίνουν το ίδιο. Πως γίνεται αυτό; Με τον μέσο όρο.

Βλέπεις η Ε.Ε. δεν έβαλεόρια όπως αυτά του Euro6 που επιβάλουν σε κάθε αυτοκίνητο να ρυπαίνεικάτω από ένα όριο. Τα όρια για το διοξείδιο του άνθρακα οι κατασκευαστές πρέπεινα τα πιάνουν στο σύνολο των αυτοκινήτων που πουλάνε. Αν πουλήσουν 50αυτοκίνητα που εκπέμπουν 100 γραμμάρια και 50 που εκπέμπουν διακόσια, τότε στομέσο όρο έχουν 150 γραμμάρια, τα ίδια δηλαδή με έναν κατασκευαστή που παράγει όλατου τα αυτοκίνητα στα 150 γρ/χλμ.

Και έτσι μάρκες όπως η Peugeot, η Citroen, η Fiat καιάλλοι, πιέστηκαν να κατεβάσουν όλα τους τα μοντέλα κάτω από τα 130 γραμμάριαπου ήθελε η Ε.Ε. Για τις μάρκες που στη γκάμα τους έχουν αυτοκίνητα επιδόσεωνμε μεγάλους κινητήρες και αποδόσεις φυσικά αυτό δεν ήταν δυνατό. Δεν περιμένειςτα 600 άλογα να ρυπαίνουν όσο τα 80. Εκεί έπεσε ο μέσος όρος.

Και να τα μικρά και νατα υβριδικά, και να ένα σωρό νέες κατηγορίες στις οποίες τα τελευταία δέκαχρόνια μπήκαν όλοι αυτοί οι κατασκευαστές ώστε να παράγουν μοντέλα χαμηλώνρύπων για να αντισταθμίζουν τα άλλα, αυτά που δεν κατεβαίνουν με τίποτα.

Για κάθε ένα ηλεκτρικόαυτοκίνητο που πωλείται με (θεωρητικά) μηδενικούς ρύπους (στον δρόμο, αλλά όχικαι στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας), ένα άλλο, με ρύπους 260 γραμμάρια,μπορεί να πουληθεί. Για κάθε έναν που θα θέλει να αγοράσει το ρυπογόνο μοντέλοθα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος να πάρει το οικολογικό.

Εσείς ποιο από τα δύοπήρατε; Είστε αυτός που κάνει το αντίβαρο για το ρυπογόνο, ή αυτός πουεκμεταλλεύεται το αντίβαρο για να πάρει αυτό που θέλει; Τι λέτε; Είναι δίκαιααυτή η ισορροπία;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN