Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητάει φορτιστές για ηλεκτρικά κάθε 60 χλμ.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητάει φορτιστές για ηλεκτρικά κάθε 60 χλμ.

1.303 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2022)

Η Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ζητάει να τοποθετηθούν σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα ανά 60 χιλιόμετρα! Τι ισχύει για το υδρογόνο.

Αυτά ζητάει η Επιτροπή Μεταφορών

Οι μηδενικοί ρύποι είναι πλέον κάτι το αδιαπραγμάτευτο για τις μελλοντικές μετακινήσεις των οχημάτων στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου παρουσίασε τις προτάσεις της για την επιτάχυνση της επέκτασης της υποδομής φόρτισης και ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σταθμός για ηλεκτρικά κάθε 60 χιλιόμετρα

Όπως λοιπόν προέκυψε, η Επιτροπή Μεταφορών ζητά να είναι διαθέσιμος ένας σταθμός φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάθε 60 χιλιόμετρα κατά μήκος των κύριων διαδρομών στην ΕΕ έως το 2026. Μάλιστα στο σχέδιο γίνεται λόγος για μεγάλους σταθμούς φόρτισης με πολλούς φορτιστές. Για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα, όπως ηλεκτρικά φορτηγά και ηλεκτρικά λεωφορεία, η απόσταση των 60 χιλιομέτρων στοχεύεται επίσης, αλλά αρχικά περιορίζεται στις δέκα κύριες αρτηρίες κυκλοφορίας του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.

Κάθε 100 χιλιόμετρα σταθμός υδρογόνου

Ωστόσο, η επιτροπή θέλει επίσης να προωθήσει την υποδομή για το υδρογόνο. Αντίστοιχοι σταθμοί ανεφοδιασμού θα είναι διαθέσιμοι κάθε 100 χιλιόμετρα. Με αυτόν τον τρόπο, η επιτροπή υπερβαίνει το αίτημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η τελευταία είχε προβλέψει έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 150 χιλιόμετρα έως το 2031. Η επιτροπή θέλει τώρα κάθε 100 χιλιόμετρα και ήδη μέχρι το 2028!

Να αναγράφονται σε εμφανή σημεία οι τιμές

Σύμφωνα με την πρόταση, τόσο τα σημεία φόρτισης όσο και οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου θα πρέπει να είναι εύχρηστα και φιλικά προς τον χρήστη. Επιπλέον, οι τιμές ανά kWh ή κιλό πρέπει να παρουσιάζονται με διαφάνεια.

Δεν είναι δεσμευτικές οι προτάσεις

Οι προτάσεις δεν είναι ακόμη νομικά δεσμευτικές. Πλέον θα συζητηθούν στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και εφόσον γίνουν δεκτές εκεί, θα ακολουθήσουν συνομιλίες με τις κυβερνήσεις στο Συμβούλιο της Ε.Ε. Εκεί οι προτάσεις θα ενσωματωθούν στη συνέχεια σε αντίστοιχη νομοθεσία.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
EREVNA HLEKTRIKA
Autocheck