• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα.

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

To Ford Fiesta ST ως Rallycross Supercar

Διαβάστηκε από 2304 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2018
 

H Ford Performance σε συνεργασία με την Olsbergs MSE κατάφερε να δημιουργήσει το Fiesta ST Supercar, ώστε το μοντέλο να ντεμπουτάρει το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross στην Βαρκελώνη.

To νέο Fiesta ST της Ford μπορεί να είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του, ωστόσο με τον 3κύλινδρο 1.500αρη κινητήρα που φοράει, δύσκολα θα μπορούσε να το φανταστεί κανείς σαν ένα μοντέλο που θα έπαιρνε μέρος στο πρωτάθλημα Rallycross.

Το αυτοκίνητο βασίζεται φαινομενικά στο τωρινό μοντέλο παραγωγής, όμως έχει λάβει φυσικά τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να συμμετάσχει επί ίσοις όροις στο πρωτάθλημα. Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα της Olsbergs, όπως ορίζουν οι κανονισμοί, με την απόδοση του να φτάνει μέχρι τα 600 άλογα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης και με δυνατότητα να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση με κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ακόμα, το Fiesta ST εξοπλίζεται με νέο σύστημα ανάρτησης και καινούριο αεροδυναμικό πακέτο, ωστόσο η Οlsbergs αναφέρει ότι το πακέτο στο σύνολο του είναι αρκετά οικονομικό.
 
Το αφεντικό της ομάδας Andreas Εriksson δήλωσε: «Ήταν πολύ σημαντικό ότι αν ήταν να επιστρέψουμε στο Πρωτάθλημα να το κάνουμε κάτω από τις σωστές προϋποθέσεις και με σοβαρές ελπίδες για επιτυχία με λογικό budget. Kάθε φορά που συμμετέχουμε, είναι με την προσδοκία να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να παλεύουμε για την νίκη, είμαστε σίγουροι ότι με το νέο Fiesta ST, θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό».

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »