• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα.

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

To Ford Fiesta ST ως Rallycross Supercar

Διαβάστηκε από 2210 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2018
 

H Ford Performance σε συνεργασία με την Olsbergs MSE κατάφερε να δημιουργήσει το Fiesta ST Supercar, ώστε το μοντέλο να ντεμπουτάρει το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross στην Βαρκελώνη.

To νέο Fiesta ST της Ford μπορεί να είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του, ωστόσο με τον 3κύλινδρο 1.500αρη κινητήρα που φοράει, δύσκολα θα μπορούσε να το φανταστεί κανείς σαν ένα μοντέλο που θα έπαιρνε μέρος στο πρωτάθλημα Rallycross.

Το αυτοκίνητο βασίζεται φαινομενικά στο τωρινό μοντέλο παραγωγής, όμως έχει λάβει φυσικά τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να συμμετάσχει επί ίσοις όροις στο πρωτάθλημα. Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα της Olsbergs, όπως ορίζουν οι κανονισμοί, με την απόδοση του να φτάνει μέχρι τα 600 άλογα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης και με δυνατότητα να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση με κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ακόμα, το Fiesta ST εξοπλίζεται με νέο σύστημα ανάρτησης και καινούριο αεροδυναμικό πακέτο, ωστόσο η Οlsbergs αναφέρει ότι το πακέτο στο σύνολο του είναι αρκετά οικονομικό.
 
Το αφεντικό της ομάδας Andreas Εriksson δήλωσε: «Ήταν πολύ σημαντικό ότι αν ήταν να επιστρέψουμε στο Πρωτάθλημα να το κάνουμε κάτω από τις σωστές προϋποθέσεις και με σοβαρές ελπίδες για επιτυχία με λογικό budget. Kάθε φορά που συμμετέχουμε, είναι με την προσδοκία να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να παλεύουμε για την νίκη, είμαστε σίγουροι ότι με το νέο Fiesta ST, θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό».

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »