• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα γενιά του κορεάτικου SUV αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τον Παρθενώνα.

H γκάμα της νέας γενιάς του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 228 ίππων.

Αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.

Θα κρατήσει την επονομασία Rexton σε όλες τις ξένες αγορές εκτός από την Κορέα που θα επονομάζεται G4 Rexton.

Στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβά το τριάκτινο τιμόνι.

Το SsangYong Rexton

4.178 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/3/2017

Μετά την παρουσίαση του στο διαδίκτυο λίγες μέρες πριν, η SsangYong αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το Rexton νέας γενιάς. Ποια είναι η σχέση του με την Ελλάδα; Πότε φτάνει στα μέρη μας;


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!

Η νέα γενιά του κορεάτικου SUV αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τον Παρθενώνα, τον εμβληματικό ναό της Ακρόπολης των Αθηνών. Το σχέδιο του νέου SUV ενσωματώνει δυναμικά στοιχεία στιβαρότητας βασιζόμενο σε μυώδης καμπύλες και αρρενωπές γραμμές.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση λοιπόν, το νέο Rexton έχει λάβει σχεδιαστικές επιρροές, πέραν του Παρθενώνος, από το πρωτότυπο LIV-2 της SsangYong. Νέοι προφυλακτήρες παρατηρούνται εμπρός και πίσω με ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και πιο χαρακτηριστική αλλαγή εκείνη του εμβλήματος της μάρκας. Τα «φτερά» του «διπλού δράκου» (μετάφραση του SsangYong) πλέον βρίσκονται εντός των ορίων του κύκλου, σε αντίθεση με το προηγούμενο έμβλημα που τα υπερέβαιναν. Πέραν αυτού, δεν υπάρχουν πρός το παρόν πληροφορίες για το αν το νέο έμβλημα θα υιοθετηθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.

Περνώντας στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβά το τριάκτινο τιμόνι, που φιλοξενεί στο κέντρο του το ανανεωμένο λογότυπο της φίρμας, αλλά και η οθόνη αφής στο μέσον του ταμπλό. Πέραν αυτού, παρατηρείται έντονη διχρωμία μεταξύ του μαύρου ταμπλό και των δερμάτινων επενδύσεων σε καφέ χρώμα με κυψελοειδείς ραφές, που επεκτείνονται και στις πόρτες. Τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, αλλά και άλλων λειτουργιών βρίσκονται κάτω από την οθόνη του συστήματος infotainment, με εντελώς διαφορετική διάταξη από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στους μικρότερους «αδελφούς» XLV και Tivoli.
 
Αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την POSCO, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας. Επιπλέον, το νέο πλαίσιο τύπου σκάλας χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος, όπως υπόσχεται η μάρκα.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων τώρα, η γκάμα της νέας γενιάς του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 228 ίππων και τον e-XDi πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λτ. απόδοσης 183 ίππων και 420 Nm ροπής, τα οποία θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων .Το κιβώτιο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα παρέχεται από την Mercedes.
Θα κρατήσει την επονομασία Rexton σε όλες τις ξένες αγορές εκτός από την Κορέα που θα επονομάζεται G4 Rexton.

Οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, θα ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.
 
Πώς σας φαίνεται; Είναι η Range του λαού;

 

6 διαθέσιμα άρθρα για SSANGYONG  REXTON