• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Α3 θα παίξει στο δίπολο υβριδικό ή RS αφήνοντας λίγες επιλογές στους ενδιάμεσους αγοραστές.

Το νέο Α3 θα είναι ή για «οικολόγους» ή για «ραλίστες»

Διαβάστηκε από 5477 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2019
 

Γιατί το νέο Α3 θα έχει διπλή προσωπικότητα και θα είναι ή του ύψους ή του βάθους;

Αν το αγαπημένο σου Audi είναι το Α3, και αν η αγαπημένη σου έκδοση είναι η τρίθυρη, γιατί δείχνει πιο σπορ, πιο νεανική, πιο όμορφη, τότε βιάσου. Η τέταρτη γενιά A3 θα έχει μόνο έκδοση με πέντε πόρτες, με την τρίθυρη να κόβεται. Αν το θες και γρήγορο τότε το πράγμα δυσκολεύει κι άλλο. Τι συμβαίνει με το Α3;
 
Για να κοπεί μια έκδοση από την παραγωγή πρέπει να πέσει κάτω από το 5% της εμπορικής κίνησης του μοντέλου. Για το Α3, τα τελευταία δύο χρόνια το τρίθυρο ήταν κάτω από τις 8.000 μονάδες, με το πεντάθυρο κοντά 170.000. Η αριθμητική απλή: κάτω από 5%.
 
Την ίδια στιγμή το σεντάν έκανε περίπου 130.000 το χρόνο, οπότε και οι προτεραιότητες είναι εμφανείς. Το  επόμενο Α3 θα έχει πεντάθυρη, σεντάν και αργότερα κάμπριο έκδοση. Κάμπριο, γιατί παρότι πουλάει λιγότερο από 5%, ενισχύει το προφίλ του μοντέλου, ενώ έχει και σημαντικό «καπέλο» που επιτρέπει την παραγωγή της έκδοσης.
 
Το επόμενο Α3 θα είναι εξέλιξη του τωρινού μοντέλου, με τη νέα εταιρική μάσκα και φυσικά ανανεωμένο εσωτερικό με όλη τη νέα τεχνολογία του ομίλου, μόνο οθόνες, και φυσικά νέα πλαστικά.
 
Καλύτερη ένδειξη για το νέο Α3 θα είναι το επόμενο Golf, που θα προηγηθεί χρονικά στο λανσάρισμα, και θα δείχνει τη νέα εκδοχή της πλατφόρμας MQB για υβριδική χρήση,  τόσο σε συμβατικά μοτέρ 12V και 48V, όσο και μια plug-in έκδοση.
 
Ηλεκτρικό Α3; Μάλλον όχι, αφού παρά τα 25 μοντέλα που ετοιμάζει η Audi με ηλεκτροκίνηση, και παρότι θα έχει ένα στο μέγεθος του Α3, θα είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο, βασισμένο στα μηχανικά (ή μάλλον τα ηλεκτρικά) μέρη του αντίστοιχου Golf, του I.D. Neo.
 
Οπότε το Α3 θα παίξει στο δίπολο υβριδικό ή RS αφήνοντας λίγες επιλογές στους ενδιάμεσους αγοραστές, όπως και στο θέμα των αμαξωμάτων.
 
Τι λες λοιπόν; Υβριδικό ή RS, πεντάθυρο ή sedan; Θα βρεις έκδοση στο νέο Α3 που να σου ταιριάζει; Ή μήπως να πάρεις τώρα κάτι που σου αρέσει πριν αλλάξει;