H γρίλια είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη σε σχέση με το Baleno.
Toyota Starlet, η επιστροφή
30.991 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2020)
To όνομα Starlet εμφανίζεται ξανά πάνω σε αυτοκίνητο της Toyota μετά από δεκαετίες με την βοήθεια της... Suzuki. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο Starlet.
To Τοyota Starlet είχε σημαντική παρουσία στους ελληνικούς δρόμους στις δεκαετίες του ΄80 και του `90 μέχρι που η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να το αντικαταστήσει με το Yaris, το οποίο, χωρίς καμία αμφιβολία, συνέχισε την επιτυχημένη εμπορική του πορεία.
Τώρα, το Starlet επιστρέφει στην γκάμα της Toyota, έστω και αν είναι βασισμένο στο γνωστό μας Suzuki Baleno, λαμβάνοντας ωστόσο παράλληλα αρκετά ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Η αναβίωση του Starlet είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Toyota με την Suzuki που προβλέπει μεταξύ άλλων πως η Τοyota θα μοιραστεί την υβριδική της τεχνολογία με την Suzuki, με την άλλη πλευρά να προσφέρει δύο compact οχήματα και την άδεια να χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της στα ευρωπαϊκά της μοντέλα.
Στο κομμάτι της εμφάνισης, το Τοyota Starlet και το Suzuki Βaleno είναι ολόιδια με εξαίρεση κάποιες διαφοροποιήσεις που έχει το πρώτο στην σχεδίαση της γρίλιας, χαμηλά στα φώτα ομίχλης και στον προφυλακτήρα. Φυσικά, διαφορετικά είναι τα εμβλήματα που «φοράει» το κάθε μοντέλο. Όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, τα δύο μοντέλα δεν έχουν διαφορές.
Το νέο Starlet έχει κάτω από το καπό έναν 4κύλινδρο 1.400άρη με ισχύ 92 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 130 Nm στις 4.200 σ.α.λ. που συνδυάζεται με δύο επιλογές μετάδοσης, με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή με αυτόματο 4 σχέσεων και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα πετυχαίνεται σε 10,9 δλ. για το χειροκίνητο και σε 11,6 δλ. για το αυτόματο, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα και 170 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Οι Ιάπωνες έχουν ήδη ξεκινήσει την διάθεση του Toyota Starlet στην Νότια Αφρική και το πιθανότερο είναι πως θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές, κυρίως σε χώρες την Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς και στην Αυστραλία. Μέχρι αυτή την στιγμή, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για τον ερχομό του Starlet στην Ευρώπη.
Η τιμή του ξεκινά από τις 10.450 ευρώ στην αγορά της Νότιας Αφρικής.
Φέρτε το στην Ελλάδα..ούτως η άλλως δεν είμαστε ευρωπαϊκή χώρα...τι τα θέλουμε τα αυστηρά μέτρα για τα καυσαέρια..αυτα μας έλλειψαν γεμίσαμε 3κυλινδρα 1000αρια χωρίς την αξιοπιστία που θέλουμε....στην Ελλάδα κρατάμε για δεκαετίες το καινούργιο αμάξι μας....
Το Baleno δε το λες κι επιτυχία στην Ελλάδα, αντικειμενικά είναι άσχημο. Κρίμα που πάει χαμένος ο turbo κινητήρας του. Τον οποίο και δεν πριμοδοτεί το αδελφάκι της toyota. Αν έρθει με το σήμα του "ταύρου" θα έχει την τύχη του urban cruiser, κι ας κλαίν οι τογιοτάδες.
Φέρτε το στην Ελλάδα..ούτως η άλλως δεν είμαστε ευρωπαϊκή χώρα...τι τα θέλουμε τα αυστηρά μέτρα για τα καυσαέρια..αυτα μας έλλειψαν γεμίσαμε 3κυλινδρα 1000αρια χωρίς την αξιοπιστία που θέλουμε....στην Ελλάδα κρατάμε για δεκαετίες το καινούργιο αμάξι μας....
....Ειναι στη ιδια κατηγορια με το Yaris. Νομιζω οτι δεν ωφελει να εχεις δυο αυτοκινητα στην ιδια κατηγορια.
Το Baleno δε το λες κι επιτυχία στην Ελλάδα, αντικειμενικά είναι άσχημο. Κρίμα που πάει χαμένος ο turbo κινητήρας του. Τον οποίο και δεν πριμοδοτεί το αδελφάκι της toyota. Αν έρθει με το σήμα του "ταύρου" θα έχει την τύχη του urban cruiser, κι ας κλαίν οι τογιοτάδες.
Δεν νομίζω η Toyota να έχει στο μυαλό της την Ευρώπη, το baleno πέρυσι στην Ινδία πούλησε 2.7 εκατομμύρια... Δεν το λες κ αποτυχημένο.
Sory αλλα αυτο δεν ειναι το baleno το οποιο κυκλοφορει απο το 2015?Γιατι του βαλανε σηματα της toyota?
Κλασσικό Star - Let. πάω πάσο. ΠΑΝΤΑ ΑΣΧΗΜΟ.
Σχεδιαστική μιζέρια μέσα και έξω, καμιά σύγκριση με τα υπόλοιπα Toyota.
Μακάρι να μην έρθει ποτέ Ευρώπη. Κακό θα κάνει στο όνομα Toyota, αφού το Baleno δεν είναι και από τα επιτυχημένα μοντέλα...
Να διορθώσω το σχόλιο μου, σχεδόν 170.000 πέρυσι