Το Plug-in υβριδικό RAV4 απολαμβάνει στάνταρ τετρακίνηση AWD-i και Trail λειτουργία για «κλείδωμα» της 4κίνησης ή επιλεκτικό φρενάρισμα του τροχού με απώλεια πρόσφυσης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Plug-in υβριδικό RAV4 απολαμβάνει στάνταρ τετρακίνηση AWD-i και Trail λειτουργία για «κλείδωμα» της 4κίνησης ή επιλεκτικό φρενάρισμα του τροχού με απώλεια πρόσφυσης.

Από τα υβριδικά στα Plug-in & τώρα Beyond Zero

3.749 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο... γάμος δύο κόσμων με την Plug-in υβριδική τεχνολογία


Με αφορμή και το λανσάρισμα του Toyota bZ4X η εταιρεία επιβεβαιώνει πως στόχος της σε θέματα ανάπτυξης μπαταριών είναι να διατηρούν το 90% της χωρητικότητάς τους μετά από 10 χρόνια/240.000 χλμ..

Με αφορμή και το λανσάρισμα του Toyota bZ4X η εταιρεία επιβεβαιώνει πως στόχος της σε θέματα ανάπτυξης μπαταριών είναι να διατηρούν το 90% της χωρητικότητάς τους μετά από 10 χρόνια/240.000 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ενδιάμεση μετάβαση στην «αυθεντική» φιλοσοφία του Beyond Zero γίνεται με ναυαρχίδα ένα εμβληματικό αυτοκίνητο. Βασικός πρωταγωνιστής είναι ο ιδρυτής συνολικά της κλάσης των SUV, το θρυλικό RAV4 με τις πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις, το οποίο ενσωματώνοντας την plug-in υβριδική τεχνολογία, κινείται μεταξύ της υβριδικής και της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Σε κατάσταση πλήρους φόρτισης κινείται αθόρυβα και με μηδενικούς ρύπους, ενώ όταν αδειάσει λειτουργεί ως Hybrid Electric, διασφαλίζοντας μέγιστη οικονομία αλλά και απόδοση, χωρίς το άγχος επαναφόρτισης. Τα σημαντικότερα οφέλη του κορυφαίου σε πωλήσεις αλλά και τεχνολογία D-SUV στην ελληνική αγορά εστιάζουν στις υψηλότερες επιδόσεις (306 ίπποι) και την αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία (75 χλμ. σε συνδυασμένο κύκλο, 98 χλμ. σε αστική οδήγηση).
 

Αμιγώς ηλεκτρικά: Η «καρδιά» της φιλοσοφίας Beyond Zero

Ο ορισμός της μετακίνησης με μηδενικούς ρύπους ταυτίζεται με τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έναν κόσμο στον οποίο η Toyota «συστήνεται» με το Toyota bZ4X. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ανοίγει την σειρά επτά προϊόντων bZ η οποία σειρά αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής για την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Κομψό και δυναμικό, το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota «πατάει» πάνω στην πλατφόρμα e-TNGA, την πρώτη που είναι φτιαγμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Όσον αφορά στις τεχνικές του προδιαγραφές, λανσάρεται ως 4κίνητο ή δικίνητο, με την Toyota να επιλέγει την προσθιοκίνηση θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της αντίστοιχη εμπειρία με αυτή που ήδη έχουν.
 
Τα ανταγωνιστικά ατού του νέου Toyota bZ4x σχετίζονται με την μπαταρία-αυτονομία και την τεχνολογία του τιμονιού. Πιο συγκεκριμένα, και με βάση όσα αναφέρει η εταιρεία, η μπαταρία των 71,4 kWh μπορεί να αντέξει 8.000 κύκλους φόρτισης και να μην πέσει σε απόδοση (όταν οι άλλοι κατασκευαστές έχουν τους 1.000 κύκλους ως όριο), με αποτέλεσμα η μάρκα να δίνει 10 χρόνια εγγύηση ή 1.000.000 χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, σε μελλοντικό στάδιο παραγωγής το τιμόνι θα είναι by-wire, κάτι που σημαίνει ότι θα καταργηθεί η μηχανική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των μπροστινών τροχών, επιτρέποντας περισσότερο χώρο (αφού θα απουσιάζει η κολόνα) και εξάλειψη των όποιων δονήσεων κατά την οδήγηση.
 
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TI LINGLONG AGORAZO
KIA