
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τρία οικονομικά 1000ρια
23.287 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2015)
Με νέο 1.000άρη TSI κινητήρα 95 ίππων το VW Polo έρχεται για να σταθεί απέναντι στα υπόλοιπα 1.000ρια της αγοράς, όπως το Ford Fiesta και το Οpel Corsa.
autotriti team
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS
• Κοστίζει 12.779 ευρώ
• Eίναι 1.000άρι turbo με 100 άλογα
• Καίει 4,3 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Opel Corsa 1,0T 90 PS
• Κοστίζει 13.443 ευρώ
• Eίναι 1.000άρι turbo με 90 άλογα
• Καίει 4,4 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
VW Polo 1,0 TSI BlueMotion
• Κοστίζει 14.630 ευρώ
• Eίναι 1.000άρι turbo με 95 άλογα
• Καίει 4,1 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Εμφάνιση: Έκαστο στο είδος τουΣχεδιαστικά το VW Polo είναι μάλλον συγκρατημένο και σχετικά άτολμο. Ωστόσο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και ειδικά το νέο 5θυρο 1.000άρι VW BlueMotion ξεχωρίζει από τις εξωτερικές επεμβάσεις προς χάρη της αεροδυναμικής: Κλειστή μάσκα, επίπεδο πάτωμα, προφυλακτήρες με ενσωματωμένα σπόιλερ, ειδικής σχεδίασης μαρσιέ, πίσω αεροτομή και ζάντες, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 10 χλστ. Το Οpel Corsa, που είναι το μακρύτερο και το φαρδύτερο από τα άλλα δύο, έχει «ADAMοποιηθεί» κερδίζοντας ακόμη περισσότερο σε στυλ και μπροστά ξεχωρίζει η χαμηλή μάσκα, που μοιάζει με χαμόγελο και τα όμορφα ελλειπτικά φώτα. Την πιο «ψαρωτική» μούρη έχει αναμφίβολα το Ford Fiesta χάρη στην έντονη τραπεζοειδή μάσκα. Mε το powerdome στο καπό και τα οριζόντια φανάρια στο μπροστά μέρος θυμίζει κάτι από… Aston Martin. Όπως και το Corsa, το Fiesta είναι διαθέσιμο και σε τρίθυρη έκδοση.

Το νέο 1.000άρι VW Polo είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας με κινητήρα βενζίνης TSI και τεχνολογία BlueMotion. Χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως η κλειστή μάσκα και οι αεροδυναμικές ζάντες, το κάνουν να ξεχωρίζει.
Μην βιάζεστε γιατί σύντομα θα έχουν και οι Κορεάτες αντίστοιχα 1000άρια.
Ηδη η Hyundai θα βγάλει αν δεν τον έχει ήδη έτοιμο ένα καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα και με τούρμπο αν δεν κάνω λάθος,έκπληξη πάντως αποτελεί στο άρθρο ότι βγάλανε στην προτίμηση τους πρώτο το fiesta και στο corsa είπανε ότι το εσωτερικό του είναι στιβαρό και δεν το θάψανε, και του polo στιβαρό και αυτό αλλά σκληρό το πάνω μέρος(<<κράζουνε και καλά το γρούπ εδώ>>) του με κορυφαία συναρμογή,γιατί λές και τα άλλα 2 αμάξια δεν τα βιδώνουν τα ταμπλό καλά,μόνο το γκρούπ είναι το τέλειο.