" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ηλεκτρικό Golf όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει από τα συμβατικά, με τον θερμικό κινητήρα, αλλά είναι και καλύτερο σε κάποιους τομείς.

Προφανώς και η απουσία θορύβου από το μοτέρ είναι κάτι πρωτόγνωρο που σε ξενίζει εκ πρώτης αλλά τελικά σε κερδίζει μόλις το συνηθίσεις.

Γνώριμη η εικόνα στο εσωτερικό του VW e-Golf, με τον πίνακα οργάνων να διαφοροποιεί την αισθητική του, σε σχέση με αυτόν των συμβατικών Golf. Οι μπλε πινελιές-ραφές αποτελούν ίδιον των ηλεκτρικών της γερμανικής μάρκας.

Ο πίνακας οργάνων δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με αυτόν των συμβατικών μοντέλων. Λείπει βέβαια η ένδειξη στάθμης καυσίμου.

Ενδείξεις που αφορούν τη λειτουργία του αυτοκινήτου, στην κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων.

Test: VW e-Golf

Διαβάστηκε από 21705 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/12/2016

Το ηλεκτρικό Golf δεν καίει σχεδόν τίποτα αλλά κοστίζει και 38.500 ευρώ. Είναι μία πρόταση που την υποδεχόμαστε πολύ θερμά, γιατί με αυτήν οδηγούμε το μέλλον. Και εξηγούμε αμέσως παρακάτω…

 
What is new
- Με μέγιστη αυτονομία 190 χιλιόμετρα 
- 10,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα
- Καταναλώνει 12,7 kWh/100 χλμ. 
- Κοστίζει 38.500 ευρώ
 
Οι αναλυτές λένε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατέχουν το 2030 περίπου το 25 με 30% των πωλήσεων, την ώρα που σήμερα καταλαμβάνουν μόλις το 1,3%. Μιλάμε δηλαδή για μία τεράστια αύξηση τα επόμενα χρόνια, οι πρώτες ενδείξεις της οποίας έχουν ξεκινήσει από σήμερα. Και αν όχι στη χώρα μας, σίγουρα επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πάντως, προς το παρόν οφείλουμε να πούμε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν συμφέρουν τον καθημερινό χρήστη, παρά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και ανάλογα με τη νομοθεσία. Παρόλα αυτά, τα υποδεχόμαστε πολύ θετικά γιατί μέσω αυτών γευόμαστε λίγο από την αυτοκίνηση του μέλλοντος…
 
Golf με μπαταρίες
Στην προκειμένη περίπτωση, μοντέλο δοκιμής είναι το ηλεκτρικό Golf, το οποίο όπως είναι λογικό βασίζεται στην ίδια βάση, όμως έχει υποστεί τις απαραίτητες «ηλεκτρικές» τροποποιήσεις. Ξεκινώντας με την εξωτερική εμφάνιση, το e-Golf διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις με την κλειστή μάσκα η οποία διατρέχεται από μία μπλε ρίγα (χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών εκδόσεων της Volkswagen), τα φώτα ημέρας σε σχήμα C (τεχνολογίας LED), τις ειδικής σχεδίασης ζάντες, την πίσω αεροτομή και τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης.
Αντίστοιχα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, στον πίνακα οργάνων αντί για το στροφόμετρο υπάρχει ένα αναλογικό όργανο που απεικονίζει τη λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, ενώ μέσα στο ταχύμετρο βρίσκεται και το αναλογικό όργανο για το επίπεδο της ενέργειας που έχει απομείνει στην μπαταρία. Σημειώστε επίσης, ότι υπάρχει ύφασμα (ή δέρμα προαιρετικά) σε ειδικό χρωματισμό, ενώ υπάρχουν και ραφές σε μπλε χρώμα σε τιμόνι, λεβιέ, πατάκια και καθίσματα. Σε γενικές γραμμές δηλαδή και εδώ έχουμε πινελιές που αποκαλύπτουν τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του. Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι κορυφαίες, όπως και στα συμβατικά Golf.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Πειραιωτης

    Θα δωσω 39 χιλιαρικα για τον γερμανικο κουβα...τοσα λεφτα για vw,που ακουστηκε...με αυτονομια μοτοποδηλατου?? Ρε πανε καλα τα γερμανα....ειναι σοβαροι οι γοτθοι?? Να το τριψετε στην κουτρα σας το καμινετο,ψωριαριδες!!

      17
  • tony

    Όχι άλλο Σανό όχι άλλο group...ακόμα και με ρεύμα, θα έχει κάνα λογισμικό που θα κλέβει πάλι...

      14
  • petros

    Πεταμενα λεφτα για ενα αμαξι που μονο μετακινηση εντος πολης εξυπηρετει και αυτη με το ζορι! Με τα μισα λεφτα παιρνεις αμαξαρα πετρελαιο τελευταίας γενιας με adblue !!

      10
  • el savio

    Einai asumforo. 3.5 eurw gia 100km me ola ta problhmata pou 8a bgalei einai analogika polu perissotera apo ta 5-6 eurw pou 8es gia ena golf me sumbatiko moter kai malista na exeis kai to agxos na meineis sto dromo apo mpatareia. Me tipota den 8a to epairna.

      9
  • giovani

    190 χλμ αυτονομία με 38.500 ευρώ δε πας πουθενά απλά! Να πάρω ένα τέτοιο κουβά και να μη μπορώ να πάω Αθήνα - Πάτρα; Για να μη πω Αθήνα - Θεσσαλονίκη!

      9
  • Nikos

    Φίλοι συν-αναγνώστες καλά θα κάνετε να μην κρίνετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα είναι απαγορευτικό το κόστος του για εμάς (και για κάμποσα χρόνια θα συνεχίσει να είναι) οπότε κανείς μας δεν πρόκειται να πετάξει τόσα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εδώ, τέτοια οχήματα έχουν αντικίνητρα απόκτησης (φόρος πολυτελείας λόγω εργοστασιακής τιμής). Μέχρι και στα υβριδικά για τους ίδιους λόγους έχουν επιβληθεί αντικίνητρα. Στην Νορβηγία ας πούμε έχουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου οπότε και το Nissan leaf έχει κάνει θραύση. Στο Ελλάντα ίσως δούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καμιά δεκαετία

     

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »