Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.

Πρώτη Δοκιμή: VW e-Golf

6.025 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2017)

Αθήνα-Λαμία με 3 ευρώ! Το ανανεωμένο ηλεκτρικό Golf δεν «πίνει», δεν «καπνίζει», είναι ισχυρότερο από πριν και αύξησε σημαντικά την αυτονομία του. Ωστόσο κοστίζει 38.800 ευρώ, που σημαίνει πως ακόμη δεν συμφέρει ως αγορά κάτι που όμως δεν μειώνει την αξία του ως προπομπό των πραγμάτων που έρχονται οσονούπω στην αυτοκίνηση…

Δεν είναι η πρώτη φορά, που το best seller της VW, το Golf, μπαίνει στην πρίζα. Ήδη από το 2014 η έβδομη γενιά του διάσημου γερμανικού μικρομεσαίου είχε e-Golf έκδοση μηδενικής κατανάλωσης και ρύπων. 

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εσωτερικό: Ποιοτικό, πλούσια εξοπλισμένο και high-tech
Όπως και στο προηγούμενο e-Golf, έτσι και στο ανανεωμένο υπάρχουν χαρακτηριστικές «ηλεκτρικές» πινελιές, όπως οι μπλε ραφές σε τιμόνι, λεβιέ, πατάκια και καθίσματα και τα «ειδικά» στοιχεία στον πίνακα οργάνων. 

Xώροι: Παραμένει ευρύχωρη η καμπίνα, αλλά η μπαταρία «έφαγε» 39 λίτρα αποσκευών
Η καμπίνα δεν έχει χάσει τίποτα από την… απλάδα, που χαρακτηρίζει όλα τα Golf, με αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών.

Μέχρι που πάει και πόσο καίει;
Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, αφού η αυτονομία κίνησης του e-Golf με full μπαταρίες εξαρτάται από το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλεχθεί, τον τρόπο που χειρίζεται το πεντάλ του γκαζιού ο οδηγός του, αλλά και το πόση ενέργεια χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για τις διάφορες λειτουργίες του (π.χ. κλιματισμός). Υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας (Normal με πλήρη ισχύ, Eco και Eco+ για μέγιστη αυτονομία με μειωμένη ισχύ κινητήρα και ροπή). 

Kινητήρας-Επιδόσεις: Πάει «αέρα» και καίει 1,5 ευρώ/100 χλμ.
Σε σχέση με πριν ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf έχει κερδίσει 21 άλογα, φτάνοντας στα 136, ενώ η ροπή από τα 270 έφτασε στα 290 Nm. 

Στο δρόμο – ¶νετο και αθόρυβο, αλλά δεν κρύβει το βάρος του
Η απουσία του ήχου από τον κινητήρα, η παροχή όλης της ισχύς και της ροπής από χαμηλά, αλλά και το φρενάρισμα που πραγματοποιείται αμέσως μόλις αφεθεί το πεντάλ του γκαζιού και χωρίς καν το πάτημα του φρένου (ειδικά με τον επιλογέα του μονοτάχυτου κιβωτίου στη θέση Β), αλλάζει τις συνήθειες και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού του. 

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center