2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στο δρόμο: Και «στρίβει» και φρενάρει!

91.873 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)

To χιλιάρι Polo με τα 115 άλογα είναι από κάθε άποψη η πιο σωστή επιλογή. «Γιατί;» θα πείτε τώρα. ΚατΆ αρχάς, χωρίς να έχει χάσει στο ελάχιστο την ανώτερη ποιότητα κύλισης και την ικανότητα να «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες (παρά τους στάνταρ τροχούς των 16 ιντσών) δείχνει να πατάει ακόμη καλύτερα στην άσφαλτο. Το πιέζεις και τα περιθώρια είναι τόσο υψηλά, που το ESP θέλει προσπάθεια επί τούτου για να ξυπνήσει, ενώ το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση και ικανοποιητικό βάρος. Παρά την σφιχτούτσικη πλέον ανάρτηση δεν είναι διασκεδαστικό, όπως το Ford Fiesta, αλλά είναι άκρως αποτελεσματικό με αρωγό και τη μακρά λίστα των στάνταρ ηλεκτρονικών: όπως σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, Adaptive Cruise Control, Park Assist με κάμερα, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος κατά τους ελιγμούς και σύστημα ειδοποίησης κόπωσης του οδηγού. Επίσης, όταν στον αυτοκινητόδρομο οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και η κατευθυντικότητα καλή. Και όταν χρειαστεί, τα φρένα πλέον στέκονται στο ύψος τους χάρη και στην παρουσία πίσω δίσκων (38,1 μ. για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green