4 φωτογραφίες »

Το πεντάθυρο Ceed εμφανίζει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, με την πρόσφυση να διατηρείται ακόμα και σε έντονη πίεση.

Στο δρόμο: Δυναμισμός, άνεση & περιπέτεια

199.164 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2020)

Το Ceed με όπλο του τη νέα πλατφόρμα K2 και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα αφήσει με πολύ θετικές εντυπώσεις τον οδηγό. Ο τρόπος που «πατάει» στο δρόμο βγάζει «αρχοντιά», κυλώντας με ευχάριστη αίσθηση και με αποτελεσματικά «φίλτρα» απέναντι στους κακότεχνους ελληνικούς δρόμους, καθιστώντας ξεκούραστες τις διαδρομές σας. Σε αυτό βεβαίως βοηθάει και η ηχομόνωση της καμπίνας, όπως και η θέση οδήγησης που στηρίζει σωστά το σώμα. Εικόνα που ισχύει για όλες τις εκδοχές του.

Από εκεί και πέρα το Ceed έχει τη δυνατότητα να μετατραπεί σε ένα μικρό «αγρίμι» σε μια διαδρομή με στροφές, ειδικά στις GT εκδόσεις. Το πεντάθυρο εμφανίζει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, με την πρόσφυση να διατηρείται ακόμα και σε έντονη πίεση και την επικοινωνία οδηγού-τροχών να είναι άριστη χάρη στο σύστημα διεύθυνσης. Πιο «κοντά» του σε συμπεριφορά είναι το ProCeed, το οποίο λόγω του επιμηκυμένου πίσω μέρους δεν είναι τόσο σταθερό όσο τα 5θυρο, ωστόσο αυτό δίνει τα περιθώρια και για περισσότερο «παιχνίδι» με την ουρά, μετατοπίζοντας το βάρος του. Επιλέον είναι απολαυστικός, ο τρόπος που κυλάει στην άσφαλτο. Από την πλευρά του το XCeed έχει ανασχεδιασμένη ανάρτηση με σκοπό να μην απολέσει το δυναμισμό του λόγω του υψηλότερου κέντρου βάρους. Στην καθημερινότητα και σε πιο «ήπιες» μετακινήσεις το XCeed και παρά την αισθητά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του παρουσιάζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, ενώ φυσικά δεν θα πει όχι και σε εκτός δρόμου βατές διαδρομές.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
AYGO