Yaris... πύραυλος!

Yaris... πύραυλος!

8.142 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2016)

Οι «πύραυλοι τσέπης» αυξάνονται και πληθύνονται. Ford Fiesta, Renault Clio RS, Οpel Corsa OPC, Peugeot 208 GTI και VW Polo GTI παίζουν σήμερα χωρίς απειλή από την Ιαπωνία. Η Toyota έρχεται να απαντήσει με το νέο «γρήγορο» Yaris.

Mέχρι σήμερα η 3η γενιά του Toyota Yaris δεν είχε κάποια «γρήγορη», σπορ έκδοση σε αντίθεση με τις δύο προηγούμενης. Το πρώτης γενιάς Toyota Yaris TS είχε κινητήρα 1,5 λτ. με 105 άλογα και πιο κοντό κιβώτιο. Έτσι το 960 κιλών μικρό ιαπωνικό μοντέλο είχε 0-100 σε 9,0 δλ και τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα. Η δεύτερη γενιά του σπορτίφ Yaris απέκτησε κινητήρα 1,8 λτ. και 133 άλογα. Είχε πάρει όμως και αρκετά κιλά (έφτασε τα 1.190) και έτσι και πάλι οι επιδόσεις ήταν και πάλι μάλλον χλιαρές παρά καυτές (0-100 σε 9,3 δλ και τελική 194 χλμ./ώρα). 
Σήμερα όμως η Toyota ετοιμάζει ένα πραγματικά «καυτό» Yaris. Η χρονική στιγμή φυσικά δεν είναι τυχαία: Για το 2017, δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια μετά την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Toyota ανακοίνωσε και επισήμως την εργοστασιακή επιστροφή της στο WRC. Όπλο της θα είναι το Toyota Yaris WRC και αρχηγός της ομάδας θα είναι ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τόμμι Μάκινεν. Την ευθύνη της αγωνιστικής κατασκευής, προετοιμασίας και εξέλιξης του αυτοκινήτου έχει η Toyota Motorsport GmbH, δηλαδή το ευρωπαϊκό αγωνιστικό τμήμα της Toyota, που εδράζει στην Κολωνία της Γερμανία. Το Yaris WRC εξελίσσεται ήδη για περισσότερο από ένα χρόνο, και θα συνεχίσει να εξελίσσεται. 
Η Toyota χρειάζεται λοιπόν μια έκδοση του Yaris, που θα υποστηρίξει την επιστροφή της στα Ράλλυ. Και όπως ο ανταγωνισμός των μικρών GTi είναι στα 1.600 κυβικά με τούρμπο (εξαίρεση το VW Polo GTI στα 1,8 λτ.) είναι λογικό και αναμενόμενο το επερχόμενο «καυτό» Yaris να εξοπλίζεται με έναν 4κυλινδρο turbo κινητήρα. H δύναμη θα διοχετεύεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τελικές τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. 
Πάντως τα πρώτα νούμερα που ακούγονται είναι 220 με 240 άλογα. Με τόσα άλογα σίγουρα οι επιδόσεις θα είναι απόλυτα ανταγωνιστικές απέναντι στους αντιπάλους που δεν ξεπερνούν τα 210 άλογα (Opel Corsa OPC). Σίγουρα η ανάρτηση θα είναι διαφορετική, ενώ θα υπάρχει και ισχυρότερο σύστημα πέδησης. Το όλο πακέτο θα ολοκληρώνεται από ένα δυναμικό bodykit το οποίο θα είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικών προδιαγραφών Yaris, με μεγαλύτερους τροχούς αλλά και ένα πιο σπορτίφ εσωτερικό.
Eσείς τι λέτε; Το καλό πράγμα αργεί να γίνει; Η έλευση του «καυτού» Yaris μπορεί να άργησε, αλλά θα είναι καλύτερο από τον ανταγωνισμό του; Θα καταφέρει να καθιερωθεί στα μικρά GTi με αντιπάλους όπως το Ford Fiesta, Renault Clio RS, Οpel Corsa OPC, Peugeot 208 GTI και VW Polo GTI;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
SEAT