" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Peugeot ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει στο Paris Motor Show το 208 HYbrid Air 2L concept, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του πρωτότυπου 208 HYbrid FE, που είχαμε δεν στην προηγούμενη έκθεση της Γενεύης.

Το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα HYbrid Air μπορεί να λειτουργήσει είτε αποκλειστικά με συμπιεσμένο αέρα, είτε μέσω του βενζινοκινητήρα ή και συνδυαστικά. Στόχος είναι να επιτευχθεί κατανάλωση 2,0 λτ./100 χλμ.

Υβριδικό Peugeot 208 που καίει συμπιεσμένο αέρα

Διαβάστηκε από 5845 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2014

Η Peugeot, με το υβριδικό πρωτότυπο 208 HYbrid Air 2L, που κινείται και με συμπιεσμένο αέρα, θα προσπαθήσει να συμμορφωθεί με τις «υποδείξεις» της γαλλικής κυβέρνησης για μοντέλα κατανάλωσης 2,0 λτ./100 χλμ.

 
Η Peugeot ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει στο Paris Motor Show το 208 HYbrid Air 2L concept, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του πρωτότυπου 208 HYbrid FE, που είχαμε δεν στην προηγούμενη έκθεση της Γενεύης.

Στηρίζεται στο 3θυρο 208, αλλά το βάρος του έχει μειωθεί από τα 960 κιλά του μοντέλου παραγωγής, στα 860 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων. Χρησιμοποιεί το 1,2 λτ. 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης Puretech 82 του «κανονικού» μοντέλου, αλλά το τοποθετεί στην «καρδιά» του υβριδικού συστήματος, που χρησιμοποιεί βενζίνη και συμπιεσμένο αέρα. Το εν λόγω σύστημα περιλαμβάνει μια δεξαμενή συμπιεσμένου αέρα κάτω από το δάπεδο, μια δεξαμενή χαμηλής πίεσης κοντά στον πίσω άξονα που λειτουργεί ως θάλαμος διαστολής και ένα υδραυλικό σύστημα με ένα μοτέρ και μια αντλία, που βρίσκονται στην περιοχή του κινητήρα.

Το πρωτοποριακό αυτό υβριδικό σύστημα μπορεί να λειτουργήσει είτε αποκλειστικά με συμπιεσμένο αέρα (λειτουργία Air) όπου δεν καταναλώνεται καύσιμο, είτε μέσω του βενζινοκινητήρα (λειτουργία Petrol) ή και συνδυαστικά (λειτουργία Combined). Η δεξαμενή του συμπιεσμένου αέρα γεμίζει όταν οδηγείτε αργά ή με την χρήση μέρους ενέργειας από τον 3κύλινδρο κινητήρα, ενώ η μέγιστη πίεση επιτυγχάνεται σε 10 δλ.

Το όλο project των ανθρώπων της Peugeot εντάσσεται στις προσπάθειες που κάνουν οι γαλλικές εταιρείες να «συμμορφωθούν» με την πρόκληση που έθεσε η κυβέρνησή τους για την κατασκευή έως το 2020, μοντέλων παραγωγής με κατανάλωση μόλις 2,0 λτ./100 χλμ. Το πρώτο μοντέλο της Peugeot που θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία HYbrid Air θα είναι το 2008 2ης γενιάς, του οποίου το λανσάρισμα προγραμματίζεται για το 2016.

 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »