
Επιβεβαιώθηκε: Το νέο VW Golf GTI θα είναι ηλεκτρικό και «θηρίο» | autotriti.gr
Έρχεται έως τα τέλη της δεκαετίας το πρώτο ηλεκτρικό VW Golf GTI.
Παράλληλα ετοιμάζεται και τετρακίνητο, ηλεκτρικό Golf R.
Έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των πρωτότυπων.
Θα βασιστεί στην πλατφόρμα SSP που θα χρησιμοποιήσει ακόμα και η Bentley.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έρχεται έως τα τέλη της δεκαετίας το πρώτο ηλεκτρικό VW Golf GTI
Το πρώτο ηλεκτρικό VW Golf GTI ετοιμάζεται και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, υπόσχεται ότι θα είναι «ένα θηρίο». Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσει το υπάρχον Golf έως τα τέλη της δεκαετίας, οπότε και θα παρουσιαστεί η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, βασισμένη στη νέα πλατφόρμα SSP του ομίλου VW. «Στο τέλος της δεκαετίας θα φέρουμε ένα ηλεκτρικό Golf GTI, και θα είναι ένα θηρίο αυτοκίνητο», δήλωσε ο Schäfer. «Προχωράμε πολύ καλά. Είναι συναρπαστικό και αυθεντικό. Αν φέρουμε ένα GTI, πρέπει να είναι πραγματικό GTI».
Παράλληλα ετοιμάζεται και τετρακίνητο, ηλεκτρικό Golf R
Παρά το γεγονός ότι το συγγενές ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 GTX (δες εδώ τη δοκιμή) διαθέτει 322 ίππους και πίσω κίνηση, το νέο GTI θα παραμείνει πιστό στην προσθιοκίνητη διάταξη. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι θα υπολείπεται σε επιδόσεις. Αντιθέτως, αναμένεται να προσφέρει εντυπωσιακή δύναμη, όπως το νέο ID.3 GTI που θα βγει στην αγορά το 2026. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η προετοιμασία και για ένα ηλεκτρικό Golf R με τετρακίνηση, που θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα ισχύος και δυναμικής συμπεριφοράς. Η ID.2 GTI, που έχει παρουσιαστεί ήδη ως πρωτότυπο, θα αποτελέσει την «βάση αναφοράς» για το επόμενο ηλεκτρικό Golf GTI, σύμφωνα με τον Schäfer.
Έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των πρωτότυπων
Το αφεντικό της VW έχει ήδη οδηγήσει τα πρώτα πρωτότυπα. «Έχουμε δοκιμάσει μερικά πρωτότυπα με τη νέα αρχιτεκτονική και είναι εκπληκτικά. Η αίσθηση, η οδική συμπεριφορά, ο ήχος, όλα μπορούν να επιτευχθούν. Μπορείς να κάνεις ένα ηλεκτρικό Golf πραγματικά συναρπαστικό», τόνισε. Ο Schäfer απέφυγε να διευκρινίσει αν θα δούμε τεχνητές αλλαγές ταχυτήτων ή ηχητικά εφέ, όπως στο Hyundai Ioniq 5 N, όμως έδωσε έμφαση στην ανάρτηση GTI, που θα συνεχίσει να προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης και σπορ απόκρισης.
Θα βασιστεί στην πλατφόρμα SSP που θα χρησιμοποιήσει ακόμα και η Bentley
Το νέο Golf GTI θα βασιστεί στην καινοτόμο πλατφόρμα SSP, που θα χρησιμοποιηθεί από όλες τις εταιρείες του ομίλου, από τη Skoda μέχρι και τη Bentley. Η αρχιτεκτονική αυτή υπόσχεται τεράστια ευελιξία και οικονομία κλίμακας, με κοινά βασικά εξαρτήματα που θα προσαρμόζονται ανάλογα με το μέγεθος και την κατηγορία κάθε μοντέλου. «Η πλατφόρμα αυτή θα είναι εξαιρετικά επεκτάσιμη», εξήγησε ο Schäfer. «Θα έχουμε διαφορετικά μεγέθη, αλλά τα ίδια βασικά modules, για μέγιστη αποδοτικότητα».