Στο CX-30 θα εκτιμήσεις την ποιοτική κύλιση και το στιβαρό πάτημα, αντάξια premium μοντέλων, όπως και την ανάρτηση που δεν ακούγεται και απορροφά τους κραδασμούς πολύ αποτελεσματικά.
Το CX-30 στο δρόμο καταφέρνει να είναι εξαιρετικά ευχάριστο και αποτελεσματικό. Εν αρχή είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης που διαμορφώνει, δημιουργώντας παράλληλα μια ευχάριστη προδιάθεση του τι θα ακολουθήσει. Δικαίως αφού σε κάθε είδος διαδρομής το CX-30 παίρνει ψηλό βαθμό. Στο ταξίδι θα εκτιμήσεις την ποιοτική κύλιση και το στιβαρό πάτημα, αντάξια premium μοντέλων, όπως και την ανάρτηση που δεν ακούγεται και απορροφά τους κραδασμούς πολύ αποτελεσματικά, παρά το γεγονός ότι έχει σφιχτό σετάρισμα. Από την άλλη σε πιο στριφτερές διαδρομές, το εξαιρετικό τιμόνι θα διαγράψει πορεία και το αμάξωμα θα την ακολουθήσει πιστά, με αρωγό το στιβαρό πλαίσιο και την ανάρτηση που δεν χαμπαριάζουν από τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Έτσι διατηρεί πολύ ψηλά τα περιθώρια της πρόσφυσης και συγκρατώντας την κλίση στις στροφές, ακόμα και με εδάφη με πιο ολισθηρές επιφάνειες καθώς εκεί υποβοηθάει και η τετρακίνηση. Μιλώντας για τετρακίνηση, αυτόματα διευρύνεται το οδηγικό πεδίο του CX-30 και σε δύσκολες εκτός δρόμου επιφάνειες, όπου έχει την ικανότητα να πατήσει σε σημεία που θέλει το 99% των οδηγών.