Ποια έχουν κάμερες & ηλεκτρονικά που «στα σπάνε» & ποια αξίζουν;
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2023
Τα συστήματα υποβοήθησης προσφέρουν ασφάλεια και άνεση. Ποια δουλεύουν όμως σωστά και ποια σε κάνουν να σιχτιρίζεις;
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
Τα συστήματα υποβοήθησης προσφέρουν ασφάλεια και άνεση. Ποια δουλεύουν όμως σωστά και ποια σε κάνουν να σιχτιρίζεις;
Το «0-100» έχει καθιερωθεί ως η απόλυτη ένδειξη για τη δύναμη και τις επιδόσεις ενός μοντέλου. Ανασύρουμε τα αρχεία των μετρήσεων μας και δημοσιεύουμε το «0-100» των μοντέλων, που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά.
Audi Allroad Quattro, Skoda Scout, ή Volkswagen Alltrack; Το Α4, η Octavia και το Passat αντίστοιχα κοντράρονται για όσους θέλουν crossover με βάση ένα στέισον βάγκον αμάξωμα. Δείτε τώρα πόσο διαφέρουν σε τιμή και σε αυτά που προσφέρουν.
Κάθε «οικογένεια», όσο αρμονική και να δείχνει προς τα έξω δεν παύει να έχει κάποιας μορφής κόντρα στο εσωτερικό της. Στην περίπτωση της VW, το Tiguan με το Passat συνθέτουν ένα τέτοιο ζευγάρι «συγγενών» με αρκετά αντικρουόμενα συμφέροντα.
Μπορεί τα στέισον να είναι λίγο παραγκωνισμένα στην ελληνική αγοραστική νοοτροπία, αλλά παραδεχτείτε το… Αποτελούν το ιδανικό όχημα για τους οικογενειάρχες! Παρακάτω θα βρείτε τρεις διαφορετικές προτάσεις για όσους έχουν 1, 2 ή και περισσότερα παιδιά!
Οι κορυφαίες εκδόσεις του Ford Mondeo Vignale και του VW Passat είναι 2,0 λτ. πετρέλαιο, προσφέρουν χλιδή και προκαλούν με τις επιδόσεις τους.
Συγκρίνουμε τέσσερις παραδοσιακούς παίκτες στα mainstream μεσαία, τα Opel Insignia, Toyota Avensis, Ford Mondeo και ενός VW Passat. Ποιο θα κερδίσει; Ποιο θα επιλέγατε;
Μια πρώτη αντιπαράθεση μεταξύ των τριών νέων μεσαίων οικογενειακών, που πλέον όλα διατίθενται με 1.600άρη diesel κινητήρα, μας δείχνει ότι η μάχη στην κατηγορία είναι πιο αμφίρροπη από ποτέ!
Βάζουμε στο μικροσκόπιο τέσσερα από τα πιο δημοφιλή μεσαία μοντέλα της ελληνικής αγοράς, με τιμή από 22.000 ευρώ και τα συγκρίνουμε σε 5 διαφορετικούς τομείς.
To VW Passat με τον κινητήρα 1,4 TSI έχει απέναντί του τον αρχηγό των πωλήσεων της κατηγορίας, Opel Insignia, που απέκτησε και αυτός πρόσφατα 1.400άρη κινητήρα turbo.
Από όποια άποψη κι αν το δεις, τα μικρά αυτοκίνητα έχουν πάρει τα
πάνω τους, όσον αφορά στο μερίδιο που αντιπροσωπεύουν στην
ελληνική αγορά. Εξετάζουμε τα νέα δεδομένα των πωλήσεων
και ανακαλύπτουμε ποιοι άλλοι είναι
οι κερδισμένοι την εποχής.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Στο χορό του downsizing μπαίνει και το ανανεωμένο Mondeo, με την παρουσία του νεότερου 1,6 EcoBoost κινητήρα να του δίνει ένα… boost ενδιαφέροντος. Ας δούμε, όμως, πώς τα καταφέρνει το αναβαθμισμένο γερμανικό μεσαίο απέναντι στο νέο 508 1,6 T, αλλά και στον παραδοσιακό του ανταγωνιστή, το Passat 1,4 TSI
Οι χαμηλού κυβισμού υπετροφοδοτούμενοι κινητήρες φαίνεται ότι μεσουρανούν το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα στα οικογενειακά, Octavia5 1.2 TSI, Passat 1.4 TSI και C180 ΒlueEFFICIENCY εκτός από τις πιο προσιτές θα αποτελέσουν πιθανότατα και τις πιο δημοφιλείς στη χώρα μας εκδόσεις τους.
Για να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας των μεσαίων, το νέο Toyota Avensis 1,6 θα πρέπει να ξεπεράσει ένα σημαντικό σκόπελο, ο οποίος ακούει στο όνομα "VW Passat 1,4 TSI".
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr