Η Hyundai διαθέτει την καινοτόμα τεχνολογία CVVD (Continuously Variable Valve Duration) σε τρεις κινητήρες 1,0 λτ, 1,5 λτ. και 1,6 λτ. που βρίσκεται στη γκάμα των περισσότερων μοντέλων της.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Hyundai διαθέτει την καινοτόμα τεχνολογία CVVD (Continuously Variable Valve Duration) σε τρεις κινητήρες 1,0 λτ, 1,5 λτ. και 1,6 λτ. που βρίσκεται στη γκάμα των περισσότερων μοντέλων της.

CVVD: Η επαναστατική τεχνολογία της Hyundai (+vid)

61.314 Επισκέψεις στο άρθρο

Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού CVVD είναι το νεότερο όπλο στη φαρέτρα της Hyundai με το οποίο εφοδιάζονται οι βενζινοκινητήρες της γκάμας και προσφέρει μέγιστη απόδοση με το λιγότερο δυνατόν καύσιμο.

CVVD: Επανάσταση στους κινητήρες από την Hyundai


Μία νέα τεχνολογία σχετική με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού παρουσίασε η Hyundai αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι είναι σε θέση να καινοτομήσει.

Μία νέα τεχνολογία σχετική με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού παρουσίασε η Hyundai αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι είναι σε θέση να καινοτομήσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν υπάρχει μία αυτοκινητοβιομηχανία που μας έχει ξαφνιάσει θετικά περισσότερο από κάθε άλλη τα τελευταία χρόνια, αυτή είναι η Hyundai. Ξεκίνησε ως μία εταιρεία που προσέφερε τίμια αυτοκίνητα, «σκυλιά του πολέμου» όπως χαρακτηρίστηκαν από πολλούς, αλλά σήμερα έφτασε στο σημείο να έχει στη γκάμα της αυτοκίνητα σαν τα εκπληκτικά i30 N και i20 N, αξιοποιώντας όλη της την τεχνογνωσία από το WRC, να καινοτομεί, να προσφέρει νέες τεχνολογίες και να παραμένει ανταγωνιστική ανεβάζοντας τον πήχη και προσβλέποντας σε premium ορίζοντες.

Η Hyundai κατάφερε για πρώτη φορά στην ιστορία της αυτοκίνησης να φτιάξει έναν κινητήρα με τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενης διάρκειας βύθισης των βαλβίδων. Το συγκεκριμένο σύστημα ονομάζεται CVVD (Continuously Variable Valve Duration) και σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα μάθουμε πώς λειτουργεί, τι το κάνει διαφορετικό από τα υπόλοιπα συστήματα μεταβλητού χρονισμού και ποια είναι τα οφέλη του. Οι Νοτιοκορεάτες «αντεπιτίθενται» για τα καλά, ας γνωρίσουμε το νέο όπλο της φαρέτρας τους!

 
  Ξέρετε ότι:
  • Στο παρελθόν η Hyundai είχε υποβάλει αίτηση για δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετικά με την τεχνολογία CVVD, μία το 2011 και μία το 2015.
  • Ο Smartstream G1.6 T-GDi διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, με την έγχυση του καυσίμου να γίνεται στα 350 bar, αντί για τα 250 του προηγούμενου T-GDi κινητήρα μειώνοντας την τριβή κατά 34%.
  • Πλέον υπάρχουν 3 κινητήρες της Hyundai χωρητικότητας 1,0 λτ., 1,5 λτ. και 1,6 λτ. στην γκάμα με ονομαστική ισχύ από 100 έως και 204 άλογα.
  • Πέρα από τα μοντέλα της Hyundai, πλέον συναντάμε αυτή την τεχνολογία και σε κινητήρες της Kia.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto