14 φωτογραφίες »

Μάχη «Τιτάνων»: Audi Q7 Vs Ford Explorer

47.164 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2021)

Tα μεγαλειώδη SUV: Τα δύο μοντέλα της παράλληλης δοκιμής μας διαγράφουν μια εξαιρετική πορεία στην Αμερικανική αγορά των μεγάλων SUV και τώρα ήρθαν και στη χώρα μας για να μας δείξουν το μεγαλείο τους.


Τόσο το νέο Ford Explorer που δοκιμάσαμε πρόσφατα όσο και το ανανεωμένο Audi Q7 αποτελούν δύο από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, αφού είναι γνωστή η αγάπη των μεγάλων SUV για τους Αμερικανούς. Και τα δύο χαρακτηρίζονται από τις θηριώδεις διαστάσεις, το premium ύφος τους και την υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία, προτάσσοντας στα βασικότερα χαρακτηριστικά τους και τους ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες τους που συνδυάζονται με Plug In Hybrid τεχνολογία. Στο «μεγαλείο» τους έχουν πρόσβαση όλοι αν και πρακτικά λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να τα αποκτήσουν. Ας δούμε όμως τι κρύβεται κάτω από τα ξεχωριστά και εντυπωσιακά σε όλα τα επίπεδα αυτά μοντέλα.

Εμφάνιση: Πιο σπορ στοιχεία στο Explorer, πιο εκλεπτυσμένο το Q7
Αισθητικά είναι εμφανής η πιο σπορ προσέγγιση της Ford στο Explorer όσο βέβαια αυτό επιτρέπεται από τις διαστάσεις του (σ.σ. μήκος 5.063 χλστ. και πλάτος 2.107 χλστ.) σε σχέση με το πιο εκλεπτυσμένο αισθητικά Audi Q7 που είναι μόλις κατά 5 χλστ. μεγαλύτερο σε μήκος αλλά και μικρότερο σε πλάτος (στα 1.970 χλστ.). Αυτό είναι κάτι που ήταν αναμενόμενο αφενός γιατί η Ford επενδύει στο σπορ οδηγικό και δυναμικό αισθητικά χαρακτήρα και στην περίπτωση του Explorer προσφέροντάς το στην εντυπωσιακή έκδοση ST-Line, αλλά και για την Audi που μέσω της κορυφαίας έκδοσης του Q7 προβάλλει τον high-tech χαρακτήρα της και ένα σπορ ύφος μέσω της S Line αντίστοιχης έκδοσής του. 

Plug-In Hybrid τεχνολογία και δύναμη…Πολλή δύναμη!
Άλλο ένα στοιχείο που φέρνει αντιμέτωπα τα δύο διαφορετικά αυτά μοντέλα είναι η τεχνολογία μηχανικών τους συνόλων. Και στις 2 περιπτώσεις το βασικό έργο κίνησης το αναλαμβάνουν 3λιτροι βενζινοκινητήρες V6 οι οποίοι συνδυάζονται με Plug-In hybrid τεχνολογία. Το Explorer έτσι αποδίδει συνδυαστικά 457 ίππους και 827 Nm ροπής και το Q7 55 TFSI e, 381 ίππους αν και η κορυφαία του Plug-In Hybrid έκδοση είναι η 60 TFSI e των 456 ίππων που ωστόσο δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές αναλογικά με το βάρος τους (σ.σ 2.450 κιλά το Q7 και 2.466 το Explorer) με 5,8 και 6,0 δλ. αντίστοιχα για την επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα. Το Explorer μεταφέρει την ισχύ και τη θηριώδη ροπή του στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων, ενώ αντίστοιχα και το 4κίνητο quattro Q7 εφοδιάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο. Αμφότερα με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας που αποθηκεύουν στις μπαταρίες τους μπορούν να διανύσουν 42 χλμ. απόστασης κατά τον κύκλο WLTP (44-48 το Q7), ενώ η κατανάλωση είναι σε κάθε περίπτωση εξωπραγματική με βάση όλα τα παραπάνω, με 3,1 λτ./100 χλμ. για αμφότερα τα μοντέλα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center