Plug-in hybrid SUV που δεν «καίνε» σταγόνα: Ford Kuga Vs VW Tiguan
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Plug-in hybrid SUV που δεν «καίνε» σταγόνα: Ford Kuga Vs VW Tiguan

9.738 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)

Δύο Plug-in υβριδικά SUV που μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά μέσα στην πόλη και χωρίς... άγχος εκτός αυτής μπαίνουν σε κόντρα, φανερώνουν τα όπλα τους και βγάζουν στην φόρα τα μειονεκτήματά τους.

Η Plug-in υβριδική τεχνολογία είναι μια πολύ καλή λύση για όσους θέλουν να κινηθούν μέσα στην πόλη για 40-60 χιλιόμετρα χωρίς να βγάλουν ευρώ από την τσέπη και την ίδια στιγμή να μπορούν να κάνουν ένα ταξίδι, χωρίς να αγχωθούν για την αυτονομία της μπαταρίας, χρησιμοποιώντας απλά το συμβατικό μοτέρ. Τα Plug-in υβριδικά δηλαδή συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου βενζίνης/diesel με αυτά ενός ηλεκτρικού προσφέροντας μάλιστα στον οδηγό εκρηκτικές επιδόσεις, χάρη στην συνδυαστική ισχύ του θερμικού μοτέρ και του ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, στις μέρες μας, οι περισσότερες πωλήσεις των PHEV αυτοκινήτων γίνονται από επιχειρήσεις, αφού, αφενός ο χρήστης απαλλάσσεται από την καταβολή φόρου, αφετέρου η επιχείρηση κερδίζει έκπτωση στα ακαθόριστα έξοδα της. Win-Win δηλαδή και για τους δύο, ενώ φυσικά μην ξεχνάτε πως πέρα από τα οικονομικά κίνητρα και ο χρήστης παίρνει ένα πιο ακριβό και καλύτερο αυτοκίνητο.

Το Plug-in υβριδικό Ford Kuga είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση, αλλά και πιο ευχάριστο στο δρόμο.

Το Plug-in υβριδικό Ford Kuga είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση, αλλά και πιο ευχάριστο στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Δύο Plug-in υβριδικά μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα είναι το Ford Kuga, το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις PHEV ανεξαρτήτως κατηγορίας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021, και το Tiguan που έρχεται να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς με τη νέα του Plug-in υβριδική έκδοση με ισχύ 245 άλογα.
 

Eσωτερικό: Πιο ποιοτικό και στιβαρό το Tiguan, καλαίσθητο και πρακτικό το Kuga

To Κuga PHEV είναι καλαίσθητο, ευρύχωρο, πρακτικό και με σπορτίφ πινελιές χάρη στην έκδοση ST-Line X. Η μόνη διαφορά έχει να κάνει με το στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντί για στροφόμετρο έχει δείκτη ισχύος με ξεχωριστή μάλιστα απεικόνιση για την ενέργεια από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, και το κουμπί για την επιλογή EV προγράμματος ανάμεσα στα καθίσματα. Η έξυπνη τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έχει σαν αποτέλεσμα ο χώρος αποσκευών να μην έχει επηρεαστεί αισθητά, με τη χωρητικότητα του να αγγίζει τα 411-581 λτ. (475-645 στις συμβατικές εκδόσεις), εύρος χωρητικότητας που προκύπτει από τη δυνατότητα μετακίνησης κατά το διαμήκη άξονα, του πίσω καθίσματος.

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Volkswagen Tiguan είναι ευχάριστο σε όλα τα επιμέρους χαρακτηριστικά διατηρώντας την στιβαρή και ποιοτική του κατασκευή στο ακέραιο. Ο διάκοσμος είναι πιο σύγχρονος πατώντας πάνω στο ψηφιακό μοτίβο του νέου Golf, με την οθόνη αφής του νέου συστήματος infotainment, το πολυλειτουργικό τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να δίνουν τη νότα. Οι σπορτίφ λεπτομέρειες της έκδοσης R-Line συμπληρώνουν ευχάριστα την εικόνα του, όπως και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης, ενώ οι χώροι παραμένουν ικανοί για την άνετη φιλοξενία 5 επιβατών και των αποσκευών τους. Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center