Ford Kuga PHEV ή diesel: Τι συμφέρει να αγοράσω;
21 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga PHEV ή diesel: Τι συμφέρει να αγοράσω;

8.737 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2021)

Η γκάμα του Ford Kuga διαθέτει δύο ενδιαφέρουσες αλλά διαφορετικές μεταξύ τους εκδόσεις και αμφότερες «κλείνουν το μάτι» σε αυτούς που έχουν ως πρώτο στόχο την οικονομία. Ford Kuga diesel ή Plug-in υβριδικό με βενζίνη; Ας δούμε τι ισχύει για το καθένα.

Δίνουν έμφαση στην οικονομία, αλλά έχουν διαφορές 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Ford Kuga παίζει σε διπλό ταμπλό, αφού από τη μία στοχεύει στους αγοραστές των C-SUV, από την άλλη όμως δεν αφήνει αδιάφορους αυτούς των μεσαίων SUV. Δύο κατηγορίες στις οποίες περνάει ακόμα η «μπογιά» του diesel για αυτούς που θέλουν περισσότερη οικονομία, ωστόσο με τα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα να συνδυάζουν βενζίνη και ηλεκτρισμό τα πράγμα περιπλέκεται την ίδια ώρα που η κατανάλωση μειώνεται ακόμα περισσότερο. Το Ford Kuga προσφέρει στην γκάμα του και τις δύο επιλογές, με τον 1,5 EcoBlue κινητήρα των 120 ίππων να βρίσκεται στη βάση της πετρελαιοκίνητης σειράς (υπάρχει και ο 2λιτρος με 150 και 190 ίππους) συνδυασμένος τόσο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με 8άρι αυτόματο. Την ίδια ώρα το Kuga PHEV έρχεται με 225 ίππους, «συστεγάζοντας» κάτω από το ίδιο αμάξωμα, όπως προαναφέραμε, έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα.
 

Ελάχιστες διαφορές στην εμφάνιση 

Από τη στιγμή που ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο μοντέλο οι εξωτερικές τους διαφορές είναι ελάχιστες. Μόνο αν παρατηρήσει κάποιος το πορτάκι στο μπροστά αριστερά φτερό ή το σηματάκι «Plug-in Hybrid» δεξιά στην πίσω πόρτα θα καταλάβει την κατά το ήμισυ ηλεκτρική του φύση, οπότε οι βασικές διαφορές εντοπίζονται στα κινητήρα σύνολα. Αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο, αφού μιλάμε για οικονομία. 
 

Κινητήρες: Οικονομικός ο diesel... «δεν καίει» το Plug-in

Το Kuga PHEV συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λτ κινητήρα κύκλου Aτκινσον με ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. H συνδυαστική τους ισχύ αγγίζει τους 225 ίππους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ηλεκτρική αυτονομία. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία στη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ. Με μπαταρία και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή η κατανάλωση ήταν τριγύρω στα 3,5 λτ./100 χλμ. 

Στην αντίπερα όχθη έχουμε τον 1,5 κινητήρα diesel με απόδοση 120 ίππων συνεργαζόμενο το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της Fοrd. Στην πράξη ο EcoBlue κινητήρας διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, χωρίς ίχνος κροταλίσματος, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κιβώτιο αυτό προσφέρει ομαλές και σχετικά γρήγορες εναλλαγές, προσφέροντας παράλληλα και δεδομένη ευκολία κίνησης. Φτάνοντας στην κατανάλωση και κοιτώντας τους αριθμούς της δοκιμής, συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση η κατανάλωση είναι αυξημένη, από τα 6,5 λτ./100 χλμ. στα 7,2 λτ./100 χλμ, αριθμός σημαντικά πιο αυξημένος σε σχέση με το PHEV αδερφάκι του. Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center