Toyota Supra: Η Celica, ο «άσπαστος» 2JZ και η σύγχρονη 5η γενιά

48.087 Επισκέψεις στο άρθρο
Toyota Supra: Η Celica, ο «άσπαστος» 2JZ και η σύγχρονη 5η γενιά
4 Φωτογραφίες »

- Οι δύο πρώτες γενιές ήταν οι σπορ εκδόσεις της Celica
- Το 1986 ήρθε η πρώτη ανεξάρτητη Supra και το πρώτο τουρμπάτο μοτέρ
- Έγινε θρύλος χάρη στο μοτέρ-τέρας αξιοπιστίας 2JZ, που με βελτίωση έφτανε τα 1.000 άλογα
- Η επιστροφή το 2019 έκανε πάταγο, με έως 340 άλογα & μπλοκέ διαφορικό

Η εξέλιξη της Supra στο πέρασμα των δεκαετιών

H Toyota Supra αποτελεί ένα από τα πιο ιερά μοντέλα για τους φίλους των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Ακόμη και αυτοί όμως που δεν λατρεύουν τα JDM, δεν μπορούν να μη παραδεχτούν πως η Supra έγινε συνώνυμη των ακραίων βελτιώσεων χάρη στην απίστευτη αξιοπιστία και αντοχή του 2JZ κινητήρα. Πώς όμως η Toyota πήρε την απόφαση να κατασκευάσει ένα από τα θρυλικότερα μοντέλα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας; Πάμε να κάνουμε μια βουτιά στην ιστορία της Supra.

Σελίδα 2Πρώτη γενιά (A40): Η πρώτη Supra
Σελίδα 3Δεύτερη γενιά (Α60): H Supra βγαίνει στο προσκήνιο
Σελίδα 4Τρίτη γενιά (A70): H ανεξαρτητοποίηση
Σελίδα 5Τέταρτη γενιά (Α80): H Supra γίνεται θρύλος
Σελίδα 6Πέμπτη γενιά (A90): Η μεγάλη επιστροφή
FORD E-TRANSIT
OPEL