Οδική συμπεριφορά: Πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι στο Sportage, κορυφαίο elk για το Qashqai
Στην πολύ καλή οδηγική εικόνα των δύο οικογενειακών SUV αποτυπώνεται η σημαντική βελτίωση και η άνοδος των απαιτήσεων συνολικά στην κλάση. Από την μία πλευρά, στο Kia Sportage θα σταθούμε στην παρουσία πίσω πολλαπλών συνδέσμων, λεπτομέρεια που εξασφαλίζει καλύτερη και αμεσότερη διαχείριση του αμαξώματος. Η ανάρτηση ελέγχεται ηλεκτρονικά ώστε να προσαρμόζει συνεχώς τον έλεγχο απόσβεσης για να διατηρεί το όχημα όσο πιο σπορ, άνετο ή ικανό μπορεί να είναι ανά πάσα στιγμή. Τα πολύ ανθεκτικά φρένα (36,2 μ. από τα 100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνουν το πλήρες οδηγικό πακέτο του Sportage.
Ποιότητα κύλισης σε premium επίπεδα διαπιστώσαμε οδηγώντας το Nissan Qashqai, κάτι που αντιλαμβάνεσαι από τους αεροδυναμικούς θορύβους που λάμπουν δια της απουσίας τους. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωρίς να έχει μαλακό -ούτε και σφιχτό πάντως- setup λειτουργεί υποδειγματικά, σιδερώνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου. Highlight, φυσικά, είναι και η επίδοση στο elk test (77 χλμ./ώρα), νούμερο που συγκαταλέγεται στα κορυφαία της κατηγορίας