Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai i20 N και Volkswagen Polo GTI

27.216 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2023)
Ο 2λιτρος TSI των 207 ίππων έχει εντυπωσιακό βάθος, αλλά του λείπει ένας πιο «βίαιος» ήχος.
2 Φωτογραφίες »

Ο 2λιτρος TSI των 207 ίππων έχει εντυπωσιακό βάθος, αλλά του λείπει ένας πιο «βίαιος» ήχος.

Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Έχει επιδόσεις το αυτόματο Polo GTI, έχει τη «φασαρία» που ψάχνεις το i20 N

Ώρα επιδόσεων, ώρα για την στιγμή που το πεντάλ του γκαζιού κολλάει στο πάτωμα. Η ιπποδύναμη των δύο αυτοκινήτων είναι πάνω-κάτω ίδια, η τεχνική φύση των κινητήρων όμως και η ευκολία από αυτόματο κιβώτιο του Polo GTI το φέρνουν σε μία θέση υπεροχής. Όχι στο 0-100 χλμ./ώρα το οποίο έχει ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο. Σε αυτό, αμφότερα είναι... σφαίρες με τα 6,4 δλ. του GTI να είναι η κορυφαία μέτρηση στην κατηγορία (6,5 δλ. το i20). Στις ρεπρίζ με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις το γερμανικό hot-hatch με το διπλοσύμπλεκτο DSG των 7 σχέσεων είναι πιο γρήγορο (3,1 δλ. στα 60-100 χλμ./ώρα, 4 δλ. στα 80-120 χλμ./ώρα). Μην ξεχνάμε πως ο, ιδιαίτερος για την ελληνική φορολογία, 2λιτρος TSI των 207 λειτουργεί πιο άνετα συγκριτικά με ένα υπερσυμπιεσμένος μικρότερος όπως ο 1,6 TGD-i του i20 N (204 PS).
 
Βέβαια, το Hyundai θα σε αποζημιώσει με την... ραψωδία του. Επιλέγοντας το σπορ ή N πρόγραμμα έχει πιο έντονο ηχητικό αποτύπωμα, όταν εν μέσω σκασιμάτων και κλαγγών επιταχύνει με τη συνδρομή από τον θεσπέσιο σε αίσθηση επιλογέα 6 σχέσεων. Αναφερθήκαμε στην ιπποδύναμη των 204 αλόγων, να προσθέσουμε ότι η ροπή του i20 N από τα «βασικά» 275 Nm σκαρφαλώνει στα 304 Nm από τις 2.000-4.000 χάρη στη λειτουργία overboost (320 Nm στο GTI). Ααα, για αυτούς που θα κοιτάξουν το καντράν για την κατανάλωση το... 2ψήφιο νούμερο θα είναι καθημερινή συντροφιά. Με μια νορμάλ χρήση υπολογίστε κοντά στα 10 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. στο ρεζερβουάρ των 40 λτ., αλλά αυτό είναι το τίμημα τέτοιων κατασκευών.

Χώροι: Θα βολέψεις την παρέα πιο άνετα στο i20 N

Αν το... ψειρίσουμε ακόμη περισσότερο και μιλήσουμε για χώρους, το Hyundai i20 N είναι πιο άνετο. Θα βολέψεις, δηλαδή, περισσότερο στην παρέα αν τους υποσχεθείς μία γρήγορη βόλτα. Υπάρχει περισσότερο «αέρας» για το κεφάλι και τα πόδια, κυρίως όμως δεν θα στριμωχτούν επ ουδενί στην φαρδιά πίσω καμπίνα του. Ελάχιστα μικρότερο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Polo GTI (351 λτ.), καθένα όμως έχει κατάλληλο σχήμα.
 


Με 5,8 κιλά ανά ίππο προσφέρει γαργαλιστική αναλογία  με τον επιλογέα από το 6άρι κιβώτιο να έχει ξεκάθαρες διαδρομές, καλολαδωμένη, αλλά και ακριβέστατη αίσθηση.
2 Φωτογραφίες »

Με 5,8 κιλά ανά ίππο προσφέρει γαργαλιστική αναλογία με τον επιλογέα από το 6άρι κιβώτιο να έχει ξεκάθαρες διαδρομές, καλολαδωμένη, αλλά και ακριβέστατη αίσθηση.

Μάρκα/Μοντέλο Hyundai i20 N Volkswagen Polo GTI
Εγγύηση (χρόνια) 5 2
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα PIRELLI MICHELIN
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 215 215
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
79  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,54 6,4
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35,5 35,7
0-400 μέτρα (δλ.) 14,02 14,6
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 159 158,5
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,87 3,1
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 6,5 4
Θόρυβος στα 100 (db) 69,9 69,4
Θόρυβος στα 120 (db) 72,5 72,1
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 12,2 11,1
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
7,9 6,5
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 10,5 10
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
506 615
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,37 1,33
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,4 1,4
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 13,8 12
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 4,2 2,3
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
352 351
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
20,5 20
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
65 72,6
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
625 666
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
390/510 546
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
199 189
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
111 93,6

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Super Συγκριτικό: Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI
Σελίδα 3Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ
Σελίδα 5Συγκριτικό Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
SPRING SEAT
citroen