Με ένα σμπάρο, δυο τριγώνια θα χτυπήσει η Alfa Romeo εντάσσοντας στη γκάμα της Giula τον T4 κινητήρα 1,3 λτ.. Αφενός θα ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής όσον αφορά στο downsizing, αφετέρου θα συμβαδίσει με την ιστορία της προκατόχου των 60`s και 70`s.

Έρχεται «μικρή» Giulia;

Διαβάστηκε από 21148 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Νέες πληροφορίες θέλουν την Alfa Romeo Giulia να επιστρέφει στις ρίζες της, εντάσσοντας στη φαρέτρα έναν ολοκαίνουργιο turbo βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. ισχύος 180 ίππων της πρόσφατης σειράς κινητήρων GSE.

Έντονες συζητήσεις φαίνεται πως γίνονται στις τάξεις της Alfa Romeo γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμα της Giulia με έναν καινούργιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα μικρού κυβισμού, που θα εναρμονίσει πλήρως την ιταλική μπερλίνα με τις τάσεις της εποχής, οι οποίες θέλουν τα premium σεντάν μοντέλα να εφοδιάζονται με μικρούς κινητήρες. Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση θα σημάνει και την πλήρη επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του, καθώς, όπως ίσως θυμούνται κάποιοι, η Giulia εφοδιαζόταν από το 1964 έως και το 1977 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.290 κ.εκ. με απόδοση από 78 έως και 89 άλογα στις εκδόσεις Giulia 1300, 1300 ti, 1300 Super (μετέπειτα ονομάστηκε Super 1.3 και Nuova Super 1300).

Πέραν αυτών, τρανό παράδειγμα της προαναφερθείσας downsizing τάσης είναι η BMW Σειρά 3 με τον 1.500άρη τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 136 ίππων, αλλά και ο νέος βενζινοκινητήρας M282 της Mercedes-Benz χωρητικότητας 1.332 κ.εκ. με 163 άλογα ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την άρτι αφιχθείσα A-Class και δεν αποκλείεται να εφοδιάσει την ανανεωμένη C-Class, για την οποία η γερμανική μάρκα έχει φροντίσει να κρατήσει ερμητικά κλειστά τα χαρτιά της.
 

Όσον αφορά στη Giulia, λοιπόν, πηγές από το ιταλικό στρατόπεδο αναφέρουν πως θα επεκτείνει τη γκάμα της προς το κάτω άκρο με την ένταξη του τετρακύλινδρου T4 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. απόδοσης 180 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί μέλος της «οικογένειας» Global Small Engine (GSE) του FCA Group, η οποία είναι γνωστή και ως Firefly. Μάλιστα, πέραν του προαναφερθέντος κινητήρα στη γκάμα υπάρχει και ο βενιαμίν T3 τρικύλινδρος 1.000άρης ισχύος 120 ίππων με 190 Nm ροπής. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως, εκτός της Giulia, ο T4 κινητήρας αναμένεται να ενσωματωθεί και στο Jeep Cherokee.

Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως η αρχή των Firefly κινητήρων έχει γίνει από το 2016 με την ατμοσφαιρική εκδοχή των παραπάνω κινητήρων 1,0 και 1,3 λτ. με κωδική ονομασία N3 και N4 αντίστοιχα. Τον 1.300άρη N4 μάλιστα τον συναντήσαμε και στο ντεμπούτο του νέου Fiat Argo, το οποίο κατά πολλούς θα αποτελέσει τον διάδοχο του Punto για την ευρωπαϊκή αγορά.

Εφόσον πραγματοποιηθεί, πως σας φαίνεται μια τέτοια εξέλιξη για την Giulia, αλλά και την Alfa Romeo γενικότερα; Θέλετε να δείτε μια τέτοια επιλογή να προσφέρεται στην ελληνική αγορά;

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Στα σκαριά 6κύλινδρες Touring εκδόσεις της 718

Δοκιμή: Νέα BMW Z4

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »