Με ένα σμπάρο, δυο τριγώνια θα χτυπήσει η Alfa Romeo εντάσσοντας στη γκάμα της Giula τον T4 κινητήρα 1,3 λτ.. Αφενός θα ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής όσον αφορά στο downsizing, αφετέρου θα συμβαδίσει με την ιστορία της προκατόχου των 60`s και 70`s.

Έρχεται «μικρή» Giulia;

Διαβάστηκε από 22183 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Νέες πληροφορίες θέλουν την Alfa Romeo Giulia να επιστρέφει στις ρίζες της, εντάσσοντας στη φαρέτρα έναν ολοκαίνουργιο turbo βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. ισχύος 180 ίππων της πρόσφατης σειράς κινητήρων GSE.

Έντονες συζητήσεις φαίνεται πως γίνονται στις τάξεις της Alfa Romeo γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμα της Giulia με έναν καινούργιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα μικρού κυβισμού, που θα εναρμονίσει πλήρως την ιταλική μπερλίνα με τις τάσεις της εποχής, οι οποίες θέλουν τα premium σεντάν μοντέλα να εφοδιάζονται με μικρούς κινητήρες. Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση θα σημάνει και την πλήρη επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του, καθώς, όπως ίσως θυμούνται κάποιοι, η Giulia εφοδιαζόταν από το 1964 έως και το 1977 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.290 κ.εκ. με απόδοση από 78 έως και 89 άλογα στις εκδόσεις Giulia 1300, 1300 ti, 1300 Super (μετέπειτα ονομάστηκε Super 1.3 και Nuova Super 1300).

Πέραν αυτών, τρανό παράδειγμα της προαναφερθείσας downsizing τάσης είναι η BMW Σειρά 3 με τον 1.500άρη τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 136 ίππων, αλλά και ο νέος βενζινοκινητήρας M282 της Mercedes-Benz χωρητικότητας 1.332 κ.εκ. με 163 άλογα ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την άρτι αφιχθείσα A-Class και δεν αποκλείεται να εφοδιάσει την ανανεωμένη C-Class, για την οποία η γερμανική μάρκα έχει φροντίσει να κρατήσει ερμητικά κλειστά τα χαρτιά της.
 

Όσον αφορά στη Giulia, λοιπόν, πηγές από το ιταλικό στρατόπεδο αναφέρουν πως θα επεκτείνει τη γκάμα της προς το κάτω άκρο με την ένταξη του τετρακύλινδρου T4 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. απόδοσης 180 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί μέλος της «οικογένειας» Global Small Engine (GSE) του FCA Group, η οποία είναι γνωστή και ως Firefly. Μάλιστα, πέραν του προαναφερθέντος κινητήρα στη γκάμα υπάρχει και ο βενιαμίν T3 τρικύλινδρος 1.000άρης ισχύος 120 ίππων με 190 Nm ροπής. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως, εκτός της Giulia, ο T4 κινητήρας αναμένεται να ενσωματωθεί και στο Jeep Cherokee.

Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως η αρχή των Firefly κινητήρων έχει γίνει από το 2016 με την ατμοσφαιρική εκδοχή των παραπάνω κινητήρων 1,0 και 1,3 λτ. με κωδική ονομασία N3 και N4 αντίστοιχα. Τον 1.300άρη N4 μάλιστα τον συναντήσαμε και στο ντεμπούτο του νέου Fiat Argo, το οποίο κατά πολλούς θα αποτελέσει τον διάδοχο του Punto για την ευρωπαϊκή αγορά.

Εφόσον πραγματοποιηθεί, πως σας φαίνεται μια τέτοια εξέλιξη για την Giulia, αλλά και την Alfa Romeo γενικότερα; Θέλετε να δείτε μια τέτοια επιλογή να προσφέρεται στην ελληνική αγορά;

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »