Νέα Giulietta όπως Giulia;

Διαβάστηκε από 62093 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2019
 

Τώρα που ακόμα και η BMW Σειρά 1 αλλάζει ρότα και επιλέγει την προσθιοκίνηση, η Alfa Romeo λέγεται πως «χτίζει» τη νέα Giulietta σε καινούργια θεμέλια με την κίνηση πίσω. Πόσο στενούς δεσμούς αποκτούν Giulietta και Giulia και τελικά σε πόσο καλό μπορεί να της βγει αυτή η αλλαγή;

Η Alfa Romeo δε ζει πια τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος, έχοντας ουσιαστικά μια κατακερματισμένη γκάμα τεσσάρων μοντέλων (σ.σ. στην ουσία τριών μιας και περιλαμβάνουμε και την 4C σε αυτά τα μοντέλα). Τι κι αν ήρθαν η Giulia και η Stelvio -το πρώτο SUV της μάρκας-, ακρογωνιαίος λίθος των Ιταλών παραμένει η Giulietta, παρά τα 9 χρόνια παρουσίας στις αγορές και τον έντονο ανταγωνισμό που συνεχώς ανανεώνεται σε όλα τα επίπεδα. Όμως η ώρα που η σκυτάλη θα περάσει στην ολοκαίνουργια 2η γενιά της Giulietta πλησιάζει, όπως άλλωστε μας είχε αποκαλύψει την 1η Ιουνίου 2018 ο αποβιώσας πρώην CEO του FCA Group, κος Σέρτζιο Μαρκιόνε.

Οι ψίθυροι για την επερχόμενη Giulietta δίνουν και παίρνουν: υπάρχουν υποστηρικτές της ιδέας για πέρασμα του ιταλικού μικρομεσαίου στην κλάση των Crossover εντούτοις οι πληροφορίες μας λένε πως αυτό το σενάριο δεν τυγχάνει ιδιαίτερης αποδοχής. Aλλωστε, η πρωτότυπη Tonale που είδαμε πρόσφατα στη Γενεύη θα περάσει ξεχωριστά στην παραγωγή, αποτελώντας την υβριδική πρόταση των Ιταλών στα μικρά SUV. Παίρνοντας ως δεδομένο, λοιπόν, ότι ο διάδοχος της Giulietta θα είναι… γνήσιος, ήτοι «μικρομεσαίος», συγκεντρώσαμε μερικές πολύ σημαντικές πληροφορίες.

Καταρχάς, η επερχόμενη Giulietta θα βασίζεται σε νέο δάπεδο. Τα τινά είναι δύο: η πλατφόρμα Small Wide του FCA Group, η οποία χρησιμοποιείται από τα Fiat 500X και Jeep Renegade, ή μια κοντύτερη version του δαπέδου Giorgio της Giulia. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει δυνατότητα κίνησης στους πίσω τροχούς, αλλάζοντας ουσιαστικά ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα για το μικρομεσαίο της Alfa Romeo. Η «στροφή» αυτή θα επηρεάσει σαφώς και τη σχεδίαση, αφού οι αναλογίες θα τροποποιηθούν, διότι ο κινητήρας θα τοποθετείται πλέον κατά το διαμήκη άξονα. Το καπό θα μεγαλώσει, θα μακρύνει και θα δίνει ένα στιλ περισσότερο αναγνωρίσιμο σε κουπέ σχήματα. Και θα αλλάζουν και οι λεπτομέρειες. Για παράδειγμα: η απόσταση ανάμεσα στην εμπρός κολώνα και τον εμπρός τροχό θα μεγαλώσει και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους 20 πόντους. Μέσες άκρες η Giuletta θα έρθει πιο κοντά στο σουλούπι της Giulia, χωρίς φυσικά τον τρίτο όγκο στο πίσω μέρος. Πάμε τώρα και στο πιο σημαντικό.

Η νέα Alfa Romeo Giulietta, αν επιβεβαιωθούν τα παραπάνω προγνωστικά, θα παίζει κυριολεκτικά χωρίς αντίπαλο στα πισωκίνητα μικρομεσαία, μετά και την αλλαγή σελίδας της BMW Σειράς 1 προς την προσθιοκίνηση. Τι μένει, λοιπόν, για να πετύχει η συνταγή και να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προοπτικές για κορυφαία αίσθηση οδήγησης, ευελιξίας και σπορ χαρακτήρα, που είναι και τα στοιχεία ταυτότητας της ιταλικής φίρμας; Σωστοί κινητήρες από το κάτω έως το άνω άκρο. Και η Alfa Romeo τους έχει. Η καινούργια Giulietta μπορεί να πάρει εκδόσεις του «φρέσκου» Τ4 τετρακύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λίτρων ισχύος 180 ίππων με 270 Nm ροπής και του γνώριμου 1,6 λτ. ντίζελ με 120 άλογα (σ.σ. μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν σενάρια για το πέρασμα του Τ4 και στη Giulia). Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε και τον Τ3 τρικύλινδρο 1.000άρη των 120 ίππων με 190 Nm ροπής σε μια προσπάθεια περαιτέρω downsizing, που επικρατεί άλλωστε στις τάξεις των μικρομεσαίων (βλ. Ford Focus 1.0 Ecoboost, Audi A3 1.0 TFSI, VW Golf 1.0 TSI κ.λπ.). Για το άνω άκρο, η κορυφαία Giuletta Q αναμένεται να χρησιμοποιήσει μια βελτιωμένη εκδοχή του δίλιτρου συνόλου των 200 ίππων της Giulia, αν θέλει να κοιτάξει στα μάτια μοντέλα όπως η Mercedes-AMG A 35, το Audi S3, το Ford Focus ST κ.λπ. ενώ σημαντικό ατού είναι και η stand by τετρακίνηση που θα έχει λόγω δαπέδου, υποθέτοντας ότι στοχεύει ακόμα ψηλότερα (AMG A 45, Audi RS3 κ.ο.κ.).

Εν κατακλείδι, η νέα Giulietta και η Giulia φαίνεται να έχουν πολλά σημεία επαφής, με την πρώτη να διαθέτει επιπλέον και το αβαντάζ των πιστών ακολούθων. Η αλλαγή σελίδας με την κίνηση στον πίσω άξονα, μόνο καλό μπορεί να κάνει στη μάρκα που αυτή τη στιγμή χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ ένα κερδισμένο στοίχημα. Θα το καταφέρει όμως; Μένει να το δούμε...

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

«Ηλεκτρίζεται» το επόμενο Nissan GT-R

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »