Ήταν η τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να κρατήσει ζωντανό τον μη συμβατικό Wankel κινητήρα. Αγαπήθηκε από πολλούς για το χαμηλό κέντρο βάρους και για τον ιδιαίτερο ήχο του. Γιατί όμως πλέον δεν υπάρχει κάποια αντίστοιχη απάντηση στην αγορά;
- Πριν 15 χρόνια το ζαχάρωνες & δεν μπορούσες να το πάρεις, όμως σήμερα τα βρίσκεις σε τιμή «χώμα» - Γεμάτες οι μάντρες μεταχειρισμένων εισαγωγής - Η premium ποιότητα & εξοπλισμός φαίνεται ακόμα και μετά απο 15 χρόνια - Όμως το καινούργιο έχει καλύτερη τεχνολογία & καίει λιγότερο
- Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη - Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά - Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid - 900-1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό - Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα - Λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά και χωρίς οθόνη στάνταρ - Δεν θα έχει diesel το νέο Duster που έρχεται
- Από 19.990 ευρώ. - Με 114 ίππους από τον 1.000άρη κινητήρα. - Ευρύχωρος και πρακτικός χώρος αποσκευών. - Ξεχωριστή εμφάνιση.
- Τα φώτα των φρένων σε κάποια αυτοκίνητα ανάβουν ακόμα και αν δεν πατάς το πεντάλ - Πρόκειται για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα που φρενάρουν όταν αφήνεις το γκάζι - Συμβαίνει όταν έχεις ενεργοποιημένη την έντονη ανάκτηση ενέργειας ή τη λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ
- Το πιο ισχυρό Golf GTI που έφτιαξε ποτέ η VW - Ήταν κεντρομήχανο με τον W12 της Bentley Continental GT - Μοτέρ και δύο τουρμπίνες και 650 άλογα - Είχε φρένα από Audi RS 4 και ολόκληρη την πίσω ανάρτηση της Lamborghini Gallardo