- Ακόμα πιο «μουράτο» design - Στάνταρ πλέον η οθόνη αφής των 10 ιντσών - Σχεδόν 2 χιλιάρικα «κάτω» από πριν - Το 2024 θα έρθει και με ήπια υβριδικό σύστημα
- Η εταιρεία που έφτιαχνε αργαλειούς και βρέθηκε στην κορυφή του κόσμου - Ο ρόλος των τριών κύκλων και γιατί εφάπτονται - Το γράμμα Τ και το κρυφό νόημα - Ποιο ήταν το πρώτο έμβλημα της Toyota
- Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη - Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά - Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid - 900-1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
- Η πιο συχνή διαδικασία συντήρησης. Πολλοί το κάνουν και μόνοι τους - Μεγάλος κίνδυνος αν βάλεις λάθος λάδια - Εκτός από πρόωρη φθορά αυξάνουν τη θερμοκρασία και την κατανάλωση - Τι κάνω αν καταλάβω ότι έβαλα λάθος λάδια;
- Από 19.990 ευρώ. - Με 114 ίππους από τον 1.000άρη κινητήρα. - Ευρύχωρος και πρακτικός χώρος αποσκευών. - Ξεχωριστή εμφάνιση.
- Στο μεγάλο τεστ αυτονομίας που κάναμε είχαμε ταχύτητα 120 χλμ./ώρα - Στα σχόλια πολλοί «γκρίνιαζαν» ότι τα 120 είναι… λίγα! - Όμως στο μεγαλύτερο μέρος της Αθηνών-Θεσσαλονίκης τα 120 είναι το ανώτερο όριο! - Μάλιστα σε πολλά σημεία το όριο είναι 100 ή και 80, με αποτέλεσμα τα «λίγα» 120 να είναι λόγος να σου πάρουν το δίπλωμα
- Εγκαινιάστηκε το 2004 όταν και ήταν η μεγαλύτερη γέφυρα του είδους της στον κόσμο - Το 2004 τα διόδια ήταν κάτω από 10 ευρώ, σήμερα σχεδόν 15 - Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πληρώνουν σήμερα όσο το 2004 - 77 εκατομμύρια διελεύσεις σε 20 χρόνια | Αντέχει σεισμούς πάνω από 7,5 ρίχτερ