Κράτα ψηλά τα ...αμπέρ

    Διαβάστηκε από 29964 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2019

    Μήπως  έτυχε να ξεχάσεις αναμμένα φώτα στο αυτοκίνητό σου ή έφυγες για διακοπές και άφησε για αρκετό καιρό το αυτοκίνητο ακίνητο με αποτέλεσμα να αποφορτιστεί τελείως η μπαταρία; Δες πως θα της δώσεις και πάλι ενέργεια με την φόρτιση.
    Αρχικά τσέκαρε τις τιμές της

    Χρησιμοποιώντας ένα βολτόμετρο μέτρησε την τάση της μπαταρίας, η οποία δεν πρέπει να είναι κάτω από 12,7 V, αλλιώς θα χρειαστεί φόρτιση. άνοιξε τον κινητήρα και μέτρησε την τάση στο ρελαντί  με την φυσιολογική τιμή να είναι περίπου 13,5 V. Ανεβάζοντας λίγο τις στροφές η ένδειξη δεν πρέπει να υπερβεί τα 14,7 V. Αν υπερβεί αυτή την τιμή θα γίνει υπέρταση και η μπαταρία θα «βράσει».

    Φόρτισε την μπαταρία αν πέσει κάτω από 12.3 Volt
     
    Ο έλεγχος της τάσης είναι πολύ εύκολος , σύντομος αλλά και πολύ χρήσιμος. Εάν παρατηρήσεις ότι είναι κάτω από 12.3 Volt, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί φόρτισή. Αν αυτό συμβαίνει συχνά, θα πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος από κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό.
     
    Έλεγχε συχνά τις επιφάνειες της και φρόντισε να είναι πάντα στεγνές και καθαρές. Εάν δεν ισχύει αυτό, μπορείς να τις καθαρίσεις, αρκεί το πανί να είναι υγρό ή αντιστατικό. Παράλληλα φρόντιζε να προφυλάσσεις όσο περισσότερο μπορείς όχι μόνο τους πόλους αλλά και τα κλιπ σύνδεσης από τη διάβρωση.

    Η διαδικασία της φόρτισης γίνεται πολύ εύκολη και γρήγορη, αρκεί να ακολουθήσεις απλές και κατανοητές οδηγίες.  Αρχικά θα πρέπει να προμηθευτείς και να χρησιμοποιείς μόνο φορτιστή που «ταιριάζει» στο δικό σου τύπο μπαταρίας, ενώ επιβάλλεται να ακολουθείς πάντοτε της οδηγίες χρήσης. Αρχικά, συνδέεις το θετικό πόλο της μπαταρίας με το θετικό πόλο του φορτιστή και κάνεις το ίδιο και με τους αρνητικούς. Με το που κάνεις τη σύνδεση, ενεργοποιείς το φορτιστή. Όταν βεβαιωθείς ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία, απενεργοποιείς το φορτιστή πριν αρχίσεις να αποσυνδέεις τα καλώδια.

    Φόρτιση σε 3 κινήσεις

    Πριν ξεκινήσεις την φόρτιση πρέπει να βεβαιωθείς ότι χρησιμοποιείς έναν κατάλληλο φορτιστή για μπαταρίες μολύβδου, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης τους και επίσης ότι δεν φορτίζεις ποτέ μπαταρίες που είναι παγωμένες ή έχουν υπερβολικά μεγάλη θερμοκρασία (πάνω από 45 βαθμούς). Φροντίζεις επίσης να γίνει η διαδικασία σε χώρο με καλό εξαερισμό.
    Η διαδικασία είναι πολύ απλή:

    1.Συνδέεις το θετικό πόλο του φορτιστή με το θετικό πόλο της μπαταρίας, κάνεις το ίδιο και για τους αρνητικούς.

    2.Αφού έχεις συνδέσει τη μπαταρία «ανάβεις» το φορτιστή.

    3.Όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση, «σβήνεις» πρώτα το φορτιστή και μετά αφαιρείς τα καλώδια

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν παρατηρήσεις διαρροή οξέος ή απότομη αύξηση της θερμοκρασίας της μπαταρίας, διακόπτεις αμέσως τη φόρτιση.
     
    Το «φούσκωμα» και οι υπόλοιποι λόγοι που θα σε αναγκάσουν να αγοράσεις καινούρια

    Θα πρέπει να «τσεκάρεις» τακτικά, τυχόν αλλαγές στο σχήμα ή στη συμπεριφορά της μπαταρίας. Συγκεκριμένα είναι πιθανό το κάλυμμα ή το κουτί να «φουσκώσουν», να έχουν υποστεί ζημιά ή αναπτύσσουν υψηλή θερμοκρασία. Επίσης μπορεί τα άκρα να δείχνουν να «γυρίζουν» προς τα έξω.
    ή οι ακροδέκτες που βρίσκονται στα πλάγια να παρουσιάζουν συμπτώματα αυξημένης ροπής.

    Έμεινες; Ψυχραιμία! Δες πως γίνεται η σωστή εκκίνηση με τα καλώδια

    Πριν ξεκινήσεις την διαδικασία, σιγουρέψου ότι, τα καλώδια έχουν αρκετό πάχος. και έχουν το απαραίτητο μήκος. Τα πολύ λεπτά καλώδια είναι χαμηλής ποιότητας και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να λιώσουν ή να πιάσουν φωτιά. Τέλος έλεγξε ότι, οι "δαγκάνες" τους είναι καλής ποιότητας και εφαρμόζουν σωστά στους πόλους της μπαταρίας.

    Έπειτα ακλούθησε τα παρακάτω 4 βήματα:

    1. Τοποθετείς το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο με τη φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να έχει τον κινητήρα του σε λειτουργία.

    2. Τοποθετείς το ένα "κροκοδειλάκι" του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.

    3. Ανάλογα, τοποθετείς τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο, πρώτα της γεμάτης μπαταρίας και στη συνέχεια της άδειας.

    4. Θέτεις σε λειτουργία το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία, γυρνώντας το κλειδί στη μίζα. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    περισσότερα »

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ - ΧΗΜΙΚΑ - ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Γράψε τι ψάχνεις
    Κατάσταση
    Ψάξε ανά κατηγορία
    Μάρκα
    Μοντέλο
    Χρονολογία
     
    Τιμή από
    Τιμή έως
    Εργοστασιακός Κωδικός