H ανακατασκευή ενός κινητήρα είναι η καλύτερη επιλογή γιατί προσφέρει πολλά οφέλη. Ρεκτιφιέ ή Αλλαγή μηχανής; Επίλεξε ρεκτιφιέ για να λειτουργεί ο κινητήρας σου όπως την πρώτη μέρα!

H ανακατασκευή ενός κινητήρα είναι η καλύτερη επιλογή γιατί προσφέρει πολλά οφέλη. Ρεκτιφιέ ή Αλλαγή μηχανής; Επίλεξε ρεκτιφιέ για να λειτουργεί ο κινητήρας σου όπως την πρώτη μέρα!

Τα πλεονεκτήματα του ρεκτιφιέ

106320 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/5/2022

Ανακατασκευή ή αντικατάσταση; Δες τα 4 πλεονεκτήματα του να φτιάξεις τον κινητήρα σου από την αρχή.

Βρείτε το καλύτερο συνεργείο

ΒΕΚΡΗΣ ΔΗΜ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ (AUTOUNIT)
mousakian 102021

Κοινοποίησέ το »

-Κινητήρας …reloaded – ξανά "σφριγηλός" (και αποδοτικός)
-Με σύν επιδόσεις
-Και πλήν έξοδα (σταματά να "ζητάει" λάδια και άλλα κοστοβόρα)
-Η αντικατάσταση συμφέρει αν η ζημιά είναι μη αναστρέψιμη

Η αποκατάσταση μιας μηχανής, στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση ώστε να λειτουργεί σωστά», αυτός είναι στην ουσία ο ορισμός της λέξης ρεκτιφιέ. Το ρεκτιφιέ χωρίζεται σε 3 διαφορετικά μέρη. Το ρεκτιφιέ του κυλίνδρου, το αντίστοιχο του στροφάλου και κουζινέτων και τέλος το ρεκτιφιέ των βαλβίδων και των εδρών τους.

Συγκεκριμένα με το ρεκτιφιέ μπορείτε να αποφύγετε τυχόν επιπλέον έξοδα που να έχουν σχέση με ένα παλιό μεταχειρισμένο κινητήρα, ενώ φυσικά το κόστος του είναι σαφώς μικρότερο από το αντίστοιχο της αγοράς ενός καινούριου.

Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος που έχει στο μυαλό του το εξής δίλλημα: «να κάνω ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής». Και όταν τελικά επιλέξει την επιλογή του ρεκτιφιέ έχεις και άλλα ερωτήματα, όπως το ποιο συνεργείο να διαλέξει,  το αν θα λυθεί με το πρόβλημα ή θα το παρουσιάσει ξανά και φυσικά το αν υπάρχει εγγύηση.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό αρχικά να γίνει κατανοητός, ο τρόπος  λειτουργίας του κινητήρα.

Ξεκινώντας θα πρέπει να αναλυθούν  κάποια βασικά στοιχεία λειτουργίας των τετράχρονων κινητήρων, καθώς και οι βασικές διαφορές μεταξύ βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων.
Οι τετράχρονοι κινητήρες κάνουν έναν πλήρη κύκλο λειτουργίας σε τέσσερεις χρόνους, (απΆ όπου πήραν και την ονομασία τους), ο οποίος αποτελείται από:
  1. Εισαγωγή μείγματος καυσίμου (ή σκέτου αέρα στην περίπτωση πετρελαιοκινητήρων) στο θάλαμο καύσης του κινητήρα.
  2. Συμπίεση του μείγματος (ή του αέρα)
  3. Ανάφλεξη-έκρηξη του μείγματος ή ψεκασμός πετρελαίου και εκτόνωση των αερίων
  4. Εξαγωγή αερίων
Η βασική διαφορά μεταξύ βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έγκειται στον τρόπο καύσης του μίγματος. Η βενζίνη αναφλέγεται με την παροχή σπινθήρα μέσω των μπουζί, ενώ το πετρέλαιο εκρήγνυται λόγω μεγάλης συμπίεσης (και υψηλών θερμοκρασιών) στο θάλαμο καύσης.

 

  • loukia

    ...το να επενδύσεις και να αγοράσεις μηχανήματα για σύγχρονους κινητήρες, λέμε έχεις για τους παλιούς, αλλιώς αν ανοίξεις τώρα, κ.τ.λ. να επενδύσεις μεγαλύτερο μπάτζετ και για παλιά μοτέρ μηχανήματα... είναι κρίση, προσωπική επιλογή, κ.τ.λ. ... το να μπορείς να είσαι πετυχημένος μηχανουργός σε αυτό το κομμάτι που λέγεται μοτέρ, ώστε να πετύχει το οποιοδήποτε ρεκτιφιέ... είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτής της δουλειάς...

  • MIΧΑΗΛ

    999 ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ 1000 ΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ.

  • Κωστας

    Στους σχετικα συγχρονους κινητηρες,δεν γινεται ρεκτιφιε δυστυχως σε στροφαλο και κυλινδρους,λογω,του τροπου κατασκευης τους,και,των υλικων. Τα μπλοκ των μηχανων τα τελευταια χρονια ειναι αλουμινενια,και οι κυλινδροι, εχουν "ψεκαστει" με υλικο και επειτα εχουν διαμορφωθει απο ειδικο μηχανημα. Οι στροφαλοι επισης το υλικο τους δεν δεχεται διαμορφωση οπως οι παλιοτεροι που ηταν μαντεμενιοι... Δυστυχως,το μονο που δεχεται ρεκτιφιε ειναι οι βαλβιδες,και αυτες,αναλογα το κραμμα τους.

  • Παναγιώτης

    Μία χαρά πετυχαίνει αντικατάσταση με τα νέα μηχανήματα το ρεκτιφιέ έχει γίνει σαφώς 1.000 φορές πιο ποιοτικό και πιο αποτελεσματικό από το να πάρεις έναν άλλον κινητήρα

  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ 99,99% ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ. ΑΠ' ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΑΤΖΗΔΕΣ ΑΠ' ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΑΠΟ 50.000 ΕΩΣ 60.000ΧΛΜ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Σ' ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 500.000 ΕΩΣ 600.000ΧΛΜ.

  • Δημήτρης

    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΝΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΑΣ....ΟΧΙ ΜΟΤΕΡ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ....

  • ΜΙΧΑΗΛ

    TO ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΤΩΝ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ 999 ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ 1000 Δ Ε Ν Π Ε Τ Υ Χ Α Ι Ν Ε Ι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Εξειδικευμένα συνεργεία, Αλλαγή Δίσκο Πλατό, Ρουλεμάν, Ιμάντας Χρονισμού, Αλλαγή Αμορτισέρ, Αλλαγή Μπαταρίας, Αλλαγή Τακάκια Φρένων, Έκδοση Κάρτας Καυσαερίων, Προέλεγχος ΚΤΕΟ, Ευθυγράμμιση Τροχών Αυτοκινήτου, Επισκευή Μίζας, Αλλαγή Φίλτρου Λαδιού, Αλλαγή Φίλτρου Βενζίνης, Αλλαγή Σετ Συμπλέκτη - Αμπραγιάζ, Αλλαγή Αναρτήσεων, Αλλαγή Λαδιών Κινητήρα Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Parktronic, Αλλαγή Υγρών Φρένων, Επισκευή Βολάν, Αλλαγή Εξωτερικού Ιμάντα Δυναμό, Αλλαγή Δισκόπλακες, Αλλαγή Φίλτρου Αέρα, Τοποθέτηση Φώτα Xenon, Αλλαγή Φίλτρου Καυσίμου, Αλλαγή Σετ Καδένας Χρονισμού, Συμπλήρωση Freon Αυτοκινήτου, Βιολογικός Καθαρισμός Αυτοκινήτου, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Φώτα LED, Επισκευή Καθισμάτων Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ουρανού Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ταπετσαρίας Πόρτας Αυτοκινήτου, Ντύσιμο Ταμπλό με Δέρμα, Επισκευή Πόμολο Ταχυτήτων, Αλλαγή Φίλτρου Καμπίνας, Ηχομόνωση & Θερμομόνωση Αυτοκινήτου, Δερμάτινη Επένδυση Τιμονιού, Επισκευή Ζελατίνας Κάμπριο, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Αδιαβροχοποίηση Κουκούλας Κάμπριο, Αλλαγή Αντλίας (Τρόμπας) Νερού, Αλλαγή Τάπες Ψυγείου Νερού, Αλλαγή Σιαγόνες Αυτοκινήτου, Αλλαγή Μπουζί, Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Αλλαγή Ακρόμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Ημίμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Μπαράκια Ζαμφόρ, Αλλαγή Λάστιχα Ζαμφόρ, Αλλαγή Ψαλίδια Τροχών, Αλλαγή Μπαλάκια Ψαλιδιών