ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα με...up όλα!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα με...up όλα!

VW up! 5θυρο, Cabrio, GTI και Cross-up

6.473 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2011)

Αναπτύσσοντας πλήρη γκάμα αμαξωμάτων και εκδόσεων για το up!, η Volkswagen δείχνει -σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε κατά αποκλειστικότητα.

autotriti team

Παρουσιάζοντας το 3θυρο up!

Αυτό είναι το 3θυρο up! παραγωγής που μόλις παρουσίασε η VW. Πρόκειται
για το πρώτο από τη σειρά εκδόσεων του μίνι μοντέλου που θα ακολουθήσουν σταδιακά.

Αυτό είναι το 3θυρο up! παραγωγής που μόλις παρουσίασε η VW. Πρόκειται για το πρώτο από τη σειρά εκδόσεων του μίνι μοντέλου που θα ακολουθήσουν σταδιακά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

σε μορφή παραγωγής, ηVolkswagen ανοίγει ουσιαστικά τον «ασκό του Αιόλου» ενόψειτης έντονης εμπορικής μάχης πουθα ενταθεί τα επόμενα χρόνια στηνκατηγορία των αμιγώς αυτοκινήτωνπόλης.
Ήδη όμως από το 2007 και μετά,οπότε και πρωτοείδαμε το up! ωςπρωτότυπο, οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας δεν έκρυψαν το γεγονός ότι δε θα περιοριστούν σε ένααπλό 3θυρο μίνι μοντέλο. Τουναντίον, μας αποκάλυψαν ότι θα εξελίξουν μια ευρεία γκάμα επιλογών σεαμαξώματα για το νέο τους προϊόν,προκειμένου η VW να αποκτήσει τοδικό της μερίδιο αγοράς αφήνονταςστο παρελθόν την κάπως μέτρια εμπορική πορεία που είχε το Fox, δηλαδή ο προκάτοχος του up!, στηνΕυρώπη. Δείγμα αυτών των προθέσεων, αποτελεί και το επίσης πρωτότυπο space up!, ένα πεντάθυρο μοντέλο που σύντομα θα το δούμε καιστην παραγωγή. Επίσης, η «οικογένεια» up! θα διανθιστεί και με κάμπριο, GTI αλλά και Cross έκδοσηαμαξώματος, στοχεύοντας στο νακαλύψει όλα τα πιθανά γούστα καιεπιθυμίες όσων οδηγών αναζητούνκάτι διαφορετικό από ένα απλό, κόμπακτ διαστάσεων, αυτοκίνητο. Eμείς,σας παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα, τις πρώτες κατασκοπευτικές,ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, εικόνες που μας δίνουν μια πρώτη εντύπωση για το πως θα είναι, ότανμπουν στην παραγωγή, το 5θυροup!, το Cross up!, το γρήγορο up!GTI αλλά και το up! Cabrio.
Το 5θυρο up!
Όπως προαναφέραμε, το5θυρο up! θα προέλθει απότο πρωτότυπο space up!.Πέρα από την προσθήκηεπιπλέον θυρών γιατους πίσω επιβάτες,το περισσότερο πρακτικό μοντέλο δενθα έχει ουσιαστικές αισθητικές διαφορές σε σχέση μετο 3θυρο.Αντίθετα, εκτιμάται πως θαέχει ελάχισταμεγαλύτεροσυνολικό μήκος, κοντάστα 3,65 μέτρα. Κάτωαπό το καπό του θαδούμε, αρχικά τουλάχιστον, τον ίδιο3κύλινδρο κινητήρα που φέρει το γερμανικόμοντέλο στις 3θυρεςεκδόσεις του. Επίσης,αναμένουμε πως στο εσωτερικότου, το 5θυρο up! θα φέρει και πολύ σημαντικές πρακτικές ευκολίεςστη λογική των πολυχρηστικώνεπιλογών, με συρόμενα και πλήρως αναδιπλούμενα καθίσματα.Θα το δούμε στην παραγωγή μέσα στο 2012.

Το up! Cabrio
O νεανικός χαρακτήρας τουup! θα ενισχυθεί περαιτέρω χάρη στην υιοθέτησηεκδόσεων, όπως είναιη cabrio. Όπως προκύπτει και από τηνκατασκοπευτική φωτογραφία, το ανοιχτόup! έχει εξαιρετικάενδιαφέρουσα αισθητική και πολύ μοντέρνο στιλ. Η αναδιπλούμενη οροφή πουθα φέρει θα είναι υφασμάτινη και στοεσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενήσει αποκλειστικά 2 επιβάτες. Επίτης ουσίας, και αν το μήκος του βρίσκεται κοντά σε αυτό του 3θυρουup!, τότε θα έχουμε να κάνουμε με τομικρότερο, από πλευράς διαστάσεωνκάμπριο (όχι ρόουνστερ) αυτοκίνητοτης αγοράς. Η παρουσίασή του αναμένεται το 2012 ή 2013.

Το up! GΤI
Το up! θα αποκτήσει και, τουλάχιστονμία, γρήγορη έκδοση για τους πιο«ανήσυχους» νεαρούς οδηγούς. Αναμένεται να φέρει και αυτή το λογότυπο GΤI στη μάσκα (όπως συμβαίνεικαι στα Polo και Golf), υιοθετώνταςπολύ διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις, κυρίως για λόγους αεροδυναμικής(π.χ. πλευρικά μαρσπιέ. Χωρίς να γνωρίζουμεακριβώς τι κινητήρα θα χρησιμοποιεί, είναι βέβαιοπου η ισχύς του θα είναι κοντά στα 120-130 άλογα. Με εκδόσεις σαν αυτή, η Volkswagen δε στοχεύει στο να πουλήσει πολλές χιλιάδες μονάδες,αλλά να εξασφαλίσει κάποια επιπλέον έσοδα τονίζοντας παράλληλα το νεανικό χαρακτήρα του καινούριου της μοντέλου. Πιθανόν να το δούμεεπίσημα ακόμα και μέσα στο 2012.

To Cross up!
Το πλέον «περιπετειώδες» up! θα φέρει τη λέξηcross στον όνομά του, όπως άλλωστε συμβαίνεικαι σε εκδόσεις άλλων μοντέλων της Volkswagen.Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι τα προστατευτικά πλαστικά μαρσπιέ που έχει περιμετρικά τουαμαξώματος αλλά και στη βάση του προφυλακτήρα, προκειμένου να μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε βατά εκτός δρόμου μονοπάτια. Δενθα έχει σύστημα τετρακίνησης. Σε σχέση με τοαπλό up! θα έχει μεγαλύτερων διαστάσεων τροχούς που θα του χαρίζουν και ελάχιστα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Θα το δούμε το2013 στην παραγωγή.

Στόχος οι 500.000μονάδες το χρόνο
Οι στόχοι της Volkswagen σχετικάμε το up! είναι, φυσικά, πάρα πολύυψηλοί. Αν και δεν επιβεβαιώνεται επίσημα, οι φιλοδοξίες των Γερμανών κάνουν λόγο για πωλήσεις που θα φτάνουν ακόμα και τις 500.000 μονάδεςτο χρόνο στο κόσμο. Βέβαια, αυτό τονούμερο αφορά σε όλες τις εκδόσειςαμαξώματος.

Εμείς τα λέγαμε...
Ήδη από της αρχές του 2010 είχαμε αποκαλύψει στο Auto Τρίτη (τεύχος 17 του 2010) τις πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες του up!, το οποίο με βάση τα μέχρι τότε στοιχεία θα έφερε το όνομα Lupo. Οι κατασκοπευτικές τότε εικόνες που δημοσιέυσαμε για το 3θυρο up! επιβεβαιώνονται απόλυτα, όπως άλλωστεκαι οι αποκλειστικές τεχνικές πληροφορίες που πρώτοι σας αποκαλύψαμε τότε. Στο τεύχος 17 του2010 τονίζαμε σχετικά...
«Μέσα από τα πρωτότυπα Up! (3θυρο της φωτό) και Space Up! (5θυρο), θα προκύψουν οι αντίστοιχες εκδόσεις του νέου μίνι μοντέλου της VW, του Lupo. To Lupo θα είναι ελκυστικό εμφανισιακά, κάτι που αναμένεται να ισχύει και για το εσωτερικό του, με νεανικό προφίλ και χώρουςγια 4 επιβάτες. Στην γκάμα του θα υπάρχουν μοτέρ μικρότερα από τα 1,2 λίτρα. Πάνω στο 5θυρο Lupο θα βασιστεί και η τύποις off road έκδοση αυτού, κατά τα πρότυπα Cross της VW, με τοCross Lupo του 2011».
Toyota
Mototriti.gr