" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ανανεωμένη έκδοση του Aygo εξασφαλίζει -0,3 λτ./100 χλμ. κατανάλωση και μηδενικά τέλη για τη χειροκίνητη έκδοση.

Το ανανεωμένο Aygo είναι ένα ευχάριστο και πρακτικό αυτοκίνητο πόλης.

Φρεσκαρισμένο εσωτερικό με αναβαθμισμένες επενδύσεις και νέο τιμόνι, ενώ για πρώτη φορά προσφέρονται paddles με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο MMT.

Πιο οικονομικός ο κινητήρας των 68 ίππων, που στις χειροκίνητες εκδόσεις απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Toyota Aygo: Διαχρονικά... οικονομικό

Διαβάστηκε από 12290 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2013

Όσο και αν η φρεσκαρισμένη εικόνα του Aygo είναι αυτή που θα «πουλήσει», η ουσία βρίσκεται στο ότι η χειροκίνητη έκδοση απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

 
Ακολουθώντας τα «αδελφά» Citroen C1 και Peugeot 107, το Toyota Aygo ανανεώθηκε στους τύπους, αλλά και στην ουσία. Και εξηγούμαστε. Το μίνι Toyota διαθέτει πλέον αρκετά αλλαγμένο εμπρόσθιο άκρο που θυμίζει έντονα το καινούριο Yaris, ενώ αναβαθμισμένο σε μεγάλο βαθμό είναι το γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο εσωτερικό του με νέες επενδύσεις και διαφορετικό τιμόνι. Εξακολουθεί πάντως ο οδηγός να μην μπορεί να χειριστεί το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού με ξεχωριστό κουμπί.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, ο 1.000άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας του Aygo απέκτησε νέες ρυθμίσεις. Δεν αύξησε την απόδοση των 68 ίππων, αλλά σε συνδυασμό με την καλύτερη αεροδυναμική και την μακρύτερη 3η σχέση, εκπέμπει πλέον μόλις 99 γρ./χλμ. CO2 (από 105) στοιχείο που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την καταβολή τελών. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 4,3 λτ./100 χλμ. (από 4,6). Αυτά ισχύουν για τη χειροκίνητη έκδοση. Η έκδοση με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ΜΜΤ, που δοκιμάσαμε  εκπέμπει 104 γρ. CO2/χλμ. (από 107 και άρα πληρώνει 93,6 ευρώ τέλη) και καταναλώνει 4,5 λτ./100 χλμ. (από 4,6).

Κατά τα άλλα, Aygo
Στην πράξη, το Aygo έχει διατηρήσει στο ακέραιο τον αστικό του προσανατολισμό. Ελίσσεται με επιτυχία στην πόλη, είναι ευχάριστο και ασφαλές, ενώ τον χαρακτήρα του τονίζει το ηλεκτρικό τιμόνι που «κόβει» ιδιαίτερα και το 5άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο MMT. Μπορεί να εμφανίζεται ράθυμο στις αλλαγές (με έξτρα paddles στο τιμόνι πλέον), αλλά είναι ομαλό και προσφέρει και εντελώς αυτόματη λειτουργία. Έως 4 επιβάτες θα βολευτούν στην καμπίνα, ενώ με 139 λτ. ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός. Οι τιμές για το χειροκίνητο Aygo ξεκινούν από 9.350 ευρώ (8.699 ευρώ με απόσυρση) για την τρίθυρη χειροκίνητη έκδοση Cool. 

Συμπέρασμα
To Aygo, που απέκτησε και δύο νέα χρώματα (Vibrant 
Metallic Orange και Bronze Mica) πλησίασε το family look της Toyota, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό. Διατηρώντας τα στοιχεία ευελιξίας, ευκολίας χρήσης και οικονομίας που διέκριναν και το προηγούμενο μοντέλο, αυξάνει τις μετοχές του στην αγορά ειδικά η χειροκίνητη έκδοση που απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.