" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ακόμα και με τα ηλεκτρονικά εκτός, το Astra OPC καταφέρνει να στρίψει και μάλιστα καλά.

Ρυθμίσιμη συμπεριφορά με τη δύναμη να περνά απροβλημάτιστα στο δρόμο. Η ήχος από τις εξατμίσεις είναι κολασμένος.

Ποιοτικό εσωτερικό με εργονομία όμως που χρειάζεται εξοικείωση.

Τα όργανα αποκτούν κόκκινο φωτισμό στην επιλογή λειτουργίας “ΟPC”.

Τα μπάκετ είναι εξαιρετικά.

Astra OPC: OPλιCέ το

Διαβάστηκε από 9755 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/2/2013

Με 280 ίππους και καυτή εμφάνιση, το Opel Astra OPC δείχνει σαν ένα οπλισμένο "πιστόλι" που περιμένει απλά τον οδηγό να πατήσει τη σκανδάλη. Αρκεί όμως αυτό;

 
Αν η εμφάνιση του Opel Astra OPC –με τους τροχούς των 20 ιντσών, τους μεγάλους αεραγωγούς, την πίσω αεροτομή και τις τραπεζοειδείς απολήξεις των εξατμίσεων– είναι το ορεκτικό, το κυρίως πιάτο είναι οι επιδόσεις. Το ισχυρότερο Astra που έγινε ποτέ δεν αστειεύεται. Και πως θα μπορούσε άλλωστε, με 280 ίππους και 400 Nm ροπής από το 2λιτρο τούρμπο κινητήρα, με τα εξελιγμένα σωθικά και την ειδικά εξελιγμένη εισαγωγή αέρα! Τι σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη;

Εδάφους-Εδάφους
Αρκεί να πατήσεις τέρμα το γκάζι και θα νιώσεις: 0-100 σε 6,2 δλ., 60-100 με 4η/5η σε 4,8/6,9 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η /6η σε 6,1/7,9δλ. Το μοτέρ, χωρίς να είναι «άδειο» χαμηλά, τραβάει δυνατά και μόλις η τουρμπίνα γεμίσει για τα καλά από 1,5 bar, εκεί γύρω στις 2.000 σ.α.λ., τότε ξεσπάει. Και ενθουσιάζει, σε συνδυασμό με τον «πωρωτικό» ήχο των εξατμίσεων, ειδικά αν έχεις πατήσει το κουμπί OPC στην κονσόλα για την απόλυτα σπορ ρύθμιση σε γκάζι, τιμόνι και αναρτήσεις (υπάρχει επιλογή για Sport και νορμάλ). 
Από εκεί και πέρα η κατανάλωση του Astra OPC είναι υπερβολική, αν εκμεταλλεύεσαι τον κινητήρα στο έπακρο.

Περνάει η δύναμη στο δρόμο;
Την απάντηση δίνουν, τόσο το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανάρτησης HiperStruts, όσο και το μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό, οι σφιχτότερες κατά 30% αναρτήσεις και το χαμήλωμα 10 χλστ. σε σχέση με ένα απλό Astra GTC. Ακόμα και με τα ηλεκτρονικά εκτός, το Astra OPC καταφέρνει να στρίψει και μάλιστα καλά. Κρύβει τα κιλά του, έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, δε γέρνει (αλίμονο) και δεν εμφανίζει αντιδράσεις στο τιμόνι. Το αλλά έχει να κάνει με την άνεση με τέτοιους τροχούς (ειδικά με την επιλογή OPC περνάς πάνω από κέρμα ευρώ και διαβάζεις τη χώρα προέλευσης), αλλά και την πληροφόρηση που φτάνει στα χέρια από το τιμόνι και τον χαλαρό επιλογέα.

Είναι πολύ καλά για Opel, αλλά και πάλι δεν έχουν «βάθος», όπως και το σύνολο της κατασκευής. Πάντως για όλα τα καλά (γκάζι, μπάκετ, ήχος, οδική συμπεριφορά, εντυπωσιακά σε προδιαγραφές και απόδοση φρένα της Brembo), τα 32.890 ευρώ φαντάζουν ως λογική τιμή για ένα καυτό και ικανό χάτσμπακ 280 ίππων…


Tags: OPEL ASTRA
 

Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

Nέο Toyota Wildlander

Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

Η κίνηση στους δρόμους

«Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

Βγάζει καπνούς από το καπό;

Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

Πως τα πλυντήρια προστατεύουν το περιβάλλον

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »